Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر اقتصاد و دارایی در حکمی عبدالرحمن ندیمی بوشهری را به سمت معاون امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزارت اقتصاد منصوب کرد به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در حکم مسعود کرباسیان آمده است: نظر به تعهد، تخصص، دانش و توانمندی های ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به سمت "معاون امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی"منصوب می شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



انتظار می رود تمام مساعی خود را با جلب توان تخصصی همکاران، کارشناسان و صاحب نظران به منظور انجام وظایف قانونی و به ویژه در راستای اهداف و برنامه های مندرج در سند راهبردی آن معاونت، سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی و تبیین و اجرای ماموریت های محوله به کار گیرید. توفیق و سربلندی جنابعالی را در تقویت عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند منان مسالت دارم.

ندیمی بوشهری از مدیران باسابقه اجرایی کشور و دارای سوابق متعددی در حوزه بانکی و مالی است که از جمله مهمترین آن می توان به؛ مدیریت نظارت بر بانک های بانک مرکزی، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره بانک صنعت و معدن، مشاور عالی رییس کل بانک مرکزی، رئیس هیئت عالی نظارت بر سازمان حسابرسی، مشاور وزیر نفت، عضو هیئت مدیره و قائم مقام مدیرعامل منطقه آزاد کیش، استاندار بوشهر، معاون وزیر دفاع و عضویت در شورای عالی صنایع ملی ایران اشاره کرد.


منبع: شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۷۷۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور استاندار لرستان بر خودداری از خرید گل و نصب بنر تبریک انتصاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛دکتر ابوطالب شفقت استاندار جدید لرستان، از دستگاه‌های دولتی و اشخاص حقیقی و حقوقی خواست از چاپ بنر تبریک و ارسال گل به مناسبت این انتصاب خودداری کنند.

ایمان خسروی سرپرست اداره کل حوزه استانداری لرستان گفت:بنا به توصیه استاندار،مدیران و همکاران بخش‌های دولتی و غیردولتی از ارسال هرگونه پیام تبریک، تاج گل و سایر اقدامات مشابه از جمله درج آگهی تبریک به هر شکل در رسانه‌ها و غیر آن  خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • جزییات برگزاری اولین حراج اوراق مالی اسلامی دولتی در سال ۱۴۰۳
  • اعلام زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب
  • تشکیل هیئت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • حوزه نظارت بر کیفیت آموزش دانشگاهی در قزوین احیا شد
  • برات الکترونیکی رونمایی شد | جزئیات و اعلام آمادگی دو بانک برای استفاده از برات الکترونیکی
  • دولتی‌ها به جای رقابت، نظارت کنند
  • رونمایی از برات الکترونیکی زنجیره تأمین مالی با حضور وزیر اقتصاد
  • انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی
  • حوزه ارزیابی و نظارت بر کیفیت آموزش عالی در قزوین احیا شد
  • دستور استاندار لرستان بر خودداری از خرید گل و نصب بنر تبریک انتصاب