Web Analytics Made Easy - Statcounter

در شب شکست سنگین بایرن در پاریس، چلسی پیروز شد و بارسلونا و یوونتوس رقبای خودشان را شکست دادند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شب دوم هفته دوم لیگ قهرمانان با برتری پرگل پاری‌سن‌ژرمن مقابل میهمانش، بایرن‌مونیخ و پیروزی چلسی، بارسلونا و یوونتوس به پایان رسید.

در گروه دوم، پاری‌سن‌ژرمن در یک بازی مقتدرانه بانتیجه 3 بر صفر میهمان قدرتمندش، بایرن‌مونیخ را شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آلوز در دقیقه 2، کاوانی در دقیقه 32 و نیمار در دقیقه 63 برای تیم پاریسی گلزنی کردند.

در دیگر بازی این گروه، سلتیک با گل‌ گریفیث در دقیقه 38 و گل به خودی کارا در دقیقه 50 و سینکلر در دقیقه 92 ، 3 بر صفر در زمین اندرلخت پیروز شد.

به این ترتیب در گروه سوم، پاری‌سن‌ژرمن 6 امتیازی بالاتر از بایرن و سلتیک 3 و اندرلخت بدون امتیاز در صدر قرار گرفت.

در گروه اول، منچستریونایتد در زمین زسکا مسکو به راحتی 4 بر یک پیروز شد.لوکاکو در دقایق 4 و 27، مارسیال در دقیقه 19 (از روی نقطه پنالتی) و مخیتاریان در دقیقه 57 برای شیاطین سرخ گل زدند و تنها گل زسکا به وسیله کوچانوف در دقیقه 90 زده شد. بازل هم با نتیجه عجیب 5 بر صفر میهمانش، بنفیکا را برد.اوبرلین در دقایق 20 و 69، لانگ در دقیقه 2، وولفسینگل در دقیقه 59 (از روی نقطه پنالتی) و ریوروس در دقیقه 77 برای بازل گل زدند. ضمن اینکه آیلتون از بنفیکا در دقیقه 63 از بازی اخراج شد.

در جدول گروه اول، منچستریونایتد 6 امتیازی در صدر است و بازل و زسکا مسکو با 3 و بنفیکا بدون امتیاز در رده‌های بعدی هستند.

در گروه سوم، جدال اتلتیکومادرید و چلسی با برتری 2 بریک چلسی به پایان رسید. گریزمان در دقیقه 40 اتلتیکو را در اولین بازی خانگی اروپایی تاریخش در زمین جدید خود پیش انداخت اما موراتا در دقیقه 60 برای چلسی بازی را به تساوی کشاند و باتشوایی در دقیقه 94 گل برتری تیم انگلیسی را به ثمر رساند.

در جدول گروه دوم، چلسی با 6 امتیاز در صدر است و رم 4، اتلتیکومادرید یک و قره‌باغ بدون امتیاز در رده‌های اول تا چهارم قرار دارند.

در گروه چهارم، بارسلونا با گل به خودی کواتس در دقیقه 49 به سختی یک بر صفر میزبانش، اسپورتینگ لیسبون را برد.

در دیگر بازی این گروه، یوونتوس 2 بر صفر المپیاکوس را شکست داد.هیگواین در دقیقه 69 و ماندزوکیچ در دقیقه 80 گل‌های یوونتوس را به ثمر رساندند. در جدول گروه چهارم، بارسلونای 6 امتیازی بالاتر از اسپورتینگ لیسبون و یوونتوس 3 و المپیاکوس بدون امتیاز در رده اول قرار دارد.

انتهای پیام/

R7879/P36447/S3,28/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۷۹۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی 2-1 رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با درخشش رونالدو (لالیگا اسپانیا - 21 آوریل، 2012) / فیلم

سال 2012 در چنین روزی و از هفته سی و پنجم رقابت های لالیگا اسپانیا فصل 2011/12، دو تیم بارسلونا و رئال مادرید در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم رفتند. در حالی که رئال مادرید با گل سامی خدیرا در نیمه اول از میزبان پیش افتاده بود،‌ بارسلونا در دقیقه 70 با گل الکسیس سانچز بازی را به تساوی کشاند. این گل اما پایان کار نبود و سه دقیقه بعد، کریستیانو رونالدو با پاس مسوت اوزیل بار دیگر برتری را به رئال مادرید هدیه داد. این بازی در نهایت با نتیجه 2-1 به سود شاگردان ژوزه مورینیو به پایان رسید تا اختلاف دو تیم در جدول به 7 امتیاز برسد. رئال مادرید نهایتا در این فصل با ثبت دو رکورد تاریخی کسب 100 امتیاز و به ثمر رساندن 121 گل در یک فصل،‌ به مقام قهرمانی دست یافت. شاگردان پپ گواردیولا نیز با 91 امتیاز و 114 گل زده در جایگاه دوم جدول رده بندی قرار گرفتند.

دانلود (35.9MB)

دیگر خبرها

  • برتری 2-0 بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن با بریس نیمار (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • تمجید انریکه از مارکینیوش پس از پیروزی قاطع تیمش مقابل لیون
  • سلام رئال مادرید به قهرمانی با شکست بارسلونا
  • پاری‌سن‌ژرمن، لیون را در هم کوبید
  • پیروزی رئال مادرید در ال‌کلاسیکو/ موقعیت بارسلونا به خطر افتاد
  • بایرن این هفته بدجور روی شانس!
  • پیروزی 2-1 رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با درخشش رونالدو (لالیگا اسپانیا - 21 آوریل، 2012) / فیلم
  • ترکیب بارسلونا مقابل رئال مادرید؛ بازی بزرگ ژاوی برای اعاده حیثیت
  • شاهکار زنان چلسی: بارسا بعد از پنج سال در خانه باخت!
  • ژاوی: باید شکست مقابل PSG را هضم و برای بازی فردا آماده شویم