Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- كارخوب و تميز كه انجام بدهی ملت كه سهل است جهان را تكان می‌دهی. و همه می‌توانند از شواهد و قرائن بفهمند كه دل امام زمان (عج) را هم شاد كردی، آنقدر شاد كه نائب امام عصر (عج) می‌آيند به استقبالت و تمام قد خم شده و بر تو بوسه می‌زنند.

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، سید محمود رضوی تهیه کننده سینما و تلویزیون در اینستاگرامش برای «سردار بی‌سر» نوشت:

«كارخوب و تميز كه انجام بدهی ملت كه سهل است جهان را تكان می‌دهی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

و همه می‌توانند از شواهد و قرائن بفهمند كه دل امام زمان (عج) را هم شاد كردی، آنقدر شاد كه نائب امام عصر (عج) می‌آيند به استقبالت و تمام قد خم شده و بر تو بوسه می‌زنند. ملتی به تو غبطه می‌خورند كه عاشورا را ١٤٠٠ سال بعد دوباره تصوير كردی. دوباره شمر و حرمله و خولی را به مردم نشان دادی و با تن بی‌سرت غوغا به پا كردی ....

وفديناه بذبح عظيم

خوشا به حالت و خوشا به حال تمام همرزمانت ... مدافعان حرم كه درب‌هاب شهادت به رويتان باز است ...
تو آتش به اختيار، كار فرهنگی تميزی كردی كه من و امثال من صد سال هم كار كنيم به خم ابروی تو هم نخواهيم رسيد. كاش در قهقهه مستانه‌ات، وقتی عند ربهم یرزقون هستی برای ماهم دعا كنی» ...

انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۸۴۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی‌گیر کرمانشاهی نائب‌قهرمان جام تختی شد

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز هدایت فرنگی‌کار کرمانشاهی در مسابقه‌های کشتی فرنگی جام بین‌المللی جهان پهلوان تختی صاحب یک نشان نقره شد.

در این رقابت‌ها بهروز هدایت در وزن ۸۷ کیلوگرم نقره و امیرحسین کریمی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم هر دو از کرمانشاه به عنوان پنجمی بسنده کرد.

چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی ا حضور کشتی‌گیرانی از کشورمان و تیم‌های ارمنستان، سوریه و عراق در اهواز برگزار شد.

کد خبر 6093462

دیگر خبرها

  • سردار رادان: دشمن با تمام توان درحال از بین بردن حجاب است
  • جمع آوری تمام آب‌های سطحی در دزفول طی سه ساعت
  • تمام رفتارهای تبلیغاتی کاندیداها در فضای حقیقی و مجازی رصد می‌شود
  • شاهرخ‌خان در تهران دستگیر شد
  • عزیمت مادران و دختران اصفهانی برای تجدید پیمان با سردار دل‌ها به کرمان
  • طعنه درویش به سپاهان و عالیشاه و نام جدید باشگاه
  • تهران آنقدر بزرگ شد که قرار است ۳ تا شود | کدام شهرها مرکز می‌شوند؟
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • تنها تصاویر باقی مانده از مارک تواین / رشد جمعیت جهان در گذر تاریخ / هند جنوبی از نمای نزدیک / فضای شخصی چیست و چه میزان است؟ / دفاتر باز، گزینه مبالغه شده / بنزین زدن سریع‌تر است یا شارژ برقی؟
  • کشتی‌گیر کرمانشاهی نائب‌قهرمان جام تختی شد