Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه محقق اردبیلی گفت: بدون تکیه بر قدرت ایمان به هیچ وجه نمی‌توانستیم در هشت سال جنگ تحمیلی دفاع مقدس به پیروزی دست یابیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالله حسنی عصر امروز در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدی در اردبیل اظهار داشت: بدون تکیه بر قدرت ایمان به هیچ وجه نمی‌توانستیم در هشت سال جنگ تحمیلی دفاع مقدس به پیروزی دست یابیم و به همین دلیل با قاطعیت می‌توان گفت که دفاع مقدس برگرفته از قیامت امام حسین(ع) و عاشورا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: رزمندگان اسلام با الگوگیری از مکتب امام حسین(ع) و روز عاشورا توانستند به این پیروزی بزرگ دست یابند که این نشان از ایمان و خلوص نیت آنان بود و ما نیز به خاطر رشادت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان و شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس توانسته‌ایم به امنیت و اقتدار کنونی در کشورمان دست یابیم.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه محقق اردبیلی گفت: دشمنان همیشه با نقشه‌ها و ترفندهای مختلف سعی بر وارد کردن خدشه به نظام انقلاب اسلامی دارند که خوشبختانه تاکنون نتوانسته‌اند به هیچ یک از اهداف شومشان دست یابند که به همین دلیل نیاز است که جوانان کشورمان هوشیاری و آگاهی کاملی در این زمینه داشته باشند.

حسنی بیان کرد: درسی که ما باید از روز عاشورا بگیریم این است که امام حسین(ع) با وجود نیروها و امکانات بسیار کم توانست پیروز میدان شده و دین اسلام را زنده نگهدارد و یک وجه مشترک آن با هشت دفاع مقدس نیز همین موضوع است که ایران توانست با سخت‌ترین شرایط به پیروزی دست یابد.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی نیز در این جلسه گفت: پاسداشت و دفاع از نظام انقلاب اسلامی ایران توسط رزمندگان و شهدای والامقام نشان از عشق و ارادت آنان نسبت به نظام و رهبر انقالاب اسلامی بود که با گذشت از جان و مال خود و فداکاری‌ها و ایثارگری‌ها در این عرصه پا به پای هم حرکت کرده و برای تحقق و حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

گودرز صادقی افزود: ما نیز در عرصه کنونی وظایفی داریم و از جمله این وظایف می‌توان به رشد و تربیت جوانان با همین ذهنیت اشاره کرد که به همین دلیل دانشگاه محقق اردبیلی برگزاری برنامه‌های مناسبی را با همین محور در دستور کار قرار داده است و دو سال پی در پی رتبه‌های برتر کشوری را در برگزاری اردوهای راهیان نور کسب کرده است.

وی تصریح کرد: باید در عرصه عمل به گونه‌ای رفتار شود که شرمنده شهدا و ایثارگران نباشیم چرا که ما مدیون آن‌ها هستیم و نیاز است برای کسب کارنامه درخشان و سبز پیشگام عمل کنیم تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

انتهای پیام/

R41374/P1486/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۷۷۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، گروه‌های تفحص شهدا موفق شدند اردیبهشت ماه امسال پیکرهای مطهر ۵ شهید دوران دفاع مقدس را در منطقه عملیاتی شلمچه مربوط به تک دشمن در سال ۶۷ تفحص نمایند.

ویدئوی مربوط به این عملیات تفحص را در ادامه تماشا کنید.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شناسایی هویت شهید دفاع مقدس
  • نتانیاهو برای قدرت ساکنان سرزمین‌های اشغالی را هم قربانی می‌کند
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • اختتامیه‌ی جشنواره‌ی ملی «افتخار من» همزمان با سراسر کشور در گیلان
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد
  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • جذب منابع پایدار با رویکرد حفظ و جذب مشتریان محقق می‌شود
  • جلد سوم تاریخ شفاهی دفاع مقدس به زودی چاپ می‌شود