Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پیمان جهانگیری، فرماندار اندیمشک بیان کرد: با حضور جمعی از خانواده‌های شهدای 8 سال دفاع مقدس و جمعی از مسئولان استانی، آئین پاسداشت حماسه 6 مهر در اندیمشک خواهد شد.

وی اذعان داشت: امسال و با هدف گرامیداشت حماسه مردم اندیمشک در جسر نادری و به‌ مناسبت سالروز این حماسه عظیم مردمی در 6 مهر 1359، ویژه‌برنامه‌های مختلفی در این شهر پرافتخار و حماسه برگزار می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهانگیری تصریح کرد: این آئین ویژه با حضور پرشور مردم شهر یک ‌هزار شهید اندیمشک و در محل این حماسه مردمی واقع در جاده ارتباطی استان ایلام و شهر دهلران به اندیمشک و از ظهر روز پنج‌شنبه 6 مهر ماه، برگزار می‌شود.

فرماندار اندیمشک اظهار داشت: همچنین با پیگیری‌های صورت‌گرفته، جمع گسترده‌ای از فرماندهان نظامی منطقه و مسئولان استانی و محلی در این آئین ویژه حضور داشته و یاد و خاطر شهدای والامقام حماسه جسر نادری مردم اندیمشک در ششم مهر ماه سال 1359 را گرامی می‌دارند.

این مقام مسئول در ادامه گفت: همچنین در این آئین ویژه با برگزاری نمایشگاه‌های مختلف فرهنگی و نظامی، سعی بر معرفی و تبیین فرهنگ ایثار و مقاومت داشته و یاد و خاطر این حماسه عظیم مردمی را گرامی می‌داریم.

پیمان جهانگیری افزود: مردم اندیمشک در 8 سال دفاع مقدس و دیگر عرصه‌های مختلف انقلابی و اسلامی، همواره پشتیبان انقلاب اسلامی بوده و در عرصه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی درخشیده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: حماسه 6 مهر 1359 به‌عنوان اولین حمله نظامی نیروهای بعثی عراق به مرزهای معنوی و جغرافیایی ایران اسلامی باید بیش از گذشته معرفی و شهروندان به‌خصوص جوانان با راه شهدا و رزمندگان این عملیات نظامی و مقاومت مردمی، آشنا شوند.

جهانگیری بیان داشت: مردم اندیمشک و شهرهای شمالی استان خوزستان در این حماسه عظیم مردمی و با دستان خالی در برابر دشمن در منطقه جسر نادری یا کرخه مقاومتی ماندگار کردند و به همین جهت، باید بیش از گذشته این رشادت‌ها را ارج نهاد و جنبه‌های مختلف آن را شرح و تبیین کرد.

وی اظهار کرد: تمام خدمات شهری و اداری و اجرایی اندیمشک برای برگزاری هرچه بهتر آئین گرامیداشت حماسه مردمی اندیمشک در شش مهر 1359 و جسر نادری بسیج و آماده‌سازی شده است و در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

انتهای پیام/گ

بزرگداشت حماسه 6 مهر در اندیشمک برگزار می گردد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۷۴۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰۰ برنامه مناسبتی در دهه کرامت در اصفهان اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علیرضا ناجی پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک به مناسبت قرار گرفتن در آستانه آغاز دهه کرامت اظهار کرد: در سال جاری برای برگزاری برنامه‌های این دهه مساجد را محور قرار داده و سعی کرده‌ایم از ظرفیت آنها استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه در کنار مساجد، امامزادگان و بقاع متبرکه، سازمان‌های حوزه فرهنگی و شهرداری‌ها نیز برنامه‌هایی را در دستور کار دارند، ابراز کرد: این برنامه‌ها به صورت مردمی مدیریت و اجرا خواهد شد که ترویج معارف اهل البیت (ع) و ایجاد شور و نشاط مد نظر قرار می‌گیرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه دهه کرامت همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه (س) آغاز و تا ولادت امام رضا (ع) ادامه دارد، افزود: تشکل‌های مردمی برای این دهه فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد: کانون‌های مساجد محور بخش عمده برنامه‌های این ایام هستند که در نقاط شهری و روستایی فعالیت‌هایی را در تعامل با ادارات دولتی و خدماتی و تشکل‌های مردمی اجرا می‌کنند.

حجت‌الاسلام ناجی با بیان اینکه جشن‌های مردمی و جلسات عمومی در مساجد برگزار می‌شود، افزود: بخشی از این برنامه‌ها با حضور خادمین حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) توام خواهد بود.

وی همچنین به برگزاری مسابقات فرهنگی، تولید محتوا در فضای مجازی، معرفی دختران نمونه و تجلیل از آنان و تبیین اهمیت حجاب و عفاف برای اغنا فکری گفت: سعی بر این است که از همه ظرفیت‌های موجود در استان برای برگزاری این برنامه‌ها استفاده شود.

کد خبر 6098065

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست کمیته بدوی انضباطی فدراسیون بسکتبال
  • برگزاری اجتماع عظیم دختران کُرد به مناسبت روز دختر
  • اجرای طرح آبخیزداری موجب مهار سیلاب شد
  • ۱۰۰۰ برنامه مناسبتی در دهه کرامت در اصفهان اجرا می‌شود
  • دیدار مسئولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب تا ساعتی دیگر
  • داوطلبان مورد حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی در زنجان و خدابنده
  • کاندیداهای موردحمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی درزنجان و خدابنده
  • برگزاری جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق
  • لزوم استفاده ازظرفیت همه گروه‌های مردمی برای برگزاری مهمانی غدیر
  • پیکر مطهر شهید ستواندوم «جلال اعتماد» در قروه تشییع شد