Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرج - ایرنا - همزمان با هفته دفاع مقدس وششمین روز از هفته دفاع مقدس، استاندار البرز عصر چهارشنبه با حضور در منزل شهیدان فهمیده در کرج با خانواده این شهیدان بزرگوار دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش ایرنا، محمدعلی نجفی با بیان اینکه شهید محمدحسین فهمیده با ایثارگری و از خودگذشتگی جان خود خود را تقدیم اسلام و انقلاب کرد، گفت: دیدار با خانواده معظم و بزرگوار شهدا از جمله سفارشات اکید امام راحل و مقام معظم رهبری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار البرز همچنین ادامه داد: دیدار با خانواده شهدا را تجدید میثاقی برای مدیران و مسئولان نظام است.
استاندار البرز و جمعی از مسئولان این استان همچنین در مراسم غبار روبی مزار شهدای امامزاده محمد(ع) کرج حضور یافتند.
نجفی در این مراسم با اشاره به اینکه مقرر شد در خصوص ساماندهی گلزار شهدای امامزاده محمد(ع) کارگروهی متشکل از بنیاد شهید، شهرداری و معاونت عمرانی استانداری البرز تشکیل شود، گفت: از شرایط فعلی گلزار شهدای امامزاده محمد(ع) راضی نبودم.
ابراهیم طاهرنژاد مدیرکل بنیاد شهید البرز در حاشیه این مراسم بیان کرد: گلزار شهدای امامزاده محمد(ع) چهارمین گلزار شهدای کشور با هزار و 500 شهید در مرکزیت شهر کرج واقع شده که به نوع خود منحصر به فرد است.
وی افزود: ساماندهی مختصری 15 سال قبل در این گلزار شهدا صورت گرفته است، اما امروز بودجه و نقشه لازم برای این گلزار شهدا تهیه و تامین شده است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز میزان اعتبار تعهد شده از سوی شهرداری برای ساماندهی گلزار شهدای امامزاده محمد(ع) را 3 میلیارد تومان و 1 میلیارد تومان توسط بنیاد شهید البرز اعلام کرد.
1535/6155خبرنگار:نوشین طهماسبی**انتشار دهنده:داریوش غفاری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۷۶۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین غبارروبی گلزار شهدای خرم‌آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، ابوطالب شفقت، استاندار جدید لرستان به همراه معاونان و حجت الاسلام هبت اله هاشمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت در گلزار شهدای خرم‌آباد حضور یافت و ضمن ادای احترام به شهدا با خانواده آنها دیدار کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای آبادان
  • افزایش جایزه جشنواره البرز به برگزیدگان / ۱۰ میلیارد برای ۶۲ نخبه علمی + فیلم
  • بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح های اقتصادی ایثارگران در سیستان
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • آخرین وضعیت گلزار شهدای کرمان پس از ورود سیلاب
  • پیکر مادر شهید «حسن محمدی» به خاک سپرده شد
  • آئین غبارروبی گلزار شهدای خرم‌آباد
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به حاج قاسم
  • دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با فرزند شهید مبارزی