Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@14:31:19 GMT

شرایط بازار مرغ در آستانه تاسوعا و عاشورا

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۸۷۵۸۳۴

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی با اشاره به اینکه خرید از سمت مرغ های سایز بزرگ به مرغ های سایز کوچک تر تغییر یافته گفت: در آستانه تاسوعا و عاشورا در مجموع تقاضا برای مرغ 40 درصدکاهش یافته است.

خبرگزاری میزان: مرغ یکی از اقلام پر تقاضا در ایام محرم است که حجم قابل توجهی از سوی هیئت‌های عزاداری خریداری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قیمت مرغ در تابستان روند افزایشی به خود گرفت که در اواسط شهریور ماه این روند شکسته شد و آغاز به افت قیمت کرد که مازاد عرضه تولید و ارائه شده در بازار بر این کاهش قیمت افزود. بنا بر اظهار رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی صادرات مازاد تولید با مشکل رو به رو است که همین امر باعث خسارت دیدن تولیدکنندگان در برخی از اوقات سال شده است.

مهدی یوسف خانی درخصوص قیمت مرغ گفت: قیمت هر کیلو مرغ با ثبات قیمت در دو هفته گذشته در حدود ۷ هزار و ۵۰۰ تومان به فروش می‌رسد. وی در ادامه افزود: قیمت هر کیلو مرغ زنده به کیلویی ۴ هزار و ۹۰۰ تومان رسیده و هر کیلو مرغ آماده طبخ در عمده فروشی و درب کشتارگاه‌ها به ۶ هزار و ۶۵۰ تومان و تحویل درب واحد‌های صنفی ۶ هزار و ۸۰۰ تومان است.

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی در خصوص قیمت اجزای مرغ تصریح کرد: قیمت هر کیلو ران مرغ با کمر ۶ هزار و ۵۰۰ تومان، ران مرغ بی کمر ۷ هزار و ۵۰۰ تومان، سینه با کتف ۱۳ هزار تومان، فیله مرغ ۱۶ هزار و ۵۰۰ تومان و سینه بدون کتف ۱۴ هزار تومان است.

یوسف خانی با اشاره به اینکه تولید بیش از نیاز در کشور صورت می‌گیرد، عنوان کرد: مرغ در بازار بیش از نیاز عرضه شده و تقاضایی برای مازاد آن وجود ندارد و در آستانه تاسوعا و عاشورا حسینی تقاضا برای مرغ‌های وزن پایین افزایش یافته و مرغ‌های سایز درشت خریداری در بازار ندارد.

وی با تاکید بر اینکه نوع تقاضا در این روز‌ها تغییر کرده است، خاطر نشان کرد: تقاضا مرغ‌های گوشتی ۹۰ درصد کاهش یافته و ۵۰ درصد به خرید مرغ‌های کوچک افزوده شده که در مجموع می‌توان گفت: تقاضا برای مرغ در این ایام ۴۰ کاهش یافته است.

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی تصریح کرد: شرایط بازار مرغ تا اواخر مهر ماه به همین منوال خواهد بود.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۷۵۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱

امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۳۵ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۲ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای 18 عیار هر گرم 3 میلیون و 535 هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم 38 میلیون و 600 هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز 42 میلیون و 650 هزار تومان است.

آغاز بیست‌ودومین حراج شمش طلا از ساعت 12 امروز

 

در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 24 میلیون و 300 هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی 15 میلیون و 300 هزار تومان و سکه یک‌گرمی 7 میلیون و 200 هزار  تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

هر مثقال طلا در بازار داخلی، 15 میلیون و 315 تومان ارزش‌گذاری شده است؛ ضمن اینکه قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی 2317 دلار است.

دلار مبادله‌ای ثابت ماند/ یورو رشد کرد

 

در معاملات امروز (سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1403) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با ثبات نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ 44 هزار و 314 تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ 41 هزار و 376 تومان معامله می‌شود.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با افزایش نسبت به روز کاری قبل به 47 هزار و 491 تومان و نرخ حواله یورو به 44 هزار و 342 تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با ثبات نسبت به روز کاری گذشته، 12 هزار و 66 تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز 11 هزار و 266 تومان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قیمت نفت چند دلار شد؟
  • سکه به کانال ۴۲ میلیون تومان بازگشت
  • هشدار رئیس مجلس نسبت به ابهامات موجود در مورد یارانه دارو/ مبلغ 74 همت نمی‌تواند باعث کنترل قیمت و بازار دارو شود/ دولت برای کنترل قیمت بازار دارو 180 همت در نظر بگیرد
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
  • بازار رانندگان فرمول یک در آستانه انفجار است!
  • دیویدسون: بازار رانندگان فرمول یک در آستانه انفجار است!
  • قیمت هر شاخه تیرآهن در سال جدید چقدر است؟
  • زیر پوست بازار «رحم اجاره‌ای» در ایران
  • رصد بازار حبوبات در استان یزد
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین