Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین المپیاد ورزشی مددجویان زندانهای استان اردبیل با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آران مغان، اولین المپیاد ورزشی زندانهای استان اردبیل با حضور مدیر کل زندانهای استان در زندان مرکزی اردبیل افتتاح و پس از ۱۵ روز رقابت فشرده بین یکهزار و 76 مددجوی ورزشکار با برگزاری مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این المپیاد که در پی دستور العمل اداره کل فرهنگی و تربیتی سازمان زندانها در شهریور ماه سالجاری در زندانهای سراسر کشور آغاز شده بود در استان اردبیل نیز به تناسب امکانات هر زندان در زندانهای شهرستانهای اردبیل، مشگین شهر، گرمی، خلخال و مرکز اشتغال پارس آباد در رشته های والیبال، فوتسال، تنیس روی میز، شطرنج، دارت، کشتی پهلوانی و بازیهای بومی و محلی برگزار شد.

فتحی مدیر کل زندانهای استان در آئین افتتاحیه این رقابت ها در زندان مرکزی اردبیل در جمع مددجویان برگزاری المپیاد ورزشی زندانیان را که به دستور رئیس سازمان زندانها در زندانهای سراسر کشور برگزار می شود را یک حرکت بدیع و زیبا برای تجربه رقابت اجتماعی برشمرد و از مددجویان خواست تا با رویکرد به ورزش روح و جسم خود را برای حضور سعادتمندانمه در جامعه و بازگشت به اجتماع آماده کنند.

وی از مسئولین زندانها خواست تا با نظارت بر این رویداد ورزشی مسئولیت برگزاری این مسابقات را به خود زندانیان واگذار کنند تا از این طریق حس مشارکت در انجام برنامه های اجتماعی و مسئولیت پذیری آنها تقویت شود.

مدیر کل زندانهای اردبیل امر به ورزش را امر به معروف برشمرد و افزود: آنچه در این المپیاد باید مهم باشد این است که حس کار تیمی و مسئولیت پذیری و هماهنگی اجتماعی بین مددجویان تقویت شود. برد و باخت هر کدام یک سوی هر مسابقه ای هستند و نباید ملاک و معیار اصلی این رویداد قلمداد شود زیرا روح المپیاد ها بر مبنای زندگی اجتماعی و قانونمندی استوار است و باید این اصل در تمامی مسابقات این المپیاد رعایت شود.

مسابقات به صورت همزمان در کلیه زندانهای استان برگزار و نفرات برتر هر رشته با اهداء حکم قهرمانی و هدایایی مورد تشویق قرار گرفتند.

گفتنی است، در نظر سنجی که از سوی روابط عمومی اداره کل زندانهای استان پیرامون برگزاری المپیاد ورزشی از مددجویان زندانهای استان انجام گرفت قریب به اتفاق پاسخ دهندگان این رویداد را مهم و موثر در تقویت روحیه و زمینه مناسبی برای تجربه کار گروهی برشمرده و خواستار تداوم چنین برنامه هایی شدند.

آیین افتتاحیه این المپیاد ورزشی با حضور مدیر کل زندان های استان اردبیل، مدیر زندان مرکزی اردبیل، معاونین اداره کل، جمعی از کارکنان و مددجویان زندان مرکزی اردبیل برگزار شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۷۳۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در اردبیل برگزار شد

به همت میراث فرهنگی استان اردبیل، اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075932 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی مددجویان زندان های لرستان
  • تنش مدیریتی: جنگ روانی دشمنان بارسا یا واقعیت
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • جشن گلریزان در شهرستان دیلم برگزار شد
  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • ادامه سیاست ادواردز؛ آرنه اسلوت قدرت نقل و انتقالاتی ندارد
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در اردبیل برگزار شد
  • ۲۷۴ زندانی ندامتگاه قزلحصار با پابند الکترونیکی خارج از زندان هستند