Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - وين - ايرنا - مدير بخش بازارهاي مالي جهاني در اوبربانک اتريش با تاکيد بر علاقه شرکت هاي کوچک و متوسط اتريش (SMEs) براي کار با ايران، قرارداد خط اعتباري اوبربانک با 14 بانک ايراني را در اين زمينه حائز اهميت دانست.

`هلموت ادلبائور` در گفت وگو با خبرنگار ايرنا گفت: ايران متاسفانه براي سالهاي زياد تحت تدابير محدود کننده اي بود و در حال حاضر اين قرارداد اولين قدم در مسير صحيح است تا درها به سوي تعامل ايران با شرکتهاي اروپايي باز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: اين قرارداد تمرکزش بر شرکتهاي اتريشي است زيرا کنترل بانک اتريش و بانک مرکزي ايران نيز از اين قرارداد حمايت مي کنند و اين توافق از اين لحاظ براي ما به منظور گشودن درهاي همکاري و تعامل با ايران بسيار مهم است و موجب بهبود تعاملهاي تجاري با ايران در آينده خواهد شد.
ادلبائور خاطرنشان کرد: شرکتهاي کوچک و متوسط (SMEs) بسياري در اتريش هستند که علاقه زيادي به کار با ايران در بخشهاي مختلف دارند.
به گزارش ايرنا، اولين قرارداد تامين اعتبار بانکي پسابرجام ايران به ارزش يک ميليارد يورو روز پنجشنبه گذشته در ساختمان مرکزي اوبربانک در شهر لينز اتريش بين اين بانک اتريشي با 14 بانک ايراني به امضا رسيد. اين قرارداد در حضور محمد خزاعي معاون وزير اقتصاد، احمد عراقچي معاون ارزي بانک مرکزي ايران و عبادلله مولايي سفير جمهوري اسلامي ايران در اتريش، به امضاي فرانتس گازلسبرگر مدير اوبربانک و مديران عامل و اعضاي هيات مديره بانک هاي کارآفرين، سامان، پاسارگاد، رفاه کارگران، ملت، تجارت، ملي ايران، صنعت و معدن، اقتصاد نوين، سپه، توسعه صادرات، خاورميانه، کشاورزي و پارسيان رسيد. از محل اين قرارداد ، منابع بانک اتريشي به تامين مالي پروژه هاي عمراني و توليدي‌ بخش خصوصي و دولتي که مجوزهاي لازم را طي مراحل قانوني در داخل کشور اخذ کرده اند، تخصيص خواهد يافت.
اروپام**1078*شبس*1488 * خبرنگار: بابک جعفري*انتشاردهنده: بهمن بامداد**
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۸۰۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ فعال‌سازی بند فسخ قرارداد برونو گیمارش مشخص شد

برونو گیمارش به مدت یک ماه با 100 میلیون پوند در دسترس خواهد بود. 

طرفداری | تیم‌های علاقه‌مند تا تاریخ مشخصی می‌توانند با 100 میلیون پوند او را به خدمت بگیرند. 

به گزارش فابریتزیو رومانو؛ برونو گیمارش در قرارداد خود بند آزادسازی به ارزش 100 میلیون پوند دارد. تیم‌های علاقه‌مند به این بازیکن می‌توانند از آخرین هفته ماه مِی میلادی تا روز آغازین آخرین هفته ماه ژوئن این بند را فعال کنند (4 خرداد تا 4 تیر). از ماه جولای و اوت، تنها با مذاکره با نیوکاسل می‌توان برونو گیمارش را به خدمت گرفت. روزهای گذشته نشریه تلگراف از علاقه منچسترسیتی و آرسنال به هافبک برزیلی نیوکاسل پرده برداشته بود. هافبک 26 ساله طی فصل جاری 4 گل و 6 پاس گل در لیگ برتر به ثبت رسانده است. 

پس از دکلان رایس؛ جنگ منچسترسیتی و آرسنال برای برونو گیمارش

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • سفر رئیس کل بانک مرکزی به عربستان
  • تابستان داغ بارسلونا؛ به این 5 وینگر چپ علاقه داریم
  • رشد قیمت دلار در بازار غیررسمی، ارتباط چندانی با بانک مرکزی ندارد
  • اقبال بازارهای جهانی به محصولات دانش‌بنیان ایران
  • علاقه ژیرونا به جذب سرجی روبرتو به عنوان بازیکن آزاد
  • واکنش بایرلورکوزن به علاقه بایرن مونیخ به جذب یوناتان تا
  • تاریخ فعال‌سازی بند فسخ قرارداد برونو گیمارش مشخص شد
  • نام و برند ایران باید در بازارهای جهانی بدرخشد
  • تقویت همکاری های بانکی ایران و افغانستان
  • توسعه همکاری های بانکی ایران و افغانستان