Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سید محمد حسینی عصر امروز در گفت‎وگو با خبرنگاران اظهار کرد: هجمه فرهنگی دشمن روزبه‌روز افزایش می‎یابد آنهایی که دغدغه دارند نباید نسبت به این مسائل بی‎تفاوت باشند، هجمه فرهنگی غرب به عنوان یکی از چالش‎های نگران‎کننده در کشور است، عده‎ای می‎خواهند تهاجم فرهنگی در جامعه اسلامی عادی‎سازی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص فعالیت جبهه مردمی انقلاب اسلامی تصریح کرد: این جبهه پنج ماه قبل از انتخابات شکل گرفت و هیچ اجماع دیگری از سوی دوستان وجود نداشت به همین منظور روی جمنا تأکید و تمرکز شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم افزود: برای نخستین‎بار بود که در دوره دوم انتخابات ریاست ‎جمهوری، کاندیدای رقیب 40 درصد آرای انتخابات را به خود اختصاص دهد.

حسینی بر لزوم تقویت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تأکید کرد و گفت: فعالیت این جبهه در شهرستان‎های کوچک شروع می‎شود و به جمع‎آوری نیرو می‎پردازد، سپس هیأت‎امنایی از بین آنها تشکیل خواهد شد و از بین آنها نمایندگانشان به مرحله استانی و کشوری راه پیدا می‎کنند.

وی از فعالیت جبهه مردمی برای انتخابات 1400 خبر داد و بیان کرد: در انتخابات قبل فرصت ما کم بود به طوری بود که مردم حتی رئیس جبهه مردمی را نمی‎شناختند، بعضی از دوستان محافظه‎کار می‎گفتند ‎چرا باید در انتخابات شرکت کنیم برای اینکه رئیس‎جمهور برای دومین‎بار انتخاب می‎شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم گفت: این حرف با هیچ منطقی جور در نمی‎آید، چراکه باید برای انتقاد از سیاست‎های دولت وارد میدان می‎شدیم، اگر رقیب از خط قرمزها عبور نمی‎کرد و رعب و وحشت را در میان مردم به وجود نمی‎آورد و رقیب‎هراسی نمی‎کرد مطمئناً ما پیروز می‎شدیم.

حسینی گفت: اکنون اکثر کسانی که طرفدار دولت بودند فهمیدند که وعده‎های آنها دروغ بود به عنوان مثال گفتند که یک میلیون شغل ایجاد می‎کنیم اما امروز وزیر همین دولت می‎گوید نهایتاً 500 هزار شغل ایجاد می‎کنیم.

وی در خصوص مراسمی که لاریجانی با خاتمی دیدار کرد، بیان کرد: باید مسؤولان طراز اول نظام مواظب رفتارشان باشند و خودشان توضیح دهند برای چه مراقب نبودند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم گفت: رقیب از رفتار رئیس صدا و سیما و رئیس مجلس به نفع خودش بهره‎برداری کرد.

حسینی در خصوص انتخاب سید عباس صالحی به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: وی به دلیل اینکه چهره‎ای بدون حاشیه است و در شعارهایش به مسئله برطرف کردن دغدغه‎های رهبری اشاره کرد در مجلس رأی آورد.

وی با تأکید بر اینکه باید افتخارات دفاع مقدس را گرامی بداریم، گفت: نباید بگذاریم جوانان انقلابی در حاشیه باشند اما می‎بینیم امروز برخی افراد که اتفاقاً افتخار می‎کنند در حوزه دفاع مقدس کاری نکردند میدان‎دار هستند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم بیان کرد: کسانی می‎خواهند فرهنگ غرب حاکم بر تصمیمات مسؤولان شود که نباید بگذاریم چنین اتفاقی بیفتد.

حسینی ابراز نگرانی کرد برخی از اعضای شورای شهر می‎خواهند نشانه‎هایی که در دوره قبل در حوزه دفاع مقدس انجام شد حذف کنند.

انتهای پیام/ی

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۷۸۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه سنگین روحانی به وضعیت مشارکت در انتخابات

روحانی رمز توفیق برجام را حمایت ۸۰ درصدی مردم از آن عنوان کرد و گفت: تکیه‌گاه ما در مذاکرات برجام مردم بودند. در تمام نظرسنجی‌ها حتی نظرسنجی‌هایی که مخالفین دولت انجام دادند، نشان می‌داد ۸۰ درصد مردم موافق مذاکرات برجام بودند.

 

به گزارش سایت رسمی رئیس جمهور سابق ایران، حسن روحانی در جلسه دوره‌ای خود با وزیران و معاونان رئیس‌جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم، با تأکید بر اینکه اگر مردم از حکومت فاصله گرفتند، اداره جامعه سخت خواهد بود، افزود: ما در دولت دوازدهم با مشکلات ویژه‌ای روبه‌رو بودیم. گویا داعش و ترامپ و کرونا کافی نبود که اقداماتی هم در داخل شد تا دولت را زمین بزنند. در طول ۴ سال دولت دوازدهم به مردم گفتند اگر ما بیاییم مسائل شما را در کوتاه‌مدت حل می‌کنیم. در اقتصاد و سیاست و سیاست خارجی به مردم قول دادند، گفتند برجام دولت قوی می‌خواهد. اما ضربه کاری میزان مشارکت در انتخابات ۱۴۰۰ پس از انتخابات کم‌رمق مجلس در سال ۱۳۹۸ بود. وقتی مردم کنار زده می‌شوند و در امور کشور مشارکت ندارند، چطور می‌خواهند مشکلات را حل کنند؟

او رمز توفیق برجام را حمایت ۸۰ درصدی مردم از آن عنوان کرد و گفت: تکیه‌گاه ما در مذاکرات برجام مردم بودند. در تمام نظرسنجی‌ها حتی نظرسنجی‌هایی که مخالفین دولت انجام دادند، نشان می‌داد ۸۰ درصد مردم موافق مذاکرات برجام بودند. چون اکثریت مردم پشتوانه برجام بودند، این قانون به تصویب رسید وگرنه نمی‌گذاشتند برجام تحقق پیدا کند. وقتی ۷۳ درصد مردم در انتخابات حضور پیدا کردند معلوم است از دولت منتخب حمایت می‌کنند، وقتی مشارکت زیر ۵۰ درصد شد، مشخص است چه مشکلاتی پیدا می‌کنیم؟ روزی در منطقه افتخار می‌کردیم انتخاباتی با ۸۰ و ۸۴ درصد مشارکت برگزار می‌کنیم، حالا باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم.

دیگر خبرها

  • قدردانی رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی‌انقلاب
  • تشکر مجدد رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی
  • یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است
  • وعده صادق، عبور از بازدارندگی خودساخته رژیم صهیونیستی بود
  • شاوردیان: بعد از عملیات وعده صادق سودجویان به دنبال ایجاد بحران اقتصادی در کشور بودند
  • رویداد صدرا بسترساز توسعه فعالیت فناورانه و ایجاد اشتغال
  • رویداد صدرا بسترساز توسعه فعالیت فناورانه و ایجاد اشتغال است
  • هدف‌گذاری ایجاد یک میلیون و ۴۴ هزار شغل در سال جاری
  • وحدت نیرو‌های انقلاب رمز عبور از تهدیدات است
  • طعنه سنگین روحانی به وضعیت مشارکت در انتخابات