Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - معاون فناوري ­هاي نوين بانک مرکزي از آمادگي بانک ­هاي کشور براي خدمت­ رساني به زائران اربعين حسيني در سال جاري خبر داد و گفت: سقف برداشت نقدي از دستگاه هاي خودپرداز در استان­هاي کرمانشاه، ايلام و خوزستان به 5 ميليون ريال افزايش مي يابد.
به گزارش سرويس اقتصادي جام نيـوز به نقل از روابط عمومي بانک مرکزي، سيد محمود احمدي در نشست هماهنگي با شبکه بانکي به منظور بررسي راهکارهاي گسترش کميت و کيفيت ارائه خدمات بانکي به زائران اربعين حسيني که با حضور نمايندگان کميته زيرساخت ستاد اربعين حسيني و ستاد بازسازي عتبات عاليات برگزار شد، گفت: برنامه ريزي لازم براي نصب، راهبري و نگهداري امکانات پرداخت الکترونيک اعم از خودپرداز، پايانه فروش، کيوسک و نظاير آن در نقاط مرزي خسروي، مهران، شلمچه و چزابه؛ برقراري کشيک فعال در شعب و باجه هاي استان ­هاي ايلام، کرمانشاه و خوزستان؛ انجام عمليات منظم پول رساني، خدمات مالي و پرداخت در استان­ هاي مذکور انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عضو هيئت عامل بانک مرکزي با تاکيد بر اينکه هيچ مشکلي در تامين وجه نقد لازم مورد نياز زائران در ايام مراسم اربعين حسيني وجود ندارد، اظهار داشت: تلاش خواهد شد طي اين ايام اسکناس نو در اختيار کليه زائرين قرار داده شود.
معاون فناوري ­هاي نوين بانک مرکزي نيز در اين نشست با بيان اينکه زيرساخت ­ها و امکانات فني لازم براي ارائه خدمات بانکداري الکترونيک در مناطق مرزي وجود دارد، از افزايش سقف برداشت نقدي از دستگاه هاي خودپرداز تا مبلغ 5 ميليون ريال در استان­هاي کرمانشاه، ايلام و خوزستان که تردد زائران اربعين در آنها انجام مي شود خبر داد.
حکيمي در اين خصوص گفت: همانند برخي از مواقع خاص مانند ايام نوروز، به منظور افزايش رفاه زائران گرامي، در ايام مراسم اربعين حسيني بانک ‌ها صرفا در استان ­هاي پيش­گفته که تردد زائران از آنجا انجام مي شود، مجاز هستند نسبت به تنظيم منوي برداشت وجه تا مبلغ 5 ميليون ريال به صورت درون بانکي اقدام کنند.
در ادامه اين نشست نمايندگان شبکه بانکي با اشاره به تجربيات سال ­هاي گذشته، به تشريح اقدامات انجام شده به منظور ارتقاي خدمت­رساني شبانه روزي به زائران اربعين حسيني پرداختند و با توجه به پيش­ بيني افزايش تعداد زائرين در سال جاري، در خصوص فراهم بودن کليه امکانات لازم براي حصول آسايش زائران اربعين حسيني ابزار اطمينان کردند.
110

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۷۸۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود

رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) تصریح کرد: با طرف عراقی در حال رایزنی هستیم تا هم امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود و هم اتوبوس‌های عراقی بتوانند برای جابجایی زائران وارد ایران شوند.
 
به گزارش ایرنا؛ «سید مجید میراحمدی» معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور در نشست مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری که ظهر امروز با حضور احمد وحیدی وزیر کشور برگزار شد گفت: مدیریت دولت در برگزاری مراسم اربعین سال گذشته رضایتمندی غیرقابل باوری ایجاد کرد و ما این را ناشی از تفضل حضرت ولی عصر (عج) می‌دانیم.
 
وی افزود: سال گذشته بر مساله گذرنامه و دریافت آن، حمل و نقل، مدیریت گرما و مدیریت زمان اقداماتی انجام دادیم که بحمدالله اقدامات نتیجه‌بخش بود اما معتقدیم ضعف‌هایی نیز وجود دارد و باید در جهت اصلاح آن گام برداریم.
 
معاون وزیر کشور ادامه داد: امسال در خصوص ۴۱ موضوع اربعین برنامه‌ریزی شده است و چهارشنبه همین هفته عازم عراق هستم تا بتوانیم با همکاری طرف عراقی به مشکلات رسیدگی کنیم.
 
رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) گفت: قرار بود ۲ هزار اتوبوس خریداری شود که هنوز انجام نشده است. امسال به دنبال این هستیم که خودروهای سواری زائران برای اولین بار وارد عراق شود و از طرف دیگر اتوبوس‌های عراقی بتوانند برای کمک به نقل و انتقالات زائران وارد کشور شوند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • موافقت بانک مرکزی با عرضه ۵۰۰ یورو به زئران حج ۱۴۰۳
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود
  • تمهیدات لازم از هم اکنون برای مواکب اربعین اندیشیده شود
  • سفر زائران اربعین با خودروی شخصی به عراق؟ | واکنش مهم یک مقام دولتی
  • از برنامه برای رفع نقاط پرتصادف تا تمهیدات تسهیل تردد زائران اربعین حسینی
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی
  • لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اعزام زائران اربعین از مرکزی
  • اعلام آمادگی دو بانک برای استفاده از برات الکترونیکی