Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - جدول فروش سينماي ايران با اعلام صدرنشيني فيلم سينمايي "نگار" ساخته رامبد جوان منتشر شد.تازه‌ترين ساخته رامبد جوان توانست رتبه اول خود را براي دومين هفته متوالي تکرار کند.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگيخبرگزاري ميزان، جدول فروش سينماي ايران با اعلام صدرنشيني مجدد فيلم سينمايي "نگار" ساخته رامبد جوان منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تازه‌ترين ساخته رامبد جوان توانست رتبه اول خود را براي دومين هفته متوالي تکرار کند. بر اساس آخرين اخبار جوان در صد ساخت فيلم تازه خود است و فعلاً مراحل نگارش فيلمنامه را پشت سر مي‌گذارد.
فيلم سينمايي "ماجان" ساخته "رحمان سيفي آزاد" اين هفته را هم با افت شديد در فروش روبرو بود و نه تنها از فهرست ده تايي جدول فروش خارج شد بلکه به دليل عدم رعايت کف فروش در شرف برداشته شدن از سينماها قرار گرفت.
در اين ميان فيلم مهران مديري با نام "ساعت 5 عصر" باز هم افت فروش را تجربه کرد تا همچنان در حسرت رسيدن در فهرست فيلم ‌هاي ده ميلياردي تاريخ سينما قرار داشته باشد.
البته با اتمام فروش بليت نيم بها احتمال رشد در فروش تمامي آثار سينمايي ايران وجود دارد. فيلم‌هاي که در حال حاضر 5 روز تعطيلي سينماها به مناسبت ايام عاشورا و تاسوعا را پشت سر مي‌گذارند.

نگار
فروش هفتگي: 532,531,000 تومان
فروش کلي: 1,664,984,000 تومان
نويسنده: احسان گودرزي
کارگردان: رامبد جوان
بازيگران: نگار جواهريان، محمدرضا فروتن، ماني حقيقي، آتيلا پسياني، فريبا کامران، عليرضا شجاع نوري، افسانه بايگان، اشکان خطيبي
خلاصه داستان فيلم: ما به اين ته سيگار رژ لبي مشکوکيم. اما اين به ما کمکي نمي‌کنه!

من و شارمين
فروش هفتگي: 220,387,000 تومان
فروش کلي: 781,246,000 تومان
نويسنده و کارگردان: بيژن شيرمرز
بازيگران: ويشکا آسايش، پژمان بازغي، سحر قريشي، نيما شاهرخ‌شاهي، رامين ناصر نصير، محمود جعفري،‌ آتش‌ تقي‌پور
خلاصه داستان فيلم: داستان دو زوج را روايت ميکند که براي ثبت ازدواج به محضر مي‌روند ولي شلوغي محضر عاملي مي‌شود براي رخداد اتفاقي غيرمنتظره و در نهايت گره خوردن زندگي اين دو زوج به يکديگر!

اکسيدان
فروش هفتگي: 177,691,000 تومان
فروش کلي: 10,410,438,000 تومان
نويسنده و کارگردان: حامد محمدي
بازيگران: جواد عزتي، امير جعفري، شبنم مقدمي، شقايق دهقاني، رضا بهبودي، ليندا کياني، علي استادي
خلاصه داستان فيلم: اصلان اگر مي‌دانست گرفتن ويزا اينهمه دردسر دارد، اصلاً عاشق نمي‌شد.

تابستان داغ
فروش هفتگي: 178,751,000 تومان
فروش کلي: 1,125,834,000 تومان
نويسنده :پيام کرمى
کارگردان: ابراهيم ايرج زاد
بازيگران:پريناز ايزديار، علي مصفا، مينا ساداتي، يسنا مير طهماسب و صابر ابر، بازيگران خردسال: مانيا عليجاني، پرهام محمدي
خلاصه داستان فيلم: نسرين که نمي تواند بخاطر دختر شش ساله اش طلاق بگيرد، زندگي اش را جمع کرده، بي اطلاع شوهرش به گوشه ايي از شهر پناه مي برد و در مهدکودک بيمارستاني مشغول به کار مي شود او مجبور است دخترش را در خانه تنها بگذارد، اما شوهرش آنها را پيدا مي کند.

