Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در همایش خادمان و خیران موکب احمد ابن موسی (ع) با اشاره به اینکه امام حسین (ع) جمع تمامی خوبی‌ها و دردانه عالم خلقت است، گفت: قدرت نه گفتن به دشمن جلوه ای از جهاد کبیر و جهادی بود که مردم و امام (ره) در پیروزی انقلاب اسلامی انجام دادند، زیرا امام (ره) شاگرد مکتب امام حسین (ع) بود و این نه گفتن به دشمن در یک حرکت عمومی در مردم و رزمندگان تجلی پیدا کرد و تا به امروز ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: نه گفتن به دشمن جلوه ای از جهاد کبیر و درس بزرگی است که امروز هم ادامه دارد و نشانه آن مدافعان حرم هستند، که شهید حججی تنها نیست و بسیاری از افراد اینگونه هستند، اما اینکه خداوند چگونه این شهید را پرچم کرد باید به نیت آن شهید توجه کرد.


رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور تصریح کرد: اخلاص محسن حججی و خدمت در اوج گمنامی نعمتی بزرگ بود که خداوند به این شهید داد.

سردار غیب پرور با اشاره به راه اندازی موکب احمد ابن موسی(ع)، اضافه کرد: این موکب برای آماده خدمت رسانی به زائران حسینی است.
انتهای پیام/ت

نه به دشمنان، جلوه‌ای از جهاد کبیر

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۸۳۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای حفظ اسلام روحانیون در میدان باشند و با جان خود دفاع کنند

ایسنا/مازندران نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه آنچه هشت سال جنگ تحمیلی را دفاع مقدس و ۴۵ سال توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد، تکیه بر ارزش‌ها، معنویت، بصیرت و زیر پرچم ولایت بود، گفت: نباید بگذاریم دشمنان ارزش‌ها، الگوها و ذائقه فرهنگی مردم را تغییر دهند و در این میان حوزه‌های علمیه و روحانیون با هوشیاری و روشنگری در میدان باشند و با جان خود از اسلام و انقلاب دفاع کنند.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی شامگاه شنبه ۱۵ اردیبهشت در یادواره ۴۰۰ شهید روحانی و طلبه استان مازندران که در راستای دومین کنگره شهدای سرافراز دیار علویان و همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام در مصلی آیت الله جباری (ره) شهرستان بهشهر برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدا اظهار کرد: دین حیات می‌آورد و شهدا با کسب پاداش و هدیه که همان حیات طیبه است حیات دین را تضمین می‌کنند، امیدواریم در هر سنگری ادامه دهنده راه شهدا باشیم و خداوند نعمت شهادت را به ما ارزانی دارد.

وی با اشاره به زندگی و امامت امام جعفر صادق (ع) در ابعاد مختلف بیان کرد: شباهت زمان کنونی و زمان زندگی امام صادق(ع)، تحریف چهره دین، احکام، معارف و ظهور اندیشه‌ها و جریان‌های انحرافی است، دشمن تلاش دارد شاکله مردم ما به ویژه نوجوانان و جوانان را در معرفت، آگاهی، گرایش تعلقات تغییر دهد باید همه ما حواسمان باشد و احساس تکلیف کنیم.

حاجی صادقی تاکید کرد: خرمشهر امروز زمان ما ذهن و قلب جوانان ماست باید با بیان معارف دین و قرآن، ذهن نسل امروز را مصون نگه داریم و در جهت تقویت ایمان نوجوانان و جوانان گام‌های محکمی برداریم تا شاهد خنثی شدن و شکست دشمنان باشیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه رژیم غاصب اسرائیل نه تنها از حماس بلکه از زن و کودکان غزه شکست خورد و به خیال خود برای انتقام با حمله به کنسولگری ایران فرماندهان ما را به شهادت رساند، تصریح کرد: حمله مقتدرانه ما به اسرائیل نشان داد ایران نه تنها دارای قدرت موشک و قدرت نظامی است بلکه اراده و قدرت استفاده و بکارگیری از تجهیزات علیه دشمن را نیز دارد.

این مسئول ادامه داد: حمله نظامی ما پیروزی بر تمام جبهه استکبار بود و در این نمایش اقتدار، مناطق نظامی را مورد هدف قرار دادیم و به مردم و مراکز اقتصادی حمله نکردیم.

حاجی صادقی اذعان کرد: با وجود رهبر شجاع، حکیم، بصیر، مسلط که امامت ایشان معجزه الهی است دشمن در عرصه نظامی و امنیتی هیچ غلطی نمی ‌واند بکند، در زمینه اقتصادی نیز امیدواریم دولت انقلابی و مجلس آینده بتوانند اقدامات مناسبی داشته باشند.

وی با بیان اینکه آنچه هشت سال جنگ تحمیلی را دفاع مقدس و ۴۵ سال توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد، تکیه بر ارزش‌ها، معنویت، بصیرت و زیر پرچم ولایت بود، تاکید کرد: نباید بگذاریم دشمنان ارزش‌ها، الگوها و ذائقه فرهنگی مردم را تغییر دهند و در این میان حوزه‌های علمیه و روحانیون با هوشیاری و روشنگری در میدان باشند و با جان خود از اسلام و انقلاب دفاع کنند.

استاندار مازندران نیز در این یادواره شهدای روحانی، برگزاری یادواره‌های شهدا را در حکم جهاد دانست و گفت: روحانیت همواره بعنوان رزمنده و تقویت کننده ایمان و تربیت رزمندگان حضور قابل توجهی را در جبهه‌های جنگ داشتند.

یوسف نوری تصریح کرد: برگزاری یادواره‌های  شهدا اجر شهید را دارد لذا تعظیم مقام شهدا بویژه  علمای شهید برای خود ما سازنده است و امکان تقرب به خداوند را فراهم می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برای حفظ اسلام روحانیون در میدان باشند و با جان خود دفاع کنند
  • نیازمند جهاد تعلیم و تربیت در حوزه های علمیه هستیم
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۸۵ شهید عباس‌آباد در سلمانشهر
  • امامت سیاسی دلیل نفرت دشمنان اهل بیت (ع) بود
  • جلوه‌ای از شکوه زندگی امام صادق(ع)
  • اساتید نقش مهمی در جهاد تبیین دارند
  • تاکیدامام جمعه سلماس بر حمایت از اجرای طرح نور
  • تشییع پیکر مطهر شهید محمدرضا غضبان
  • گسترش بصیرت، بهترین ابزار مقابله با جنگ فرهنگی دشمنان است
  • دانش آموزان، هدف دشمن در جنگ نرم هستند