Web Analytics Made Easy - Statcounter

از غـــــــروب سه‌شنبه 4 مهر، صدای عزاداران به گوش می‌رسید. منطقه «هوره» نیز این روزها بسیارشلوغ است. هوا تاریک شده بود اما بچه‌ها مثل بزرگترها، قصد رفتن به خانه را نداشتند. ساعت 7 بود که «ملیکا» ی 8 ساله نیز پس از انجام دادن تکالیف مدرسه، برای بازی با دوستانش به کوچه آمد.

صدای بلندگوها آنقدر بلند بود که صدا به صدا نمی‌رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بچه‌ها پس از ساعتی بازی به خانه هایشان رفتند اما «ملیکا» هرگز به خانه بازنگشت. ساعت‌ها گذشته بود که پدربزرگ و مادر بزرگ دخترک نگران شدند. سابقه نداشت نوه‌شان تا دیر وقت بیرون بماند. پدربزرگ برای پیدا کردن ملیکا همه کوچه‌ها و خیابان‌های اطراف را به دقت جست‌ و‌ جوکرد و سراغ او را از همبازی‌هایش هم گرفت،اما انگار او قطره‌ای آب شده و در زمین فرورفته بود.

به همین خاطرمرد میانسال سراسیمه نزد پلیس رفت و گم شدن نوه‌اش را گزارش داد. با توجه به حساسیت موضوع، عملیات جست و جو بسرعت آغاز شد و سرانجام در میان بهت و ناباوری همگان، پیکر بی‌جان دخترک 8 ساله ساعت 23 و 45 دقیقه در 100 متری خانه پدربزرگ مادری و در ساختمانی مخروبه و متروک پیدا شد.

اسحاق مرادی، فرماندار شهرستان «هفتگل» گفت: «جسد دختر بچه در یک اتاق شش متری در ساختمان مخروبه زیر خاک دفن شده بود. تحقیقات مقدماتی نشان می‌دهد پدر و مادر ملیکا طلاق گرفته‌ و این کودک در منزل پدربزرگ مادری‌اش زندگی می‌کرده است. از جسد نمونه‌برداری شده و موضوع تجاوز به کودک نیز در دست بررسی قرار دارد، اما نمی‌توان در حال حاضر اظهارنظری در این باره داشت. پس از انجام بررسی‌های مقدماتی با هماهنگی فرمانده انتظامی شهرستان، دادگستری و دادستان هفتگل و پزشکی قانونی جسد، به سردخانه انتقال یافت، هنوز انگیزه عامل یا عاملان این جنایت مشخص نیست و تحقیقات برای افشای رازاین جنایت هولناک ادامه دارد.»
موضوع تجاوز شایعه است

حجت‌الاسلام والمسلمین مرعشی، دادستان شهرستان هفتگل نیز ضمن ابراز تأسف از حادثه تلخ قتل ملیکا گفت: «تحقیقات درباره این جنایت از لحظه دریافت خبر در حال انجام است و یک تیم حرفه‌ای از پلیس آگاهی استان با همکاری پلیس هفتگل در حال بررسی موضوع هستند. درتحقیقات مقدماتی، علت مرگ خفگی تشخیص داده شده و تجاوزی نیز صورت نگرفته است. جسد این دختر خردسال در حالی در ساختمان مخروبه پیدا شده است که دست‌هایش از خاک بیرون مانده بود. از شهروندان هم تقاضا می‌کنیم به شایعات توجه نکنند و اجازه دهند تحقیقات پلیس به سرانجام برسد. تاکنون هیچ مظنونی بازداشت نشده اما از چندین نفر مطلع در این زمینه تحقیق کرده‌ایم.»

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۸۰۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس از استقلال پیش افتاد/ ورزشگاه آزادی بهشت تیم اوسمار

آفتاب‌‌نیوز :

قطار مسابقات لیگ بیست‌وسوم در حال نزدیک‌شدن به روز‌های سرنوشت‌ساز است؛ هر چند که با توجه به روند پرنوسان تراکتور تبریز و سپاهان اصفهان، حالا کورس قهرمانی لیگ بیست‌وسوم به دوئل سرخابی‌های پایتخت تبدیل شده و آن‌ها که در نیم‌فصل دوم جزو تیم‌های کم‌نوسان فوتبال ایران بوده‌اند، بیشترین شانس را برای رسیدن به مقام قهرمانی در فصل جاری لیگ برتر دارند و فاصله یک امتیازی سرخابی‌ها باعث شده تا دوئل‌شان برای رسیدن به عنوان قهرمانی در فصل جاری در اوج هیجان و جذابیت دنبال شود.