ملي و راه‌هاي نرفته‌اش
فروش هفتگي: 287,881,000 تومان
فروش کلي: 574,225,000 تومان
نويسنده و کارگردان: تهمينه ميلاني
بازيگران: ميلاد کي مرام، ماهور الوند، السا فيروزآذر، جمشيد هاشم‌پور، افسراسدي، جمشيد جهانزاده، فرزانه نشاط‌خواه، ستاره اسکندري، سارا خوييني‌ها، مسعود فروتن و فلور نظري
خلاصه داستان فيلم: داستان فيلم به اين صورت است که مليحه، دختر جوان و کم‌تجربه عاشق جواني به نام سيامک مي‌شود و بر خلاف ميل خانواده، با او ازدواج مي‌کند و به زودي تفاوت ديدگاه و اختلاف فرهنگي بين اين دو آشکار مي‌شود.

سارا و آيدا
فروش هفتگي: 121,187,000 تومان
فروش کلي: 2,551,553,000 تومان
نويسنده: امير عربي
کارگردان: مازيار ميري
بازيگران: غزل شاکري، پگاه آهنگراني، مصطفي زماني، سعيد چنگيزيان، شيرين يزدان بخش، احمد هاشميان بخش و تينا پاکروان
خلاصه داستان فيلم: سارا و آيدا فيلمى درباره رفاقت است، آنهم رفاقتى زنانه با قولى برعکس آنچه شنيده ايم، قولى زنانه که مى شود تا پاي مرگ پايش ايستاد. سارا و آيدا ثابت مى کنند دختران عميق و پايدار رفاقت مى کنند حتى اگر...

ساعت 5 عصر
فروش هفتگي: 120,768,000 تومان
فروش کلي: 9,035,133,000 تومان
نويسنده و کارگردان: مهران مديري
بازيگران: سيامک انصاري - آزاده صمدي - امير جعفري - نگين معتضدي - مهران مديري
خلاصه داستان فيلم: داستان فيلم از 7 صبح تا 5 بعدازظهر يک فرد را در تهران روايت مي‌کند که آن روز آخرين فرصت آن فرد است که بايد کاري را انجام دهد.

نهنگ عنبر 2
فروش هفتگي: 59,413,000 تومان
فروش کلي: 20,872,576,000 تومان
نويسنده و کارگردان: سامان مقدم
بازيگران: رضا عطاران، مهناز افشار، ويشکا آسايش، حسام نواب صفوى، اميرحسين آرمان، سيروس گرجستانى، رضا ناجي و على قربان‌زاده
خلاصه داستان فيلم: اين فيلم در مقطع زماني "نهنگ عنبر" مي‌گذرد و برشي ديگر از زندگي شخصيت‌هاي اصلي قصه يعني همان ارژنگ و رويا با بازي رضا عطاران و مهناز افشار در همان دوران است.

بيست و يک روز بعد
فروش هفتگي: 49,511,000 تومان
فروش کلي: 1,151,065,000 تومان
نويسنده: سيدمحمدرضا خردمندان، احسان ثقفي
کارگردان: سيدمحمدرضا خردمندان
بازيگران: ساره بيات، حميدرضا آذرنگ، اميرحسين صديق، مهدي قرباني، جلال فاطمي، رضا استادي، سينا رازاني، حسين شريفي
خلاصه داستان فيلم: هميشه همينجوريه! آخرين بار هوا ابر شد. باد گرفت. درختا داشتن از جا کنده مي شدن. اونقدر بارون شديد شد که سيل شهرو گرفته بود. پرنده ها دور و بر لونه هاشون جيغ مي کشيدن. يکي از بچه ها قسم مي خورد خودش ديده خورشيد يکي دوبار نورش کم و زياد شده است.

