Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-07@16:09:12 GMT

«رستاخیز»مانند یوسف در چاه گرفتار شده است

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۸۷۶۳۳۸

«رستاخیز»مانند یوسف در چاه گرفتار شده است

احمدرضا درویش کارگردان «رستاخیز» می‌گوید این فیلم مانند یوسف در چاه گرفتار شده است آنهم به دست برادران به ظاهر دلسوزش. به گزارش جهان نيوز، سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ۲ روز پیش در اولین نشست خبری خود درباه سرنوشت نهایی فیلم سینمایی «رستاخیز» به کارگردانی احمدرضا درویش بیان کرد که «این فیلم فعلا در ایران اکران نمی شود اما امکان نمایش خارجی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

از آنجا که انتظار می رفت کمیته رفع توقیف فیلم ها در سازمان سینمایی سرنوشت «رستاخیز» را هم مانند دیگر آثار به گونه ای تعیین کند که امکان اکران داخلی داشته باشد ولی سخنان وزیر جدید ارشاد را می توان تعیین کننده سرنوشت فیلم احمدرضا درویش دانست و اینگونه نتیجه گرفت که فعلا قرار نیست توقیف آن رفع و اکران داخلی شود.

از همین رو با احمدرضا درویش کارگردان این اثر که پیش از این اعلام کرده بود تا زمانی که «رستاخیز» اکران نشود دیگر فیلمی نمی سازد، گفتگوی کوتاهی داشتیم.

او که علاقه ای به گفتگو نداشت درباره این موضوع گفت: من ترجیح می دهم در این باره همچنان سکوت کنم و به سکوتم ادامه دهم چون دلایلی هم برای این سکوت دارم. قبلا هم گفته ام که تا وقتی که «رستاخیز» اکران نشود دیگر فیلمی نمی سازم به همین دلیل گفتن این حرف ها دیگر تکراری است تا ببینیم چه چیز مقدر می شود.

درویش افزود: درباره اکران خارجی آن هم نمی توانم صحبتی کنم چون من کارگردان اثر هستم البته در حال حاضر تلاش هایی برای این امر در دست انجام است اما اطلاع چندانی از جزییات این موضوع ندارم چون اکران خارجی «رستاخیز» جزو وظایف من نیست و به تهیه کننده و مالکان فیلم ربط دارد، من تنها فیلم را ساخته ام.

این کارگردان درباره ساختن فیلم دیگری گفت: ما فیلمساز هستیم و دوست داریم فیلم بسازیم اما این بچه ای که بزرگ کردیم مثل یوسفی است که در چاه گرفتار شده است آن هم به دست برادران به ظاهر دلسوز خود. با این وجود من از هیچکس هیچ گله و طلبی ندارم، زیرا ساختن «رستاخیز» شانس بزرگ زندگی من بوده و همین که این فیلم عاشورایی در کارنامه کاری من است برایم کافی است و باعث افتخار من است.

وی در پایان بیان کرد: سرنوشت فیلم در دست صاحبش است و ضمن تشکر از دلسوزی همه بزرگان برای حل مشکل «رستاخیز»، قضاوت میان خود و دیگران را به خدا می سپارم.

منبع:مهر

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۷۶۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل فصل آینده پرسپولیس تعیین شد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، رضا درویش که اکنون دومین فصل مدیریت خود در پرسپولیس را دنبال می‌کند، با توجه به تغییرات شکل گرفته و بحث مالکیت سرخابی‌ها، در گام اول موفق شد نظر مثبت بانک‌ها (به عنوان مالک جدید و ۸۵ درصدی سهام پرسپولیس) را جلب کرده و جا پای خود را تا پایان فصل در این تیم سفت کند.

بیشتر بخوانید: پاسخ تند پرسپولیس به انتقاد مدیر سپاهان

اکنون اما گفته می‌شود طی توافق اولیه با بانک شهر به عنوان مالک بخش عمده سهام این باشگاه، رضا درویش برای فصل آتی نیز به عنوان مدیرعامل پرسپولیس کار را دنبال خواهد کرد.

درویش هفته گذشته در جلسه‌ای خصوصی با حضور علی پروین اسطوره این باشگاه و همچنین احمدی (مدیرعامل بانک شهر) توافقات نهایی برای ادامه مدیریت این باشگاه را به دست آورده است.

منبع: ورزش 3

انتهای پیام/

کد خبر: 1229593 برچسب‌ها پرسپولیس تهران

دیگر خبرها

  • گل اول صنعت نفت به مس رفسنجان با سوپرگل علی یوسف
  • گل تماشایی علی یوسف به مس رفسنجان (صنعت نفت - مس رفسنجان)
  • واکنش تهیه کننده «پرویزخان» به اعتراض احمدرضا عابدزاده
  • توضیح تهیه‌کننده «پرویزخان» درباره اعتراض احمدرضا عابدزاده و اکران آنلاین
  • مدیرعامل فصل آینده پرسپولیس مشخص شد
  • مدیرعامل فصل آینده پرسپولیس تعیین شد
  • مدیرعامل فصل آتی پرسپوليس مشخص شد
  • نشانی یوسف آسمانی به زمین رسید
  • تهیه کننده نون خ سریال جدید می‌سازد
  • (ویدئو) پاسخ‌های عجیب احمدرضا عابدزاده به سوالاتی درباره غذا