Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیراز-ایرنا- تیم شهید چمران لارستان در مسابقات هندبال بانوان جام باشگاه های آسیا که در ازبکستان در حال برگزاری است از سد تیم هندوستان گذشت و امیدوار به کسب مقام شد.

رئیس هیات هندبال فارس، چهارشنبه به ایرنا گفت: تیم شهید چمران لارستان، عصر چهارشنبه در چهارمین دیدار خود برابر تیم هندوستان با نتیجه 35 بر 24 به برتری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علیرضا پاکدل ادامه داد: هم اینک نماینده کشورمان از چهار دیدار برگزار شده خود 2 پیروزی و 2 شکست در کارنامه دارد و برای قرار گرفتن بر رو ی یکی از سکوهای قهرمانی باید در آخرین دیدار به مصاف تیم AGMK ازبکستان میزبان مسابقات برود و با بُرد زمین بازی را ترک کند.
وی اضافه کرد: این دیدار هفتم مهرماه جاری در کشور ازبکستان برگزار می شود و با پایان یافتن مسابقات در این روز، تیم های اول تا سوم جام باشگاه های آسیا مشخص خواهد شد.
دومین دوره جام باشگاه‌های هندبال بانوان آسیا، به میزبانی تاشکند ازبکستان با حضور 6 تیم ایلی قزاقستان، AGMKازبکستان،شهید چمران لارستان، آلماتی قزاقستان، هندوستان و ازبکا ازبکستان به صورت دوره ای برگزار می شود و هر تیم پنج بازی انجام می دهد.
این مسابقات هفتم مهرماه جاری با تعیین تیم های برتر پایان می یابد.
تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان با کسب عنوان قهرمانی در ایران، به عنوان نماینده کشورمان برای نخستین بار در این مسابقات شرکت کرده است.
7368 /6118
خبرنگار: حمید رضا خلیقی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۷۷۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت بیش از ۷۱ هزار داوطلب خوزستانی در کنکور ۱۴۰۳

به گزارش خبرنگار مهر، رحیم پیغان ظهر امروز جمعه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: روز دوم رقابت علمی کنکور در سال ۱۴۰۳، امروز جمعه (هفتم اردیبهشت ماه) با حضور داوطلبان گروه علوم تجربی در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد.

وی افزود: بیش از ۷۱ هزار شرکت کننده در استان خوزستان در نوبت اول شرکت داشتند که ۶۰ درصد دختر و ۴۰ درصد پسر بودند.

پیغان ادامه داد: شهرستان اهواز با ۲۰ هزار نفر بیشترین شرکت کننده در استان خوزستان و گروه علوم تجربی بیشترین داوطلب در نوبت اول آزمون سراسری امسال را تشکیل دادند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز تصریح کرد: از تعداد ۲۰ هزار نفر شرکت کننده اهوازی، ۱۰ هزار نفر آزمون خود در دانشگاه شهید چمران باهم رقابت کردند.

وی گفت: دانشکده‌های علوم، کشاورزی، مهندسی، اقتصاد و علوم اجتماعی، ادبیات و علوم انسانی، علوم تربیتی و روان‌شناسی و الهیات و معارف اسلامی دانشگاه شهید چمران اهواز میزبان این داوطلبان بودند.

کد خبر 6089018

دیگر خبرها

  • احمدعباسی: ما در فینال هستیم تا قهرمان شویم
  • دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • شرکت بیش از ۷۱ هزار داوطلب خوزستانی در کنکور ۱۴۰۳
  • نبرد ۴ تیم برای جام جهانی
  • هاکی روی یخ جوانان آسیا؛ نمایندگان کشورمان نتیجه را مقابل تایلند واگذار کردند
  • شاگردان شمسایی به دنبال اثبات قدرت/ نبرد ۴ تیم برای جام جهانی
  • فوتسال قهرمانی آسیا / تاجیکستان راهی جام جهانی شد/ حذف دراماتیک افغانستان
  • محمد عبدالله، مربی دروازه‌بان‌های تیم‌های هندبال پایه شد
  • تاجیکستان راهی جام جهانی شد/ حذف دراماتیک افغانستان از آسیا
  • اعزام شمشیربازان ایران به مسابقات زون آسیا و انتخابی المپیک