رگ خواب
فروش هفتگي: 75,361,000 تومان
فروش کلي: 4,788,427,000 تومان
نويسنده: معصومه بيات
کارگردان: حميد نعمت الله
بازيگران: ليلا حاتمي، کوروش تهامي، الهام کردا، ليلا موسوي، حميدرضا آذرنگ، خسرو بامداد، بامداد نعمت الله
خلاصه داستان فيلم: مينا بعد از جدايي از همسرش به دنبال شغل و محل اسکاني مي‌گردد. در اين مسير با کامران مدير رستوراني که در آن کار مي‌کند آشنا مي‌شود. کامران سرپناهي به او مي‌دهد. مينا تحت تاثير حمايت‌ها و محبت‌هاي کامران به او دل مي‌بازد، کامران نيز به مينا مشتاق و علاقمند است. روز‌ها از پس هم مي‌گذرد و عشق مينا به کامران کاسته نمي‌شود و اوج مي‌گيرد. اما کامران ديگر قصد ادامه ندارد.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۸۲۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای؛ کارگر ۳۵ ساله قصد فروش یسنا را داشت

روزنامه اعتماد جزئیاتی از دزدیده شدن یسنا، دختربچه ۴ ساله کلاله‌ای دارد. در بخش‌هایی از این گزارش می‌خوانید.

با توجه به اینکه مادر یسنا نمی‌تواند فارسی صحبت کند یکی از افراد نزدیک به خانواده یسنا که تمایل ندارد نامش در گزارش منتشر شود به «اعتماد» می‌گوید: «پدر یسنا معلول است و نمی‌تواند راه برود. روز حادثه مادر یسنا طبق معمول فرزندانش را سر زمین برده بود تا نخودفرنگی برداشت کنند. خواهر و برادر یسنا هم مشغول کار بودند. یسنا به مادرش می‌گوید که آب می‌خواهد.

مادر یسنا از همسایه‌شان یک لیوان آب می‌گیرد و به یسنا می‌دهد. بعد از این موضوع ناگهان یسنا گم می‌شود. مادرش تا نیم ساعت متوجه گم شدن یسنا نمی‌شود. بعد از نیم ساعت متوجه می‌شود و اهالی شروع به جست‌وجو برای یافتن یسنا می‌کنند. هر جا را می‌گشتیم یسنا نبود تا اینکه بعد از ۵ روز یک کایت‌سوار داوطلب هلال‌احمر یسنا را در علفزار نزدیک جایی که مفقود شده بود، زنده پیدا کرد.»

 این فرد در ادامه می‌گوید: «دو، سه نفر در این رابطه بازداشت شدند، اما کارگری حدودا ۳۵ ساله مظنون اصلی بود و وقتی متوجه شد خبر گم شدن یسنا منتشر شده از کلاله خارج که توسط پلیس دستگیر می‌شود. او قصد فروش یسنا را داشته است. غیر از این فرد یکی، دو نفر دیگر هم به عنوان مظنون بازداشت هستند.»

 این فرد در واکنش به این سوال «اعتماد» که با توجه به اینکه یسنا ربوده شده و در حال حاضر در بیمارستان کلاله بستری است آیا امکان آزار و اذیت یا تعرض از سوی متهمان وجود داشته، می‌گوید: «هیچ‌گونه آزار و اذیتی صورت نگرفته است. یسنا فقط از نظر روحی و جسمی تضعیف شده که فعلا باید در بیمارستان بستری باشد.»

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • پشت پرده خروج ضمانت‌نامه ۸۰ میلیاردی از باشگاه استقلال
  • جریمه میلیاردی یک واحد صنعتی متخلف در بروجرد
  • تصمیم عربستان باعث افزایش قیمت نفت شد
  • فروش میلیاردی یک تئاتر در دو هفته
  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای؛ کارگر ۳۵ ساله قصد فروش یسنا را داشت
  • دومین جلسه حراج سکه طلای مرکز مبادله ایران ۱۷ اردیبهشت برگزار خواهد شد
  • رئال در یک قدمی قهرمانی لالیگا
  • رشیدپور همچنان دنبال جایی برای انتشار «ساعت صفر» است
  • طلای جهانی پس رفت
  • حسرت تن‌هاخ: با او یونایتد تیم دیگری می‌شد