Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@20:44:56 GMT

کمک بانک یو بی اس سوییس به فرار از مالیات

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۸۷۸۴۳۶

کمک بانک یو بی اس سوییس به فرار از مالیات

بازپرس های آلمانی تحقیقات خود را در مورد فرار مالیاتی برخی از مشتریان آلمانی بانک یو بی اس سوئیس، آغاز کرده اند. بر اساس گزارش رویترز، حدود ۱۳۰ دادستان و بازپرس مالیاتی از شهر بوخوم، جستجوهایی را انجام دادند، که شامل دفاتر یو بی اس می شود.
به گزارش تابناک اقتصادی به نقل از Russia Today، دادستان ها گفته اند که اساس این تحقیق را اطلاعاتی در مورد ۲ هزار مشتری یو بی اس، که توسط دولت آلمان خریداری شده است، تشکیل می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در سال ۲۰۱۴، یو بی اس حدود ۳۰۰ میلیون یورو (۳۵۲ میلیون دلار) جریمه، برای حل شکایت مقامات بوخوم مبنی بر کمک این بانک به ثروتمندان آلمانی برای فرار مالیاتی، پرداخت کرد.
این جریمه زمانی پرداخت شد که پلیس های آلمانی و فرانسوی در دفاتر یو بی اس و خانه های مشتریان درحال تحقیق در مورد فرار مالیاتی و پول شویی بودند.
پیشتر نیز پلیس آلمان در بوخوم و دوسلدورف به خانه های مشتریان مظنون به فرار مالیاتی بانک کردیت سوئیس، یورش برده بودند.
همچنین در سال ۲۰۰۹، مقامات ایالات متحده و سوئیس با یکدیگر به توافقی رسیدند که طی آن بانک یو بی اس مجبور شد علاوه بر پرداخت جریمه نقدی، اسم تعدادی از مشتریان آمریکایی خود که دارای حساب های مخفی در این بانک هستند را به دولت آمریکا تحویل دهد.
بانک های سوئیسی، علی الخصوص بانک یو بی اس، به خاطر پنهان نگاه داشتن نام مشتریان و حساب های سری، در دنیا مشهور هستند. پسندیدم 0 برچسب ها بانک یو بی اس بانک سوییس فرار مالیاتی پرونده مالیاتی

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۷۸۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعال‌سازی بانکداری اینترنتی در بانک ملت بدون مراجعه حضوری

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مشتریان گرانقدر با مراجعه به سامانه بانکداری اینترنتی اشخاص حقیقی بانک ملت به نشانی ebanking.bankmellat.ir و انتخاب گزینه فعال سازی در صفحه ورود می‌توانند از طریق فعال سازی با اطلاعات کارت بانکی و یا فعال سازی با برنامه کاربردی امضای ملت، رمز عبور دریافت و بانکداری اینترنتی را فعال کنند.

پیش از این برای فعال سازی خدمت بانکداری اینترنتی، مراجعه به یکی از شعب بانک ملت و احراز هویت حضوری الزامی بود.

بانکداری اینترنتی یکی از جامع‌ترین کانال‌های ارایه خدمات غیرحضوری بانک ملت است که بخش عمده‌ای از نیاز‌های بانکی مشتریان را برطرف می‌سازد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرار مالیاتی به سبک معامله میلیونی خط‌های رند
  • اقساط مالیاتی اصناف بلندمدت‌تر می‌شود
  • فعال‌سازی بانکداری اینترنتی در بانک ملت بدون مراجعه حضوری
  • مهلت ارائه اظهارنامه مالیات ارزش افزوده در لرستان تمدید شد
  • بانک مرکزی بزرگترین مالیات دهنده در بین شرکتهای دولتی
  • معافیت‌های هدفمند مالیاتی منجر به افزایش مشارکت مردم در تولید کشور خواهد شد
  • جزئیات طرح ماندگار بانک رفاه کارگران
  • تمدید ارائه اظهار نامه مالیاتی در لرستان
  • علت حذف بیانیه استقلال: فرار از جریمه میلیاردی!
  • میزان بهره مندی از تسهیلات تبصره ۱۰۰ سه برابر شد