سرخابی‌ها نه‌تن‌ها برای رسیدن به عنوان قهرمانی تلاش می‌کنند که به دنبال آن هستند تا سایر عناوین را هم از آن خود کنند. سپاهان با ۴۱ گل زده بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد و تراکتور ۳۲ گل به‌ثمر رسانده و بعد از این ۲ تیم، نام استقلال با ۳۱ گل زده و پرسپولیس با ۳۰ گل زده دیده می‌شود. در فاز دفاعی، آبی‌پوشان پایتخت ۱۲ گل در فصل جاری دریافت کرده‌اند و پرسپولیس هم ۱۳ بار دروازه‌اش باز شده تا رقابتی میلی‌متری میان مدعیان کسب عنوان قهرمانی برای رسیدن به عنوان برترین خط دفاع فصل باشد. ضمن آنکه در مسیر کسب نتیجه در دیدار‌های خانگی و بیرون از خانه هم رقابت جذابی میان سرخابی‌های پایتخت در جریان است.

پرسپولیس در هفته اخیر موفق شد در یک بازی جنجالی مقابل ملوان بندرانزلی با یک گل از سد حریف خود بگذرد و این پیروزی زمینه‌ساز صدرنشینی سرخ‌پوشان پایتخت در جدول دیدار‌های خانگی شد؛ به‌طوری‌که آن‌ها حالا از ۱۲ مسابقه خانگی موفق به کسب ۳۰ امتیاز شده‌اند و بالاتر از استقلال که در ۱۱ بازی خانگی ۲۹ امتیاز کسب کرده، صدرنشین جدول بازی‌های خانگی شدند. البته که شاگردان جواد نکونام در هفته پیش‌رو این فرصت را دارند تا بعد از ۲ تساوی پیاپی در دیدار‌های خانگی، برابر شمس‌آذر قزوین پیروز شوند و بار دیگر عنوان برترین تیم در دیدار‌های خانگی را از آن خود کنند.

آبی‌پوشان پایتخت بعد از شکست دادن مس در رفسنجان در هفته هفتم، در ۶ بازی متوالی بیرون از خانه به نتیجه تساوی رضایت دادند و همین مسئله باعث شد تا انتقادات نسبت به عملکرد آبی‌ها در دیدار‌های بیرون از خانه بالا گیرد. با این وجود، شاگردان جواد نکونام در ۳ بازی اخیر بیرون از خانه جبران‎‌مافات کردند و کسب ۳ برد پیاپی یک بر صفر باعث شد تا آبی‌ها با کسب ۲۱ امتیاز از ۱۲ مسابقه در دیدار‌های بیرون از خانه، به دومین میهمان برتر در لیگ بیست‎‌وسوم تبدیل شوند!

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • آتشفشانی در قطب جنوب که «طلا» از آن فوران می‌کند
  • روایت کودک فلسطینی از شکنجه‌های صهیونیست‌ها
  • پرسپولیس از استقلال پیش افتاد/ ورزشگاه آزادی بهشت تیم اوسمار
  • جسد مرد ۴۲ ساله از چاه ۲۰ متری بیرون کشیده شد
  • ردپای مرموز یک زن در شکست‌های سپاهان؛ شیدا مقصودلو کیست؟
  • فعلا نمی‌خواهم به فوتبال فکر کنم | بازیکنان ما برای این قهرمانی جان‌شان را وسط گذاشتند
  • رنگ استقلال و پرسپولیس برای من مهم نیست! | اگر شرایط خوب باشد پیشنهاد خارجی را قبول می‌کنم
  • سوپر شیلد در دستان ستاره ایرانی (عکس)
  • سرنوشت پیولی و میلان در دستان زلاتان
  • شیطان مرموز انیمۀ «شیطان کش» کیست؟