Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ جلیل تراهی، معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد هرمزگان گفت: شرکت سرریگ بندر در اقدامی خداپسندانه ۱۲۲ میلیون تومان برای رفع مشکلات و کمک معیشت زندگی به نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد استان هرمزگان اهدا کرد.

وی با بیان اینکه حضور در برنامه مفتاح الجنه موجب می شود تا مسئولان با وضعیت نیازمندان از نزدیک آشنا شوند افزود : کمک شرکت سرریگ بندر شامل ۴۰ میلیون تومان به صورت نقدی و ۸۲ میلیون تومان به صورت غیر نقدی در قالب کمک معیشت، سبدهای غذایی ، اطعام ایتام و لوازم خانگی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد هرمزگان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تراهی با اشاره به اینکه همچنین این شرکت حامی ۲۲۰ کودک یتیم و محسنین در استان است ادامه داد : مدیر عامل شرکت سرریگ بندر امسال بیش از ۶۵ میلیون تومان به حساب ایتام واریز کرده است.

وی با اشاره به اینکه کمک‌های خیران در جهت رفع مشکلات مسکن ، معیشت ، اشتغال و هزینه درمانی خانوار تحت حمایت هزینه می‌شود ، بیان کرد: همواره شاهد مشارکت گسترده خیران و نیکوکاران در طرح‌های حمایتی کمیته امداد هستیم که با افزایش کمک‌های مردمی به همان میزان قادر به ارائه خدمات کیفی‌تری به مددجویان خواهیم بود.

معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد هرمزگان بیان کرد: کمیته امداد در قالب های مختلف برنامه های خدمتی به نیازمندان دارد تا بتواند نیازهای محرومان را در زمینه های مختلف حمایت کند البته در تمامی برنامه های خدمتی ارتباط مردمی یکی از کارهای محوری امداد است.

تراهی تاکید کرد : همه ما باید احسان و انفاق را سرلوحه امور زندگی مان قرار دهیم زیرا اگر هر یک از افراد جامعه با توجه به توان مالی خود به نیازمندان و فقرا کمک کنند شاهد ریشه کن شدن فقر در جامعه خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۸۲۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت وام اشتغالزایی به ۱۰ هزار نفر در هرمزگان

حمید باسره مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: امسال در حوزه اشتغال و خودکفایی هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان به استان تخصیص داده شد که ۱۳ هزار خانوار به بانک‌های عامل معرفی شدند.

وی افزود: از این شمار ۱۰ هزار نفر معادل ۹۰۰ میلیارد تومان وام دریافت کردند.

مدیرکل کمیته امدا هرمزگان تعداد وام‌های پرداختی طی سال گذشته را ۱۴ هزار فقره عنوان کرده و گفت: انتظار ما برای امسال پرداخت ۱۸ هزار فقره وام بود که متاسفانه مابقی اعتبار تخصیص یافته در بانک‌های عامل به علت منابع و مصارف و بسته شدن زودتر از موعد وام‌ها توسط بانک‌ها پرداخت نشده و در بانک‌ها باقی ماند.

حمید باسره افزود:از سال گذشته ۲ هزار و ۲۰۰ واحد مسکن روستایی هدفگذاری شده که امسال هزار واحد آن تکمیل و به مددجویان واگذار شد و بیش از هزار واحد آن نیز سال آینده تحویل می‌شود.

وی گفت: تفاهم ساخت ۳۰ هزار واحد مسکن روستایی برای مددجویان نیز با بنیاد مسکن در کشور منعقد شده که سهم استان ۲ هزار واحد است که سال آینده به مددجویان واگذار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان تعداد مددجو‌هایی ثبت نام کرده در طرح مسکن ملی را ۴ هزار و ۶۰۴ خانوار اعلام کرده و افزود: تا کنون به ۲ هزار خانوار پروژه تخصیص داده شده است که ۴۰ میلیون تومان آورده اولیه آن توسط کمیته امدا پرداخت می‌شود.

باسره گفت: بعد از تخصیص به هیچ عنوان پروژه از مددجویان گرفته نخواهد شد و مابقی مبلغ مانده توسط کمیته امداد و دولت کمک خواهد شد و امیدواریم طبق وعده دولت و پیگیری‌ها و تاکیدات استاندار در جلسات مسکن اولین پروژه‌های نهضت ملی به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد واگذار شود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • پخت ۶۵۰ هزار پُرس غذا برای نیازمندان خراسان جنوبی
  • ۷۰ درصد بشاگرد تحت پوشش کمیته امداد هستند
  • پرداخت وام اشتغالزایی به ۱۰ هزار نفر در هرمزگان
  • تاکید مدیرکل کمیته امداد هرمزگان بر مشارکت حداکثری در جشن نیکوکاری
  • توزیع روزانه یک هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان خراسان شمالی
  • طرح اطعام نیازمندان و اکرام ایتام در دستور کار کمیته امداد سیستان و بلوچستان
  • تمدید مدت زمان برگزاری جشن نیکوکاری در هرمزگان
  • مددجویان کمیته امداد آذربایجان غربی مهمان طرح اطعام مهدوی
  • راه‌اندازی ۲۵۰ آشپزخانه‌ اطعام مهدوی در هرمزگان
  • کمک ۸ میلیارد تومانی نیکوکار تهرانی به ایتام و فرزندان محسنین