Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد ایران گفت: من خودم بارها شاهد بوده ام که توسل به حضرت سیدالشهدا (ع) نتیجه بسیاری از مسابقات را به نفع کشتی گیران کشورمان تغییر داده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا محمدحسن محبی در گفتگو با خبرنگار مرصاد اسپورت، اظهار داشت: سال های زیادی است که در کشتی حضور دارم و بارها به چشم خود مشاهده کرده ام که چگونه توسل به ائمه اطهار و حضرت امام حسین (ع) کارگشا بوده بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: سال ها قبل در یکی از مسابقات جهانی وقتی یکی از کشتی گیران ایران از حریف روسیه ای خود 3 امتیاز عقب بود در وقت دوم مسابقه با شعار یا حسین (ع) وارد تشک مسابقه شد و همین فریادی که از ته دل کشید و نام امام حسین (ع) را بر زبان آورد مسابقه 3 بر صفر باخته در وقت اول را در نهایت با پیروزی 4 بر 3 به پایان رساند.

محبی یادآوری کرد: خود من نیز بارها از ائمه اطهار مخصوصا امیرالمونین علی (ع)، امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل العباس (ع) در میادین مختلف مدد جستم و هر بار نیز نتیجه گرفتم.

قهرمان اسبق کشتی جهان گفت: ائمه اطهار همواره در مسابقه های مختلف به مدد ورزشکاران ایرانی آمده اند و اعتقاد راسخ آن ها به توسل جستن نیز ریشه در همین مسئله دارد.

وی در پایان گفت: ما هرچه داریم از ائمه اطهار و حضرت سیدالشهدا (ع) است و باید قدر این نعمات الهی را دانسته و همواره پیرو راه آن معصومین بزرگوار باشیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۷۴۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسنوکر قهرمانی جهان| راهیابی وفایی به مرحله اصلی مسابقات ۲۰۲۴

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، مرحله مقدماتی مسابقات اسنوکر قهرمانی جهان از روز دوشنبه ۲۰ لغایت روز چهارشنبه ۲۹ فرودین ماه ۱۴۰۳ در سالن کروسیبل شهر شفیلد در کشور انگلستان برگزار شد و حسین وفایی با برتری در مقابل حریفانی از چین و هنگ کنگ جواز حضور در مرحله اصلی رقابت‌ها را کسب کرد.

حسین وفایی نماینده اسنوکر کشورمان در مقابل ژیانگ ژون از چین به میدان رفت و موفق شد حریفه خود را با نتیجه ۱۰ بر ۵ شکست دهد. این دیدار در دو بخش و در ساعت‌های ۱۳:۳۰ و ۱۹:۳۰ برگزار شد که نهایت با برتری ملی پوش اسنوکر کشورمان به پایان رسید.

حسین وفایی از دور سوم مرحله مقدماتی مسابقات کار خود را آغاز کرد و در گام نخست در مقابل مارک ا فو به میدان رفت و در پایان موفق شد حریف هنگ کنکی را با نتیجه ۱۰ بر ۴ شکست دهد و به دور پایانی راه پیدا کند.

امیر سرخوش دیگر نماینده اسنوکر کشورمان در این رقابت‌ها بود که در دور نخست نتیجه را به حریف چینی واگذار کرد و از دور رقابت‌های مقدماتی کنار رفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکاوی فقهی - حقوقی مصوبه اخیر شورای عالی فضای مجازی
  • معرفی کشتی گیران طلایی در پنج وزن مسابقات بین المللی مریوان
  • پیام نماینده ولی فقیه در خوزستان برای افتخارآفرینی کشتی گیران خوزستان در مسابقات آسیا
  • برپایی نمایشگاه دست‌های کوچک اندیشه‌های بزرگ در یزد
  • اسنوکر قهرمانی جهان| راهیابی وفایی به مرحله اصلی مسابقات ۲۰۲۴
  • راهیابی وفایی به مرحله اصلی مسابقات قهرمانی جهان
  • راهیابی وفایی به مرحله اصلی مسابقات اسنوکر قهرمانی جهان
  • کشتی‌گیران المپیکی در پاریس هم می‌درخشند؟
  • روایتی از توسل سردار شهید حجازی به حضرت زهرا (س)/ هرجا بود، روضه فاطمیه را می‌گرفت
  • روایتی از توسل سردار شهید حجازی به حضرت زهرا(س) / هرکجا بود، روضه فاطمیه را می‌گرفت