Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ ایمان قاسم زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت بعد از ظهر امروز در بازدید از بیمارستان امام خمینی جیرفت در جمع خبرنگاران گفت: افزایش سطح خدمات درمانی یکی از مهمترین اهداف اجرای طرح تحول سلامت است که اقدامات قابل توجهی در این راستا در جنوب کرمان انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهمیت توسعه فضاهای درمانی با توجه به جمعیت منطقه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی جیرفت افزود: بیمارستان های شهرستان های قلعه گنج، رودبار و منوجان ارائه خدمات را آغاز کرده اند ،اما بیمارستان های امام خمینی جیرفت و 12 فروردین کهنوج هنوز بیشترین بار مراجعات در منطقه را به عهده دارند.

قاسم زاده با اشاره به آغاز احداث بیمارستان 260 تخت خوابی جیرفت به عنوان گامی مهم در توسعه خدمات درمانی در منطقه عنوان داشت: در بازدیدی که از بیمارستان امام خمینی جیرفت داشتم بیشتر دریافت کنندگان خدمات درمانی در این بیمارستان از ارائه خدمات و کادر درمانی رضایت داشتند و اگر ایراداتی هم بود، بیشتر مربوط به فضای فیزیکی بود که با توجه به فرسوده بودن، فضای بعضی از بخش ها ،پاسخگوی نیازهای امروز منطقه نیست.

وی ضمن تقدیر از تلاش پزشکان و پرستاران با توجه به کمبود نیروی مورد نیاز ،تصریح کرد: اقدامات خوبی در زمینه هتلینگ بیمارستان انجام شده و با تجهیز کلینیک های ویژه و سایر بخش های درمانی بیمارستان ها و تجهیز آزمایشگاه ها و بخش های ویژه در تمامی بیمارستان ها وضعیت ارائه خدمت پیشرفت خوبی داشته است.

قاسم زاده به حضور پزشکان متخصص در اغلب رشته ها در بیمارستان های تحت پوشش حوزه دانشگاه و ویزیت بیماران با تعرفه دولتی گفت: با پیگیری های انجام شده در زمینه رفع مشکل اعمال بیمه برای دریافت خدمات ام آر آی بیماستان امام خمینی بیمه سلامت و نیروهای مسلح مشکل بیمه برطرف شد و تسریع رفع مشکل دارندگان بیمه تأمین اجتماعی در این راستا در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت افزود: با توجه به کمبود تجهیزات بخش آی سی یو 2 بیمارستان امام خمینی جیرفت 500 میلیون تومان برای فعال شدن 4 تخت این بخش تخصیص داده شد.


انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۷۸۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاملا رکورد فروش را جابجا کرد

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، در این مطلب قصد داریم تا گزارش فروش ماهانه گروه پتروشیمیایی که شامل ۱۷ نماد می‌باشد را مورد بررسی قرار دهیم. عملکرد نماد‌های این گروه چگونه بود؟ بیشترین و کمترین میزان فروش در فروردین ماه؟ نماد شپاس با فروش 1065.9 میلیارد تومان بیشترین میزان و شرنگی با میزان فروش 0.3 میلیارد تومان کمترین میزان فروش را در فروردین ماه به خود اختصاص دادند. ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000Iz5

دیگر خبرها

  • مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز
  • شاملا رکورد فروش را جابجا کرد
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است
  • میزان پیشرفت طرح‌های خدمات بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم ۵۵۰ درصد بوده است
  • ثبت بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تردد بین استانی در خوزستان
  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت
  • آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش
  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد