Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@00:23:18 GMT

اعتبارات در شهرستان بوشهر عادلانه توزیع می‌شود

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۸۷۴۱۹۸

اعتبارات در شهرستان بوشهر عادلانه توزیع می‌شود

بوشهر - فرماندار شهرستان بوشهر گفت: اعتبارات در شهرستان بوشهر عادلانه توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس جمشیدی ظهر چهارشنبه در آئین تکریم و معارفه شهردار عالی‌شهر اظهار داشت: آرامش و آسایش و امنیتی را که امروز در کشور داریم مرهون خون شهدا هستیم و باید خدا ا شکرگذار باشیم.

فرماندار شهرستان بوشهر با بیان اینکه مسئولیت امانتی است که باید از آن به خوبی حفاظت کنیم، ادامه داد:‌ باید خود را خدمت‌گذار مردم بدانیم و از همه ظرفیت‌ها برای ارائه بهترین خدمات به مردم استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به خدمات مصطفی سالاری استاندار سابق بوشهر اشاره کرد و افزود: سالاری دارای توانمندی‌های بسیار بالایی بود و در آینده کشور می‌توان فردی موثر باشد. استفاده از نظر کارشناسان، توجه به نیازهای مردم، استفاده از قابلیت‌های جوانان و بانوان و خستگی‌ناپذیری از ویژگی‌های مدیریتی استاندار سابق بوشهر بود.

فرماندار شهرستان بوشهر با بیان اینکه عالی‌شهر تاکنون به خوبی مورد توجه قرار نگرفته است، اضافه کرد: هر چقدر هم که توانمند باشیم، بدون تعامل و همراهی همگانی نمی‌توانیم کاری به پیش ببریم.

وی با بیان اینکه از اعتماد به جوانان و استفاده از ظرفیت آنان ضرر نخواهیم کرد، خاطرنشان کرد: تلاش داریم تا اعتبارات مناسبی را به عالی‌شهر اختصاص دهیم و شاهد توسعه و عمران و آبادانی آن باشیم.

جمشیدی تصریح کرد: حرکت‌های خوبی برای توسعه عالی‌شهر صورت گرفته است ولی کافی نیست و باید با تعامل و همراهی همگانی برای توسعه این شهر تلاش کنیم.

وی از توزیع عادلانه اعتبارات در شهرستان بوشهر خبر داد و افزود: باید از انتقادها و خواسته‌های مردم استقبال کنیم و برای رفع نیازها و مشکلات آنها تلاش کنیم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۷۴۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

530 تن کود کشاورزی در میاندورود توزیع شد

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،محمدباقر اسفندیاری از توزیع 530 تن کود شیمیایی از ابتدای امسال تاکنون به کشاورزان شهرستان میاندورود خبر داد و گفت: این مقدار کود شیمیایی توسط کارگزاری ها بین کشاورزان منطقه توزیع شد.

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میاندورود افزود: طی این مدت 383 تن کود ازته، 85 تن فسفاته و 62 تن کود پتاسه به کشاورزان این شهرستان توزیع شد.

 

وی با بیان اینکه کاهش حاصلخیزی خاک از مهمترین مشکلات زمین های کشاورزی است، تصریح کرد: یکی از روش های بهبود این زمین ها، افزایش حاصلخیزی با استفاده از کودهای شیمیایی و آلی است.

 

این مسئوول خاطرنشان کرد: کشاورزان از مصرف کودهای شیمیایی به صورت بی رویه خوداری کرده و سعی کنند، مصرف کودها را بر اساس آزمون خاک، برگ و میوه و مشاوره با کارشناسان کشاورزی انجام دهند.

 

اسفندیاری از باغداران خواست برای اخذ راهنمایی های لازم در بخش کشاورزی به کارشناسان پهنه مراکز جهاد کشاورزی و این مدیریت مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • آغاز جمع آوری زکات غلات در شهرستان های جنوبی استان ایلام
  • تأمین اعتبارات کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر
  • روند تعویض شناسنامه در استان بوشهر تسریع می‌شود
  • توزیع عادلانه امکانات؛ رمز اصلاح حاشیه‌نشینی در مشهد
  • 530 تن کود کشاورزی در میاندورود توزیع شد
  • ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ
  • تخصیص اعتبارات لازم برای حوزه میراث‌فرهنگی شهرستان گرمی
  • توزیع اعتبارات در شهرستان بروجن عادلانه باشد
  • اجرای نوبت‌دهی الکترونیکی در پایانه‌های بار سراسر کشور در راستای توزیع عادلانه
  • پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید