Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل کمیته امداد استان تهران در گردهمایی مدیران و رؤسای مناطق و شهرستان های استان که با حضور مدیرکل هماهنگی شبکه های مردمی و موسسات عام المنفعه کمیته امداد کشور برگزار شد گزارشی از برگزاری مرحله نخست جشن عاطفه ها و نذورات قربانی در روز عید قربان ارائه کرد.

به گزارش صدی ایران ، محسن ولیئی، مدیرکل کمیته امداد استان تهران با اشاره به حضور گسترده مردم در مرحله نخست جشن عاطفه ها گفت: مردم استان تهران در این مرحله سه میلیارد و 900 میلیون تومان به دانش آموزان نیازمند کمک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درحالیست که این رقم در سال ۹۵ دو میلیارد و 800 میلیون تومان بود که نشان‌دهند رشد 40 درصدی کمک‌ها در سال 96 است.

ولیئی با اعلام اینکه در حال حاضر بیش از 13 هزار دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد است گفت: سرانه پرداخت کمک هزینه تحصیلی در مناطق برخوردار بر ای دانش آموزان ابتدایی 70 ‌هزار تومان، متوسطه اول 100 هزار تومان و متوسطه دوم 120 هزار تومان است؛ این کمک هزینه در مناطق محروم نیز برای دانش آموزان ابتدایی 102 هزار تومان، متوسطه اول 132 هزار تومان و متوسط دوم 152 هزار تومان تعیین شده است.

وی با بیان اینکه جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد استان تهران همچنان ادامه دارد، بیان کرد: مرحله دوم جشن عاطفه ها با شعار «مهر در انتظار همدلی» با همکاری آموزش‌وپرورش، سازمان دانش آموزی و صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ۱۹ مهرماه در سه هزار مدرسه سراسر استان تهران برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران افزود: در مرحله دوم جشن عاطفه ها یک میلیون پاکت نیکوکاری تحت عنوان "لبخند عاطفه‌ها" در کلیه مدارس تهران توزیع می‌شود که دانش آموزان بر اساس توان مالی خانواده‌هایشان به دانش‌آموزان نیازمند کمک‌ می‌کنند. این کمک‌ها در اختیار مدیران مراکز آموزشی قرار می‌گیرد تا میان دانش‌آموزان نیازمندی که تحت حمایت کمیته امداد نیستند توزیع شود.

وی با بیان اینکه روش‌های غیر حضوری نیز برای شرکت در جشن عاطفه‌ها در نظر گرفته شده است گفت: خیران می‌توانند با شماره گیری تلفن ۷۳۵۵ یا #۳*۵*۸۸۷۷* و یا #۲۲۲۲*۷۲۴* و یا از طریق نرم افزار «سکه» بانک ملت کمک‌های غیرحضوری خود را ارائه دهند.

ولیئی افزود: همچنین شماره حساب ۱۴۸۲۲۱۹۲۳۰ بانک ملت یا شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۸۳۸۳۰۱۰۵۷ که توسط کمیته امداد برای این منظور در نظر گرفته شده است از راه‌های دیگر کمک‌های غیرحضوری برای شهروندان است.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران در ادامه با اشاره به همیاری و همکاری مردم نیکوکار و حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین و مراکز نیکوکاری در روز عید قربان گفت: امسال بیش از یک میلیارد و 800 میلیون تومان گوشت قربانی، نذورات و کمک‌های مردم سراسر استان در عید قربان جمع آوری شد.

وی با اشاره به رشد 88 درصدی نذورات مردم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزود: با توجه به کمک‌های جمع‌آوری‌شده، نذورات نیکوکاران برای بهره‌مندی نیازمندان در بسته های یک تا دو کیلو گرمی بین خانوارهایی که فرزندان دچار سو تغذیه دارند، ایتام، زنان سرپرست خانوار، سالمندان و خانوار هایی که سرپرست بیمار دارند توزیع شد.

ولیئی افزود: امسال همچون سال‌های گذشته به‌ منظور احیای سنت‌های حسنه انفاق، کمیته امداد استان تهران دریافت نذورات قربانی مردم متدین و نیکوکار استان را در همه دفاتر کمیته امداد، مراکز نیکوکاری، مساجد و محل برگزاری مراسم عید قربان انجام داد.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران با اشاره به روش های دریافت غیرحضوری نذورات قربانی نیکوکاران اعلام کرد: نیکوکاران می‌توانند مبلغ نقدی نذورات قربانی خود را طریق شماره گیری کد #۰۲۱*۸۸۷۷* ، پرداخت از طریق اپلیکیشن سکه و یا شماره گیری سامانه تلفنی ۷۳۵۵ به راحتی پرداخت کنند.

انتهای پیام

منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۸۴۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در آئین تجلیل از پذیرفته‌شدگان برتر دانشگاه فرهنگیان افزود: یکی از راهبردهای اساسی کمیته امداد، توانمندسازی فرهنگی و علمی جامعه هدف است.

وی اظهار داشت: مجموعه اقدامات کمیته امداد در راستای ارتقای عدالت آموزشی باید به شکوفا شدن استعدادهای نهفته در خانواده‌های تحت حمایت بیانجامد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اشاره به حمایت کمیته امداد از ۸۵۰ هزار دانش‌آموز و دانشجوی نیازمند در سراسر کشور افزود: بالاترین سطح خدمات آموزشی به مددجویان ارائه می‌شود که نتیجه آن در آزمون‌های سراسری قابل مشاهده است.

بختیاری ضمن قدردانی از همه دست‌اندرکاران در زمینه استعدادیابی و پرورش استعداد مددجویان تاکید کرد: حتی یک دانش‌آموز نباید به خاطر فقر ترک تحصیل کند.

در پایان این مراسم از پذیرفته‌شدگان برتر دانشگاه فرهنگیان قدردانی شد.

کد خبر 6097813

دیگر خبرها

  • کمک ۱۱ هزار میلیارد تومانی مردم به مراکز نیکوکاری در سال گذشته
  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند
  • معاون امور فرهنگی کمیته امداد کشور: ۲۰ درصد افراد جامعه نیازمند دریافت خدمات روانشناختی هستند
  • ۱۳ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی تحت پوشش کمیته امداد هستند
  • برگزاری کلاس‌ بازیگری برای دانش‌آموزان تهرانی | نقش‌آفرینی هنرجوها در سریال‌های تلویزیونی
  • اهدای ۴۴۰۹ سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی
  • برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری