Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرمربی سیاه جامگان مشهد گفت: گل‌هایی که خورده‌ایم از روی بدشانسی بوده و قول می‌دهیم دیگر گل نخوریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، اکبر میثاقیان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پیکان گفت: قبلا هم گفته‌ام که تمام بازی‌های لیگ سخت است و حریف راحتی نداریم. در بازی با گسترش موقعیت‌های زیادی داشتیم که استفاده نکردیم و پیش از آن مقابل تراکتورسازی نیز در دقیقه ۹۳ دروازه‌مان باز شد تا ۳ امتیاز از دست بدهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: باید از تیمم و کادر فنی تقدیر کنم، چرا که در تیم ما همدلی خاصی وجود دارد. تیم خوبی داریم بازیکنانمان در مسابقات از جان مایه می‌گذارند و کادر فنی و باشگاه هم خیلی همدل هستند. با این اوضاع می‌توانم به جرات بگویم که در پایان فصل جزو ۷، ۸ تیم بالای جدول خواهیم بود و برای رسیدن به این رتبه همه بچه‌ها یکدل شده‌اند تا در مسابقات بجنگند و از بازی هفته پیش هم که نتیجه را واگذار کردند خیلی ناراحت شدند.

سرمربی سیاه‌جامگان مشهد گفت: فردا با تیمی بازی داریم که خیلی سختکوش هست و در ۳ هفته اخیر نتایج خوبی را گرفته است. علاوه بر این کادر فنی خوبی هم دارد، اما تیم ما قرار است بازی پرتوان و محکمی را انجام بدهد. ما یک مشکل داریم و آن هم این است که تماشاگر برای بازی‌هایمان نمی‌آید. هواداران باید در ورزشگاه حاضر شوند و در روز‌های سخت و شیرین همراه‌مان باشند. مخصوصاً در روز‌های سخت که نیاز زیادی به وجود آنها داریم.

میثاقیان در خصوص غایبان تیمش تصریح کرد: در بازی فردا پیام ملکیان را به دلیل محرومیت و مصطفی ملکی را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهیم داشت. سعی کردیم در فهرست بازیکنان‌مان از یکی دو تا بازیکن مشهدی استفاده کنیم و به این جوان‌ها فرصت بدهیم.

وی در خصوص این که سیاه‌جامگان به راحتی گل دریافت می‌کند، گفت: گل خوردن بخشی از فوتبال است، اما در هفته‌های اخیر گل‌هایی که دریافت کردیم ، قول می‌دهیم که دیگر گل نخوریم و گل هایی که خورده ایم از روی بدشانسی بوده است. انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۷۶۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعل خواستن را برای بردن بازی صرف خواهیم کرد

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: در بازی های اخیر نتیجه‌ای که شایسته آن بودیم را نگرفتیم و فردا فعل خواستن را برای بردن بازی صرف خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، مارینوس اوزونیدیس امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در نشست خبری پیش از دیدار با مس رفسنجان، اظهار کرد: مس رفسنجان سبک خود را نسبت به نیم فصل اول تغییر داده و بازی متفاوتی انجام می دهد، به همین دلیل فردا انتظار بازی خوبی برای هر دو تیم دارم و برای ما خیلی مهم است.

وی بابیان اینکه در بازی های اخیر نتیجه‌ای که شایسته آن بودیم را نگرفتیم و فردا با فعل خواستن برای بردن بازی خواهیم کرد، افزود: هر دو تیم بازی گذشته را در جام حذفی انجام دادند و بردند؛ مطمئنم با توجه یه اینکه هواداران هر دو تیم به ورزشگاه می آیند، بازی خوبی می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان تصریح کرد: فردا هر دو تیم می‌خواهند برنده بازی باشند و انتظار بازی خوبی دارند؛ امیدوارم در پایان ما خوشحال باشیم.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص بازی های اخیر، با بیان اینکه در بازی های احیر شایسته باخت نبودیم، بیان کرد: نسبت به نیم فصل اول خیلی بازیکن مصدوم داشتیم مخصوصاً در خط دفاعی و هافبک و همیشه مجبور بودیم تغییرات بدهیم و با توجه به تمام این موضوعات اجرای بدی نداشتیم.

اوزونیدیس با اشاره به اینکه به بازیکنان جوان بها داده‌ایم، ادامه داد: برای بازی فردا هم مصدوم داریم و وقتی مصدومیت پیش می آید، بازیکنان جوان شانس پیدا می‌کنند که خودشان را نشان دهند و آنجه در این شرایط فارغ از جایگاه در جدول مهم است، این است که چیزی به دست آوریم و بازیکنانی برای فصل آینده بسازیم.

وی علت عمده مصومیت ها را به دلیل شرایط زمین دانست و گفت: تیم برای سل آینده حتماً باید به سیرحان برود؛ شرایط زمین تهران خوب نیست، وتغییر شرایط زمین سفت روی زمین نرم باعث مصدومیت شده است. از باشگاه خواستم تیم سال آینده به سیرجان برود.

کد خبر 749440

دیگر خبرها

  • دقیقی: دورنمای شمس‌آذر در این فصل گرفتن سهمیه آسیایی بود
  • حذف مقابل تراکتور را در ادامه لیگ جبران خواهیم کرد
  • مناف هاشمی: مجلس ردیف بودجه رویداد‌های بین المللی را حذف کرد/ بالای ۳۵ سهیمه المپیک خواهیم داشت
  • حمید طیبی: در ازبکستان قدرت خود را به رخ فوتسال جهان خواهیم کشید
  • فعل خواستن را برای بردن بازی صرف خواهیم کرد
  • امره جان: به هر قیمتی می خواهیم به ومبلی برویم
  • دقیقی: شهرداری قزوین از پرسپولیس حمایت می‌کند از شمس‌آذر نه!
  • حسن‌زاده، کاپیتان تیم ملی فوتسال: می‌خواهیم در جام جهانی تیم‌ها را سورپرایز کنیم
  • حسن‌زاده: می‌خواهیم در جام جهانی تیم‌ها را سورپرایز کنیم
  • برای موفقیت فوتسال در جام جهانی به امکانات زیادی نیاز است