Web Analytics Made Easy - Statcounter

دین و اندیشه > دین - همشهری آنلاین:
اولین شب مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام چهارشنبه شب با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی، مسئولان و هزاران نفر از مردم در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد.

به گزارش ایسنا، در این مراسم، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد خاتمی در سخنانی، «دفاع از دین و فداکاری در راه آن» را از مهمترین آموزه‌های قیام حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام خواند و افزود: امام حسین علیه‌السلام حرکت تاریخی خود را با تدبیر، روشنگری و همتی بلند آغاز نمود و با وجود آگاهی از سرانجام این مسیر و شهادت در راه خدا، هدف خود را حاکمیت قرآن و سنت نبوی، بیان کرد و نشان داد که نباید به بهانه حفظ جان در دفاع از دین خدا، کوتاهی و مسامحه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم همچنین آقایان میرزامحمدی و ارضی به ذکر مصیبت و نوحه‌خوانی در رثای سید و سالار شهیدان و اولاد مظلوم ایشان پرداختند.

در همین زمینه: بیشتر غش کردن مردم در مجلس برخی مداحان یعنی پُر شدن پاکت‌ها ببینید چه غوغایی به خاطر شهادت این جوان به راه افتاده است حضور رهبر انقلاب در کنار پیکر مطهر شهید حججی پیام تسلیت رهبر انقلاب به مناسبت درگذشت آیت الله راستی‌کاشانی

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۸۳۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم روز دختر با حضور دختران دانشجو در حرم بانوی کرامت

همزمان با فرا رسیدن میلاد باسعادت حضرت معصومه (س) مراسم بزرگ روز دختر در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار می‌شود.
این مراسم روز چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۵:۳۰ در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.
این تجمع با اجرای نجم‌الدین شریعتی و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان و مداحی حاج سعید حدادیان و محمد حسین حدادیان و شعرخوانی سیدحمیدرضا برقعی همراه خواهد بود.

خبرنگار: زینب دده‌بیگی

انتهای خبر/

کد خبر: 1229270 برچسب‌ها ایسکانیوز

دیگر خبرها

  • جزییات مراسم استقبال و تشییع پیکر شهدای گمنام در کرمان
  • برگزاری مراسم روز دختر با حضور دختران دانشجو در حرم بانوی کرامت
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق در ۱۵ امامزاده گلستان
  • برگزاری مراسم شهادت امام صادق(ع) در هیئت میثاق با شهداء دانشگاه امام صادق(ع)
  • مراسم دسته روی شهادت امام جعفر صادق (ع)در مازندران برگزار می شود
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام
  • برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام صادق(ع) در هیات عشاق الحسین
  • آغاز دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب
  • دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب در روز چهارشنبه
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود