Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، عبدالرضا رحمانی فضلی روز چهارشنبه در فرودگاه تبریز به خبرنگاران گفت: استفاده از نیروهای شایسته و توانمند، رویکردی به منظور استفاده از توان سرمایه های انسانی در ابعاد کشوری است.
وی در خصوص انتخاب مجید خدابخش به عنوان استاندار آذربایجان شرقی هم گفت: وی هم در استانداری اردبیل موفق بوده و تغییر جایگاه وی به استانی همجوار مفید خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش ایرنا، وزیر کشور ساعتی پیش وارد فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز شد.
رحمانی فضلی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان آذربایجان شرقی شرکت می کند و با حضور وی آئین تکریم و تودیع استاندار این استان برگزار می شود.
اسماعیل جبارزاده که از 13 آبان 92 در کسوت استانداری آذربایجان شرقی فعالیت کرد در دولت یازدهم به عنوان معاون سیاسی وزیر کشور انتخاب شد.
مجید خدابخش سوم مهر امسال در جلسه هیئت دولت به ریاست دکتر حسن روحانی، به عنوان استاندار آذربایجان شرقی انتخاب شد.
خبرنگار: مینا بازگشا**انتشار: عزیزی راد
3071/518

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۷۳۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین سنگ مرزی در مرز آذربایجان و ارمنستان گذاشته شد / عکس

به گزارش صدای ایران به نقل از خبرگزاری آنادولی،شاهین مصطفی‌اف، معاون نخست‌وزیر آذربایجان و رئیس مشترک کمیسیون شناسایی خط مرز بین ارمنستان و آذربایجان طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: گروه‌های کارشناسی دو کشور در حال کار بر روی تعیین مختصات با توجه به اندازه‌گیری‌های ژئودسیک (پیمایشی) در مرز بوده و در نتیجه برای اولین بار سنگ مرزی در مرز دو کشور قرار گرفت.

گفتنی است هشتمین نشست کمیسیون‌های تعیین مرز در ۱۹ آوریل ماه جاری به ریاست شاهین مصطفی‌اف، معاون نخست‌وزیر آذربایجان و مهر گریگوریان معاون نخست‌وزیر ارمنستان در مرز دو کشور برگزار شد.

آیهان حاجی‌زاده، سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری آذربایجان با انتشار بیانیه‌ای در حساب کاربری خود رد شبکه اجتماعی ایکس درباره این نشست اعلام کرد: کمیسیون‌های آذربایجان و ارمنستان در مورد برخی مسائل به توافق رسیده‌اند.

حاجی‌زاده نوشت: «رویداد تاریخی مورد انتظار. ارمنستان موافقت کرد ۴ روستای آذربایجان را که از اوایل دهه ۱۹۹۰ میلادی اشغال کرده بود، بازگرداند».

دیگر خبرها

  • اولین سنگ مرزی در مرز آذربایجان و ارمنستان گذاشته شد / عکس
  • تصویب تشکیل استان تهران شرقی
  • تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • مسیرگشایی خیابان انقلاب تبریز جزو پروژه‌های شاخص کشور اعلام شد
  • گام اساسی دولت سیزدهم در عرصه دیپلماسی اقتصادی
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت سیزدهم است
  • گره‌گشایی با دیپلماسی اقتصادی در دولت سیزدهم
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت
  • بخش ترکمانچای آذربایجان شرقی شهرستان شد
  • ترکمانچای شهرستان شد