Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار سلامی با بیان اینکه ۲۵۰۰ شهید سرافراز، نجف آباد را به شهر لاله‌های سرخ تبدیل کرده است گفت: او به حسین اقتدا کرد و بی‌سر بودنش موجب سرافرازی ما شد. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو جانشین فرمانده کل سپاه در مراسم تشییع پیکر شهید حججی در نجف آباد اصفهان گفت: امروز به کهکشان پرستاره شهیدان نجف آباد یک ستاره پرفروغ و روشن دیگری اضافه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سردار حسین سلامی افزود: ۲۵۰۰ شهید از فرمانده شجاع سرلشکر احمد کاظمی تا محسن حججی نجف آباد را به گلستانی از لاله‌های سرخ تبدل کرده ۴۵۰۰؛ جانباز و ۴۰۰ ازاده و هزاران رزمنده دلاور نقشی جاودان در دفاع مقدس ملت ایران علیه نظام استکبار بنا کرده‌اند.

وی ادامه داد: کیفیت شهادت محسن تصویری نزدیک و جلوه‌ای باشکوه از شهادت یاران امام حسین (ع) را بر صفحه دل‌ها نقاشی کرد

سلامی تاکید کرد: سیمای آرام چشمان نافذ و صلابت چهره محسن را هنگام اسارت و شهادت مقایسه کنید با چهره منفور و شقی آن تروریست؛ اشقیای این دوران به جا ماندگان از دوران یزید هستند.

وی با بیان اینکه او به امام حسین (ع) اقتدا کرد و بی سر بودن او موجب سرافرازی ما شد تصریح کرد: او بدون دست به سرزمین خود بازگشت، محسن مانند قاسم شهد شهادت نوشید و مانند علی اکبر (ع) به میدان جنگ رفت و قطعه قطعه شد تا پیکره امت اسلام به هم پیوند بخورد

سلامی خاطرنشان کرد: او امروز نماد همدلی و شکوه و صلابت و پایداری یک ملت است، پیکر او سند وفاداری و بیعت این ملت با آرمان‌های امام حسین است.
وی تاکید کرد: پیکری که امروز تدفین می‌شود یک شهید عاشورایی است و شهادت محسن تصویری نزدیک از شهادت امام حسین (ع) است که عاشورا را تداعی کرد. ادامه دارد...

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۸۱۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید هرکس، وظیفه خود را بداند و به آن عمل کند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در نشست صمیمی با اساتید مدارس علمیه ضمن تاکید بر تبیین شخصیت شهید مطهری گفت: آن چیزی که شهید مطهری را متمایز کرده بود، وظیفه شناسی و تواضع آن شهید والامقام بود و در هر زمینه‌ای احساس نیاز می‌کرد، وارد عمل می‌شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی بر لزوم تبعیت و الگوبرداری از روش‌های شهید مطهری در همه زمینه‌ها اعم از جهاد تبیین، سایر عرصه‌های اعتقادی و مبنایی تاکید کرد و گفت: شهید مطهری براساس وظیفه عمل کرده و از سویی با ورود به مسائل فلسفی شرح منظومه مرحوم سبزواری را به رشته تحریر درآورده، از سوی دیگر به تفسیر قرآن هم پرداخته است.

 امام جمعه ارومیه تاکید کرد: امروز باید هرکس، وظیفه خود را بداند و به آن عمل کند.

 حجت الاسلام و المسلمین قریشی گفت: سخنرانی‌ها و خطابه‌های شهید مطهری از عمق وجود بود و این به معنای باور به گفته‌ها توسط ایشان است. اینکه فردی به گفته‌های خود اعتقاد و ایمان داشته باشد، این معنای ایمان واقعی است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، با تاکید بر لزوم پیگیری امور و احساس وظیفه توسط علما و روحانیون در جامعه، خاطرنشان کرد: ایمان دینی جزو موضوعاتی است که باید به آن تقید داشته باشیم و همانند شهید مطهری و دیگر شهدای اندیشمند در جایگاه دفاع از دین و اسلام قدم برداریم.

دیگر خبرها

  • باید هرکس، وظیفه خود را بداند و به آن عمل کند
  • گفتمان انقلاب و ولایت در سراسر جهان تاثیرات گسترده داشته است
  • شهید حسین اسکندرلو را بیشتر بشناسیم
  • روایتی از شهادت مرتضی مطهری، معلمی برای انقلاب اسلامی ایران
  • مردم ایران با شهید و شهادت آشنا هستند
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • آئین گرامیداشت شهید «محسن حسین نیا» در زورخانه کن برگزار شد
  • خرمشاد: مقاومت مردم غزه نخبگان آمریکا و غرب را بیدار کرد
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی