Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات موسس و هیات امنا دانشگاه آزاد گفت: باید نظارت عملی و دقیقی بر وضعیت اقتصادی و مالی دانشگاه آزاد صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، علی اکبر ولایتی در مراسم تکریم و معارفه خزانه ‌دار کل دانشگاه آزاد اسلامی گفت: راه پرفراز و نشیبی پیش روی خزانه دار جدید دانشگاه وجود دارد چراکه دانشگاه آزاد اسلامی یک سازمان غیردولتی بوده و دارای گردش مالی بالایی است، بنابراین نیاز به مراقبت ویژه در این خصوص دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باید نظارت عملی و دقیقی بر وضعیت اقتصادی و مالی این دانشگاه صورت گیرد.

رئیس هیات موسس و هیات امنا دانشگاه آزاد با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی دارای ویژگی های خاصی از جمله مردمی بودن است، خاطرنشان کرد: همه مسئولان و مدیران در این دانشگاه معتقدند که اموال دانشگاه آزاد اسلامی بیت‌المال است که به صورت ذره ‌ذره جمع شده است و به همین دلیل باید اهتمام خود را برای مراقبت از اموال دانشگاه به کار گیریم.

ولایتی گفت: بسیاری از اولیای دانشجویان این دانشگاه از طبقه متوسط جامعه بوده و هزینه تحصیل فرزندان خود را به سختی فراهم می آورند.

سیدعلی حسینی خزانه ‌دار کل دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این جلسه گفت: امیدوارم بتوانم در مجموعه این دانشگاه مثمر ثمر بوده و در راستای تحقق سیاست های این مجموعه فعالیت کنم.

وی افزود: قطعا هر سازمانی دارای نقاط ضعف و قوت بسیاری است که امید است با تلاش و همکاری کارکنان این مجموعه بتوانیم نقاط قوت آن را تقویت کنیم.

عبدالرسول پورعباس معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این جلسه گفت: سعی داریم سامانه مالی دانشگاه آزاد اسلامی را به شکل الکترونیکی درآورده تا اطلاعات مالی این سازمان شفاف شود.

وی افزود: با توجه به اینکه منابع این دانشگاه از شهریه دانشجویان تامین می شود، کاهش هزینه ها در دانشگاه را در دستورکار قرار داده‌ایم تا بتوانیم تخفیف های خوبی به جامعه دانشجویی ارائه دهیم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۸۲۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی دانشگاه آزاد اسلامی تحت عنوان «افق تحول دانشگاه ۲ » با حضور محمد مهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر همایون معاون علوم‌انسانی و هنر و مدیران و اعضای گروه کشوری معماری و شهرسازی سراسر کشور از ساعت ۱۳ دوشنبه ۱۷ اردیبهشت در واحد شاهرود دانشگاه آزاد برگزار خواهد شد.

کد خبر 6096922

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد شبستر و شرکت کارگزاری پویش البرز
  • نشست سراسری مدیران، گروه‌ها و اعضای هیات علمی«گردشگری، میراث و شهرسازی»دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود - 2
  • نشست سراسری مدیران، گروه‌ها و اعضای هیات علمی«گردشگری، میراث و شهرسازی»دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود - 1
  • نشست سراسری مدیران، گروه‌ها و اعضای هیات علمی«گردشگری، میراث و شهرسازی»دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود
  • شهرسازی و رویکردهای جدید علمی
  • طهرانچی: بانوان باید برای نقش‌آفرینی‌های جدی در جامعه آماده شوند
  • اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی برگزار می شود
  • نشست هم‌اندیشی نمایندگان مجلس با هیات رییسه دانشگاه مازندران
  • گزارش امیرعبداللهیان از دیدار با سران سازمان همکاری اسلامی در بانجول
  • نگاه ویژه ایران به توسعه همکاری با آفریقا