Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بولتن نیوز، شب دوم هفته دوم لیگ قهرمانان با برتری پرگل پاری‌سن‌ژرمن مقابل میهمانش، بایرن‌مونیخ و پیروزی چلسی، بارسلونا و یوونتوس به پایان رسید.

در گروه دوم، پاری‌سن‌ژرمن در یک بازی مقتدرانه بانتیجه 3 بر صفر میهمان قدرتمندش، بایرن‌مونیخ را شکست داد.آلوز در دقیقه 2، کاوانی در دقیقه 32 و نیمار در دقیقه 63 برای تیم پاریسی گلزنی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیگر بازی این گروه، سلتیک با گل‌ گریفیث در دقیقه 38 و گل به خودی کارا در دقیقه 50 و سینکلر در دقیقه 92 ، 3 بر صفر در زمین اندرلخت پیروز شد.

به این ترتیب در گروه سوم، پاری‌سن‌ژرمن 6 امتیازی بالاتر از بایرن و سلتیک 3 و اندرلخت بدون امتیاز در صدر قرار گرفت.

در گروه اول، منچستریونایتد در زمین زسکا مسکو به راحتی 4 بر یک پیروز شد.لوکاکو در دقایق 4 و 27، مارسیال در دقیقه 19 (از روی نقطه پنالتی) و مخیتاریان در دقیقه 57 برای شیاطین سرخ گل زدند و تنها گل زسکا به وسیله کوچانوف در دقیقه 90 زده شد. بازل هم با نتیجه عجیب 5 بر صفر میهمانش، بنفیکا را برد.اوبرلین در دقایق 20 و 69، لانگ در دقیقه 2، وولفسینگل در دقیقه 59 (از روی نقطه پنالتی) و ریوروس در دقیقه 77 برای بازل گل زدند. ضمن اینکه آیلتون از بنفیکا در دقیقه 63 از بازی اخراج شد.

در جدول گروه اول، منچستریونایتد 6 امتیازی در صدر است و بازل و زسکا مسکو با 3 و بنفیکا بدون امتیاز در رده‌های بعدی هستند.

در گروه سوم، جدال اتلتیکومادرید و چلسی با برتری 2 بریک چلسی به پایان رسید. گریزمان در دقیقه 40 اتلتیکو را در اولین بازی خانگی اروپایی تاریخش در زمین جدید خود پیش انداخت اما موراتا در دقیقه 60 برای چلسی بازی را به تساوی کشاند و باتشوایی در دقیقه 94 گل برتری تیم انگلیسی را به ثمر رساند.

در جدول گروه دوم، چلسی با 6 امتیاز در صدر است و رم 4، اتلتیکومادرید یک و قره‌باغ بدون امتیاز در رده‌های اول تا چهارم قرار دارند.

در گروه چهارم، بارسلونا با گل به خودی کواتس در دقیقه 49 به سختی یک بر صفر میزبانش، اسپورتینگ لیسبون را برد.

در دیگر بازی این گروه، یوونتوس 2 بر صفر المپیاکوس را شکست داد.هیگواین در دقیقه 69 و ماندزوکیچ در دقیقه 80 گل‌های یوونتوس را به ثمر رساندند. در جدول گروه چهارم، بارسلونای 6 امتیازی بالاتر از اسپورتینگ لیسبون و یوونتوس 3 و المپیاکوس بدون امتیاز در رده اول قرار دارد.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۸۱۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم قطعی گواردیولا؛ منچسترسیتی به سراغ جمال موسیالا می‌رود

موسیالا که برای تیم‌های پایه سه‌شیرها به میدان رفته بود، فرصت بازگشت به انگلیس را خواهد داشت. 

طرفداری | با حذف از لیگ قهرمانان اروپا، منچسترسیتی اهداف نقل و انتقالاتی تابستان 2024 را مشخص می‌کند. 

به گزارش گاردین؛ پپ گواردیولا برای منچسترسیتیِ فصل آینده به دنبال گزینه‌های تهاجمی بیشتری است. او جمال موسیالا را به عنوان هدف اصلی خودش انتخاب کرده و سران باشگاه انگلیسی نیز قصد دارند تلاش بزرگی را برای این انتقال رقم بزنند. بایرن مونیخ به دنبال فروش هافبک آلمانی‌اش نیست و برای بازیکنی که دو سال دیگر قرارداد دارد، رقم بسیار بالایی درخواست خواهد کرد. موسیالا پس از جدایی از چلسی در مونیخ پیشرفت کرده است و در پست‌های مختلف خط حمله و هافبک می‌تواند به میدان برود. در حالی که باواریایی‌ها قصد دارند موسیالا را با جاه‌طلبی برای ادامه همکاری متقاعد کنند، لوکاس پاکتا و ابرچی ازه دیگر اهداف سیتیزن‌ها به شمار می‌روند. گواردیولا که فقدان ریاض محرز و ایلکای گوندوعان را احساس می‌کند، به خوبی از مشکلات خط حمله تیمش آگاه است. 

گفتنی است در قرارداد انتقال جمال موسیالا توسط چلسی بند سود حاصل از فروش گنجانده شده است. اگر بایرن مونیخ تصمیم به فروش موسیالا بگیرد، انتقالی که حداقل 80 میلیون پوند ارزش خواهد داشت، 20% از مبلغ انتقال به حساب‌های مالی استمفوردبریج واریز خواهد شد. 

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی بایرن مونیخ برای بازی با اونیون برلین
  • ناراحتی شدید ستاره بارسا: چرا تعویضم کردید!
  • موشکافی رویکرد آرتتا؛ چرا آرسنال همیشه در ماه آوریل کم می‌آورد؟
  • تصمیم قطعی گواردیولا؛ منچسترسیتی به سراغ جمال موسیالا می‌رود
  • رئال با حذف سیتی شانس اول قهرمانی شد
  • بایرن مونیخ - آرسنال؛ وقت انتقام
  • وضعیت هواداران بارسلونا بر روی سکوها پس از شکست این تیم مقابل پاری سن ژرمن / فیلم
  • انریکه: اخراج آرائوخو تفاوت را رقم زد
  • پاری‌سن‌ژرمن، بارسلونا را حذف کرد؛ پایان تلخ اتلتیکو
  • خلاصه بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن + فیلم