Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اثر برخورد یک دستگاه زانتیا با یکدستگاه تریلر در عوارضی آزاد راه خرم آباد- پل زال 2 نفر جان باختند. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز لرستان، رئیس پلیس راه استان گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه زانتیا با یکدستگاه تریلر در عوارضی آزاد راه خرم آباد، پل زال 2 نفر جان باختند.
سرهنگ چغلوند افزود: هنگامی که راننده تریلر مشغول پرداخت عوارض در آزاد راه خرم آباد، پل زال بود راننده زانتیا بی توجه به جلو به تریلر برخورد می کند و راننده و دیگرسرنشین آن در دم جان باختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته رئیس پلیس راه لرستان علت تصادف بی توجهی راننده زانتیا به جلو بوده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۸۱۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جیمز باند جدید را هوش مصنوعی انتخاب کرد/ هنری کویل در کنار مارگو رابی

به گزارش خبرآنلاین، تریلر منتشرشده نشان می‌دهد که هنری کویل جیمز باند بعدی است. طرفداران تاکنون بارها گفته‌اند که علاقه‌ی زیادی به انتخاب او برای بازی در نقش دنیل کریگ دارند.

در اولین تریلر فیلم باند ۲۶ که توسط هوش مصنوعی ساخته شده، مارگو رابی هم‌بازی کویل است و از کریستوفر نولان به‌عنوان کارگردان نام برده شده است. صدای ساختگی که توسط ChatGPT به‌کار رفته، این توضیحات را درباره‌ی فیلم ارائه می‌کند.

به نقل از زومیت، تریلر جعلی جدیدترین فیلم جیمز باند توسط استودیو KH ساخته شده که ده‌ها تریلر جعلی در کانال یوتیوب خود دارد و برای ساخت آن‌ها از هوش مصنوعی و بخشی از فیلم‌های اصلی استفاده می‌کند. این تریلر با کمک صحنه‌هایی از فیلم The Man From Uncle با نقش‌آفرینی هنری کویل ساخته شد؛ چراکه این فیلم نزدیک‌ترین تجربه‌ی کویل به نقش جیمز باند است.

تا حالا بیش از ۲٫۵ میلیون نفر ویدئوی باند ۲۶ را تماشا کرده‌اند. یکی از اصلی‌ترین دلایل بازدید بسیار زیاد این ویدئو انتخاب عنوان هوشمندانه‌ای است که کاربران را ترغیب به تماشا می‌کند. در توضیحات این ویدئو آمده است که «هنری کویل و مارگو رابی ستاره‌های فیلم باند ۲۶ خواهند بود و فیلمبرداری آن در سال ۲۰۲۴ آغاز خواهد شد.»

استودیو KH برای هرگونه سلب مسئولیت در توضیحات این تریلر ساختگی به این موضوع اشاره کرد که ویدئوی منتشرشده برای اهداف هنری و سرگرمی ساخته شده است و جلوه‌های مختلف ازجمله طراحی صدا، فناوری‌های هوش مصنوعی، ابزارهای تحلیل‌گر فیلم و سایر عناصر در ساخت آن به‌کار رفته است.

بسیاری از بینندگان می‌دانند که تریلر استودیو KH یک ویدئوی ساختگی است؛ اما از کنار هم دیدن بازیگران موردعلاقه‌شان در فیلم باند هیجان‌زده شده‌اند.

یکی از بزرگ‌ترین خطاهای ویدئو این است که کویل با لهجه‌ی آمریکایی صحبت می‌کند؛ درحالی که لهجه‌ی اصلی جیمز باند بریتانیایی است. این یکی از عواملی است که نشان می‌دهد برای ساخت این ویدئو از فیلم The Man From Uncle استفاده شده؛ چراکه کویل در این فیلم نقش یک مأمور مخفی آمریکایی را بازی می‌کند.

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897080

دیگر خبرها

  • حادثه مرگبار در اسکله پتروشیمی رازی / ۲ نفر جان باختند
  • تصادف موتورسیکلت ۲ جوان را در سردشت به کام مرگ کشاند
  • جیمز باند جدید را هوش مصنوعی انتخاب کرد/ هنری کویل در کنار مارگو رابی
  • تصادف در محور پلدختر به خرم‌آباد ۸ مصدوم برجا گذاشت
  • مچاله شدن لامبورگینی در برخورد با تیر چراغ برق! (فیلم)
  • تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه یک کشته و چهار مصدوم بر جا گذاشت
  • قهرمانی اراک در مسابقات والیبال دانشجویان منطقه پنج دانشگاه آزاد
  • آتش سوزی مرگبار کارگاه ساختمانی در تهران/ ۶ کارگر جان باختند+ جزئیات
  • ۲ تصادف زنجیره‌ای در اصفهان ۱۷ مصدوم داشت
  • تصادف مرگبار در محور ایذه به پیان