Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-19@08:21:35 GMT

متروی تهران - کرج جمعه ها تعطیل است

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۸۷۷۶۳۸

قطار شهری تهران- کرج تا پایان شهریورماه امسال جمعه ها به علت انجام عملیات بهسازی تعطیل است و مسافر جابجا نمی کند.

به گزارش صدای ایران از مرکز اطلاع رسانی شرکت بهره برداری متروی تهران و وحومه، احسان مقدم مدیر ارتباطات و امور بین الملل این شرکت گفت: خط 5 مترو تهران به علت انجام عملیات های بهسازی تا پایان شهریور سال جاری در روزهای جمعه پذیرش مسافر ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به ضرورت انجام بهسازی خط 5 مترو تهران افزود: بیش از 18 سال از بهره برداری خط مترو تهران-کرج می گذرد و به همین خاطر شرکت بهره برداری مترو تهران بهسازی تمام تأسیسات این خط را طبق استانداردهای جهانی از دی ماه سال گذشته آغاز کرده است.

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه تصریح کرد: با توجه به گستردگی این عملیات و برای تسریع در روند کار، تغییراتی در سرویس دهی به مسافران این خط ایجاد شده است که براین اساس تا پایان شهریور در روزهای جمعه پذیرش مسافر در خط 5 مترو تهران انجام نمی شود.

وی همچنین از تغییر ساعت فعالیت این خط در روزهای عادی خبر داد و گفت: ساعت پایانی سرویس دهی خط 5 نیز تغییر می کند که براساس برنامه ریزی انجام شده آخرین حرکت قطار از مبادی تهران و گلشهر کرج ساعت 21:30 خواهد بود.

مقدم افزود: در صورت برگزاری برخی مسابقات مهم در ورزشگاه آزادی یا برگزاری مناسبت های ملی و مذهبی در روزهای جمعه؛ عملیات بهسازی متوقف و مسافرگیری طبق اطلاع رسانی قبلی انجام می شود.

مشاور مدیرعامل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه گفت: سرویس دهی در روزهای تعطیل نیز طبق روال ادامه خواهد داشت و در صورت وجود تغییر در پذیرش مسافر اطلاع رسانی خواهد شد.

روزانه حدود 160 هزار مسافر از طریق خط تهران - گلشهر کرج جابجا می شود.

منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۷۷۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دمای تهران طی روزهای پایانی هفته

به گزارش خبرگزاری مهر، اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمان صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با وزش باد و در ساعات بعد از ظهر همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

طی این مدت در بخش‌های شمالی و ارتفاعات استان در بعضی ساعات رگبار باران، وزش باد و احتمال رعد و برق، در ارتفاعات بالادست گاهی رگبار برف مورد انتظار است.

از روز جمعه (۳۱ فروردین) در بخش‌هایی از استان به‌ویژه بخش‌های جنوبی و غربی وزش باد نسبتاً شدید تا شدید پیش‌بینی می‌شود.

در روزهای پنجشنبه (۳۰ فروردین) و جمعه (۳۱ فروردین) افزایش نسبی دما و در روز شنبه کاهش دما مورد انتظار است.

بر اساس این گزارش، آسمان تهران فردا (۳۰ فروردین) صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد و در روز جمعه (۳۱ فروردین) صاف، در بعدازظهر افزایش ابر، گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین با بیشینه دمای ۲۵ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

کد خبر 6081075

دیگر خبرها

  • مسدود شدن ۲۰۵ چاه غیرمجاز در مازندران
  • جدال بر سر تعطیلی شنبه‌ها/ درخواست بخش خصوصی برای تعطیل شدن شنبه به‌جای پنجشنبه!
  • جدال بر سر تعطیلی شنبه ها/ از بخش خصوصی اصرار؛ از مجلس انکار!
  • جدال بر سر تعطیلی شنبه‌ ها/ از بخش خصوصی اصرار؛ از مجلس انکار!
  • بهره برداری فاز توسعه یک شرکت شیمیایی/۳ بازدید انجام شد
  • کاهش سرفاصله حرکت قطار‌ها در خط ۷ متروی تهران
  • معطلی مسافران در خط ۷ مترو کاهش پیدا می‌کند
  • افزایش دمای تهران طی روزهای پایانی هفته
  • فیلم | اسبی که می خواست سوار متروی سیدنی شود!
  • سگ های راهنما در متروی کشور همسایه و حسرت ما در مترو تهران