Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-20@01:21:47 GMT

این جملات را همیشه به همسر خود بگویید

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۸۸۱۲۲۸

این جملات را همیشه به همسر خود بگویید

یک روان‌شناس خانواده خاطر نشان کرد: شنیدن جمله «با وجود تو در زندگیم احساس خوشبختی می‌کنم» از سوی کسی که عاشق شماست، حس بسیار خوشایندی را در او ایجاد می کند و این عمل راه مناسبی است برای اینکه به وی نشان دهید که چقدر برای شما ارزش دارد. به گزارش جهان نيوز به نقل از افکار، محمدرضا نظامی روان‌شناس خانواده اظهار کرد: نحوه صحبت کردن و به کار بردن کلمات در گفتگو زوجین با یکدیگر بسیار مهم است، چراکه هر کدام از آن‌ها می‌توانند احساسات درونی خود را به طرف مقابل نشان دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: مورد ستایش قرار دادن ظاهر زنان از جمله مواردی است که خشنودی آن‌ها را به همراه می‌آورد و باعث ارتقای روحیه‌شان می‌شود. البته باید برای تعریف از ظاهر همسرتان دلیلی داشته باشید تا او فکر نکند که شما فقط برای شاد کردنش، تمجید الکی کرده‌اید.

نظامی تصریح کرد: به یاد داشته باشید که باید در انجام هر کاری اعتدال رعایت و از افراط و تفریط خودداری شود، به ویژه در مواردی که هر یک از زوجین احساسات خود را نسبت به همسرش ابراز می‌کند، چرا که عدم رعایت این موارد موجب می‌شود کارهایشان برای طرف مقابل عادی جلوه کند و از جذابیت آن‌ها کاسته شود.

این روان‌شناس خانواده خاطر نشان کرد: شنیدن جمله «با وجود تو در زندگیم احساس خوشبختی می‌کنم» از سوی کسی که عاشق شماست، حس بسیار خوشایندی را در او ایجاد می کند و این عمل راه مناسبی است برای اینکه به وی نشان دهید که چقدر برای شما ارزش دارد.

وی با بیان اینکه تحسین کردن همسر به ویژه در میان جمع بسیار مهم است، افزود: هربار که همسرتان کار خوبی را برای شما انجام می‌دهد و یا حرف زیبایی در مورد شما می‌زند، سعی کنید در میان جمع از او تقدیر کنید و همسرتان را مورد تحسین قرار دهید، زیرا این کار موجب افزایش اعتماد به نفس و صمیمیت میان شما می‌شود.

نظامی اضافه کرد: به همسرتان بگویید که نمی‌توانید بدون آن زندگی کنید، بیان این جمله مخصوصا در مکالمات از راه دور بسیار موثر است، زیرا به این وسیله به او می فهمانید که چقدر دلتنگش هستید و با گفتن چنین مطلبی دیگر نیازی نیست که بارها جمله دلم برایت تنگ شده را تکرار کنید.

این روان‌شناس تاکید کرد: از جملات موثر بر روان زوجین بیان جمله «واقعا همسر ایده‌آلی برایم هستی» است، زیرا گفتن این جمله به طرف مقابلتان نشانگر آن است که هر کاری او انجام می‌دهد، برای شما ارزش دارد و اثر گذار است. همچنین استفاده از جمله « هیچ‌کس به اندازه تو خوشحالم نمی‌کند» برای همسرتان نشان می‌دهد که او بهترین کسی است که در زندگی شما وجود دارد و این کار یک تحسین بزرگ برای او است.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۸۱۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم | ماجرای هدیه صدام به همسر وزیر ایران چه بود؟

همشهری آنلاین_شهره کیانوش راد: یک‌بار به دعوت وزیر بهداشت عراق و یک‌باردیگر برای دعوت از صدام حسین به اجلاس سران ایران به عراق سفر کرد. او در سفر دوم به‌دلیل دیدار با صدام حاضر به رفتن نبود، اما با تأکید آیت‌الله خامنه‌ای، همراه همسر و پسرش به عراق رفت. روایت دکتر مرندی از هدیه صدام حسین خاطره‌ای شنیدنی از سفر اوست.

کد خبر 844652 برچسب‌ها چهره‌های مشهور مجله زندگینامه چهره‌های سیاسی ایران

دیگر خبرها

  • شخصیت‌ها در مراسم ترحیم همسر مهرعلیزاده
  • به پرسپولیسی‌ها بگویید وزیر ورزش قبلی رفته و وزیر جدید آمده است | آنها هنوز به دنبال جام هستند؟
  • (تصاویر) حضور علی دایی در مراسم ختم همسر سیاستمدار معروف اصلاح‌طلب
  • (تصاویر) علی دایی در مراسم ترحیم همسر مهرعلیزاده
  • (تصاویر) از سید محمد خاتمی تا علی دایی در مراسم ترحیم همسر محسن مهرعلیزاده
  • مرگ قهرمان پرورش اندام در حین مسابقه
  • قهرمان پرورش اندام در حین مسابقه جان باخت
  • فیلم | ماجرای هدیه صدام به همسر وزیر ایران چه بود؟
  • (عکس) استوری جالب همسر رافائل سیلوا
  • قتل همسر اول به خاطر ازدواج دوم