Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده قرارگاه سازندگی قرب کوثر خاتم‌الانبیاء گفت: تا کنون 2721 پروژه عمرانی در استان بوشهر انجام‌شده است که برای رفع محرومیت‌زدایی در استان بوشهر 57میلیارد و 905میلیون تومان قرارداد بسته‌شده است که در این راستا 1168 خانه عالم، 8یادمان شهدا، 253 مسجد، 78خانه عالم، 70 قصار خانه، 60آب‌رسانی، 45 خانه بهداشت، ساخت 44 پل، احداث 24 مدرسه و غیره انجام‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ آیین واگذاری 600واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) با حضور مسئولین و مدیران سپاه، کمیته امداد و فرمانداران و فرماندهان و جمعی از مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) در بوشهر انجام شد.

این طرح با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره)، بسیج سازندگی سپاه امام صادق(ع)، منطقه دوم دریایی سپاه، بسیج دانشجویی و همکاری برخی از دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر در راستای محرومیت‌زدایی به مردم مناطق محروم ایجادشده است.

اجرای 2721 پروژه عمرانی قرارگاه خاتم در بوشهر

سید ضیاءالدین حزنی فرمانده قرارگاه سازندگی قرب کوثر خاتم‌الانبیاء با تسلیت به مناسبت ایام سوگواری و تبریک هفته دفاع مقدس، گفت: با توجه عملکرد امروز 600 نفر از مردم استان بوشهر با واگذاری واحدهای مسکونی مددجویان کمیته امداد خوشحال شدند که باید تلاش کنیم این خوشحالی فراگیر شود.

حزنی بابیان اینکه 2721 پروژه عمرانی در استان بوشهر انجام‌شده است، اظهار کرد: برای رفع محرومیت‌زدایی در استان بوشهر 57میلیارد و 905میلیون تومان قرارداد بسته‌شده است که در این راستا 1168 خانه عالم، 8یادمان شهدا، 253 مسجد، 78خانه عالم، 70 قصار خانه، 60آب‌رسانی، 45 خانه بهداشت، ساخت 44 پل، احداث 24 مدرسه و غیره انجام‌شده است.

فرمانده قرارگاه سازندگی قرب کوثر خاتم‌الانبیاء افزود: هدیه به 443 بی‌سرپرست، 450 ایتام، 602 بیمار صعب‌العلاج هرکدام به ارزش 1میلیون تومان از سوی مقام معظم رهبری در استان بوشهر انجام‌شده است.

در کنار منزل امید به مددجویان هدیه می‌شود

ابراهیم بازیان مشاور رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سید سالار شهیدان، گفت: امروز به‌واسطه همان روحیه جهادی دوران دفاع مقدس رزمندگان در جبهه مقاومت اسلامی هر وز پرده از یک موفقیت بزرگ برمی‌دارند.

مشاور رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار کرد: امروز در استان بوشهر و اهواز 900 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد که با همکاری سپاه انجام‌شده است به ارزش هر واحد بیش از 30میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

بازیان بابیان اینکه این واحدهای مسکونی هدیه مقام معظم رهبری به مدد جویان است، افزود: امروز در کنار اینکه منزل به مدد جویان اهداء می‌شود امید و نشاط به زندگی نیز داده می‌شود و کمیته امداد یکی از راهبردی‌ترین برنامه‌هایی که طی 5 سال دارد رفع مشکل مسکن به مددجویان است.

وی ضمن اشاره به اینکه حرکتی از سوی جامعه و خانواده انجام‌شده است، تصریح کرد: مجموعه کمیته امداد امام خمین(ره) بیش از 75هزار خدمات‌رسانی دارد که بیش از 30هزار خدمات آن در حوزه مسکن است.

مشاور رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ابراز کرد: از سال گذشته تاکنون با تلاش‌هایی که انجام شد مجموعه اعتباری کمیته امداد به 5برابر افزایش داده شد که بسیاری از پروژه‌های با مشارکت خیرین و مردم به پایان رسید.

تکمیل و تحویل 600 واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در استان بوشهر

علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر بابیان اینکه احداث 600 واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد هدیه مقام معظم رهبری است، گفت: با تعاملی که بین سپاه و مجموعه کمیته امداد امام خمینی(ره) در راستای رفع محرومیت‌زدایی انجام‌شده است امروز 600 کلید واحد مسکونی که هدیه مقام معظم رهبری به مدد جویان اهداء شدهِ است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر اظهار کرد: امروز در استان بوشهر روستایی وجود ندارد که رد پای قرارگاه محرومیت‌زدایی در آن وجود نداشته باشد و افرادی که در راستای محرومیت‌زدایی گام برداشته‌اند این حرکت برای رضای خدا و خدمت به بندگان صالح خداوند است.

