Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر ولایتی در ابتدای این مراسم ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه محرم و عاشورای حسینی گفت: این جلسه به پاس قدردانی از زحمات دکتر امیری خزانه‌دار سابق دانشگاه آزاد اسلامی و خوشامدگویی به دکتر حسینی به عنوان مسئول جدید خزانه تشکیل شده است.
وی با اشاره به اهمیت مسئولیت خزانه‌دار در چارت دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با توجه به اینکه باید نظارت عملی و دقیقی بر وضعیت اقتصادی و مالی دانشگاه آزاد اسلامی وجود داشته باشد، ‌این مسئولیت خطیر به دکتر حسینی سپرده شد و راه پرفراز و نشیبی پیش روی ایشان قرار دارد چراکه دانشگاه آزاد اسلامی یک سازمان غیردولتی بوده و دارای گردش مالی بالایی است، بنابراین نیاز به مراقبت ویژه در این خصوص دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی دارای ویژگی های خاصی ازجمله مردمی بودن است، افزود: همه مسئولان و مدیران در دانشگاه آزاد اسلامی معتقدند که اموال دانشگاه آزاد اسلامی بیت‌المال است که به صورت ذره‌ذره جمع شده است. به همین خاطر باید اهتمام خود را برای مراقبت از اموال دانشگاه به کار بگیریم.
دکتر ولایتی خاطرنشان کرد: بسیاری از اولیای دانشجویان این دانشگاه از طبقه متوسط جامعه بوده و هزینه تحصیل فرزندان خود را به سختی فراهم می آورند و این موضوع نیز ناشی از خاصیت علم‌جویی ایرانیان است که این ویژگی عامل مهمی در شکل‌گیری فرهنگ و تمدن ایرانی اسلامی بوده است.
رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به سوابق اجرایی دکتر حسینی، گفت: ایشان دارای شخصیتی برجسته با سوابق ارزشمند و از مدیران تاثیر گذار دفتر حسابرسی راهبر مفید بوده است. امیدواریم با حضور در سمت خزانه‌دار کل دانشگاه آزاد اسلامی، شاهد تحولات مثبتی در هزینه‌کرد و توزیع منابع مالی دانشگاه باشیم.
دکتر ولایتی همچنین با اشاره به حضور دکتر پورعباس به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع در دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: ایشان فردی مورد اعتماد و ساعی در حوزه مدیریت است و قبول مسئولیت سه معاونت ادغام‌شده عمرانی، اداری مالی و برنامه‌ریزی توسط دکتر پورعباس، موجب آسودگی خاطر است.

دکتر حسینی: امیدوارم بتوانیم نقاط قوت دانشگاه را تقویت کنیم
دکتر سیدعلی حسینی خزانه‌دار کل دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این جلسه ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سالار شهیدان، گفت: امیدوارم بتوانم در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی مثمر ثمر بوده و در راستای تحقق سیاست های این مجموعه فعالیت کنم. قطعاً هر سازمانی دارای نقاط ضعف و قوت بسیاری است که امید است با تلاش و همکاری کارکنان این مجموعه بتوانیم نقاط قوت آن را تقویت کنیم.
وی در ادامه از حسن اعتماد اعضای هیات امنا به ویژه دکتر ولایتی به خاطر واگذاری مسئولیت خزانه‌داری دانشگاه آزاد اسلامی قدردانی کرد.

دکتر پورعباس: ایجاد سامانه الکترونیکی مالی در دانشگاه آزاد اسلامی
دکتر عبدالرسول پورعباس معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی در این جلسه گفت: سعی داریم سامانه مالی دانشگاه آزاد اسلامی را به شکل الکترونیکی درآورده تا اطلاعات مالی این سازمان شفاف شود.
وی افزود: با توجه به اینکه منابع این دانشگاه از شهریه دانشجویان تامین می شود، کاهش هزینه ها در دانشگاه را در دستورکار قرار داده‌ایم تا بتوانیم تخفیف های خوبی به جامعه دانشجویی بدهیم.
همچنین دکتر حسن امیری خزانه‌دار سابق دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این جلسه ضمن خوشامدگویی به تیم مدیریتی جدید دانشگاه، گفت:‌این تغییرات را به فال نیک گرفته و امیدوارم مدیریت فعلی دانشگاه بتواند روح جدیدی در حوزه خزانه‌داری ایجاد کند.

ولایتی خزانه دار پورعباس دانشگاه آزاد اسلامی تودیع و معارفه

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۸۳۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید ایران بر پیگیری جنایات و محاکمه سران رژیم اسرائیل

 

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از کانال تلگرامی وزارت امور خارجه، دکتر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در ادامه رایزنی های فشرده خود در حاشیه اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در گامبیا، با آقای حسین ابراهیم طه دیدار و گفتگو کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار از تلاش ها و فعالیت های ارزشمند دبیرکل سازمان همکاری اسلامی در تنظیم و برگزاری اجلاس بانجول قدردانی کرد.

دکتر امیرعبداللهیان با طرح پیشنهاداتی به دبیرکل سازمان همکاری اسلامی خاطرنشان کرد؛ اقدام دبیرخانه سازمان برای مستندسازی جنایات رژیم اسرائیل و ایجاد سازوکاری برای این موضوع، همچنین ایجاد واحدی در دبیرخانه برای رصد جنایات رژیم اسرائیل و انجام تحقیق و تفحص بین المللی برای محاکمه سران جنایتکار رژیم صهیونیستی بسیار حائز اهمیت است و تحقق این امر می تواند به ابتکار آفریقای جنوبی کمک کند.

حسین ابراهیم طه دبیرکل سازمان همکاری اسلامی ضمن‌ ابراز خرسندی از دیدار مجدد با دکتر امیرعبداللهیان،‌ بر اهتمام ویژه سازمان همکاری اسلامی در پیگیری تجاوزات رژیم اسرائیل تاکید کرد.

وی همچنین‌ ضمن استقبال از پیشنهادات‌ دکتر امیرعبداللهیان، آمادگی کامل دبیرخانه سازمان تحت مسئولیت خود برای همکاری با ایران را اعلام داشت.

دبیرکل سازمان همکاری اسلامی با ارائه ارزیابی خود از آخرین اوضاع بغرنج فلسطین در سایه تشدید تجاوزات و جنایات رژیم اسراییل، بر ضرورت هماهنگی و همکاری بین کشورهای اسلامی برای مقابله با این رژیم و حمایت از مردم فلسطین تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • مناظره نوش آبادی و خزائی در دانشگاه آزاد ورامین-پیشوا برگزار نشد
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد شبستر و شرکت کارگزاری پویش البرز
  • معامله نخستین گواهی سپرده سکه صادره خزانه بورس کالا
  • طهرانچی: معماران دانشگاه آزاداسلامی پروژه مسکن دانشگاه را طراحی می‌کنند
  • اجرای شیوه‌نامه نظام استاد شاگردی در دانشگاه آزاد اسلامی
  • شیوه نامه افزایش حقوق و دستمزد سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد تشریح شد
  • جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • طهرانچی: بانوان باید برای نقش‌آفرینی‌های جدی در جامعه آماده شوند
  • تاکید ایران بر پیگیری جنایات و محاکمه سران رژیم اسرائیل
  • تاکید امیرعبداللهیان بر پیگیری جنایات و محاکمه سران رژیم اسرائیل