رزمجو افزود: حدود 295 واحد مسکونی به سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر بااعتباری برای هر واحد 20میلیون تومان جهت تکمیلی واگذارشده بود که 250 واحد مسکونی تکمیل و تحویل داده شد.

وی بیان کرد: در راستای محرومیت‌زدایی سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر 694 پروژه بااعتبار 19میلیارد و 350میلیون تومان، تهیه جهیزیه به نوعروسان هر نفر به ارزش 5میلیون تومان، تهیه و توزیع 4563 بسته البسه به ارزش 970میلیون تومان، خرید فرش مساجد به متراژ 5500 مترمربع، خرید 12هزار متر ربع موکت به ارزش 100میلیون تومان انجام‌شده است.

تکمیل 345 واحد مسکونی در 8ماه

رمضان زیراهی فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه گفت: محرومین صاحبان اصلی انقلاب و دغدغه مندان اصلی به‌نظام هستند و محرومیت‌زدایی یکی از مهم‌ترین اهداف انقلاب اسلامی است.

زیراهی اظهار کرد: در ابلاغیه‌ای که به منطقه دوم دریایی سپاه داده شد ایجاد 345 واحد مسکونی بود که با تلاش‌هایی که صورت گرفت طی 8ماه همه واحدها تکمیل و تحویل داده شد.

فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه افزود: در کنار پروژه‌های مسکن ساخت غسالخانه، خانه عالم، احداث خانه یتیم، احداث15 موج‌شکن انجام شد و علاقه‌مند هستیم روند اجرای این پروژه‌ها مستمر باشد تا بتوانیم محرومیت‌زدایی در استان بوشهر را ریشه‌کن کنیم.

مسکن ضروری‌ترین نیاز بشر است

احمد لطفی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)استان بوشهر گفت: مسکن به‌عنوان ضروری‌ترین نیاز بشر به شمار می‌آید و حیاط و اقتصاد جامعه نیز به مسکن بستگی دارد که کمیته امداد در کنار همه برنامه‌هایی که دارد توجه ویژه‌ای به مسکن مددجویان کرده است.

لطفی اظهار کرد: آسیب‌شناسی در خصوص خانه‌های مددجویان کمیته امداد استان بوشهر انجام و طی برنامه زمان‌بندی‌شده همه خانه‌ها بازسازی و ایجاد خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر افزود: طرح مسکن مددجویان در برخی از استان‌های کشور با همکاری سپاه و کمیته امداد اجرایی شده است که استان بوشهر در اولین گام از استان‌های برتر بوده است.

وی بیان کرد: از همه مردم، مسئولین و خیرین درخواست می‌کنیم که در این برنامه 5ساله ساخت مسکن مددجویان مشارکت داشته باشند تا محرومیت را در استان ریشه‌کن شود و استانی پویا داشته باشیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۸۲۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سلیمان طاهری صبح سه شنبه در دیدار با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه که در دفتر فرماندهی قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا برگزار شد، اظهار کرد: مرکز نیکوکاری نیروی زمینی ارتش جهت کمک به نیازمندان این شهر و همچنین کارکنان وظیفه بی‌بضاعت مشارکت بیشتری خواهند داشت.

وی از تعامل ۲ جانبه و مشارکت ارتش با کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه خبر داد و افزود: این تعامل به ویژه در حوزه مهندسی و اجرای طرح مردم یاری و محرومیت زدایی در مناطق مرزی و محروم این استان خواهد بود.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا گفت: بر اساس این تعامل ۲ جانبه، کارکنان وظیفه دارای مهارت و بی‌بضاعت جهت دریافت وام از کمیته امداد امام خمینی (ره) معرفی خواهند شد.

به گفته طاهری، مرکز نیکوکاری نیروی زمینی ارتش در راستای کمک به نیازمندان و کارکنان وظیفه بی‌بضاعت پویا خواهند شد.

کد خبر 6092839

دیگر خبرها

  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • میدان جی مسدود خواهد شد
  • سرانجام ساخت فاز تکمیلی بزرگراه یادگار امام
  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • احداث تقاطع سه سطحی در میدان فتح/ تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) ترافیک غرب تهران را کاهش می‌دهد
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • نظارت مستمر بر پروژه‌های مهم مسکونی و عمرانی در استان بوشهر
  • مشارکت ۵ میلیارد دلاری قرارگاه خاتم‌ با خارجی‌ها
  • تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان تا پایان امسال
  • شناسایی و اجرای بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان فرصت سرمایه‌گذاری