Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - دروازه‌بان شماره يک تيم ملي فوتبال ايران که بايد يک سروگردن از سايرين بالاتر باشد، نتوانسته در ديدارهاي اخير کمک حال تيم باشگاهي‌اش باشد و رکورد عجيبي زده است.
به گزارش خبرگزاري آريا از مهر، شاگردان برانکو ايوانکوويچ سنگين ترين شکست فصل خود را مقابل تيم الهلال پذيرفتند تا شانس رسيدن اين تيم به فينال ليگ قهرمانان آسيا به حداقل کاهش پيدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اين تيم در حالي برابر الهلال تن به شکست 4 بر صفر داد که تيم عربستاني از دقيقه 49 به دليل اخراج بازيکنش 10 نفره به بازي ادامه داد و در همين شرايط هم دوبار دروازه سرخ پوشان تهراني را باز کرد.
يکي از دلايل شکست سرخپوشان برابر الهلال شايد فاصله گرفتن عليرضا بيرانوند با روزهاي اوجش باشد. مردي که دروازه بان شماره يک تيم ملي فوتبال ايران نيز هست، در چند بازي اخير پرسپوليس اشتباهات تاثيرگذار و بدي داشته که زمينه امتياز از دست دادن و شکست سرخپوشان را فراهم کرده است.
گذشته از شکست سنگين پرسپوليس در اين بازي، مي‌توان به عملکرد عليرضا بيرانوند در بازي‌هاي اخير اين تيم هم اشاره کرد. بيرانوند که دروازه‌بان شماره يک تيم ملي ايران است نشان داده که با روزهاي اوج فاصله زيادي دارد.
با 4 گلي که بيرانوند مقابل الهلال خورد، شمار گل‌هاي خورده‌اش در 3 ديدار آخري که در آن حضور داشته به عدد 7 رسيد تا با 7 گل خورده در 3 بازي شرايط نگران کننده اي را براي دروازه بان شماره يک تيم ملي متصور بود.

اين دروازه بان در ديدار پرسپوليس برابر پيکان گلي را از روي ضربه ايستگاهي دريافت کرد که البته روي دريافت آن مقصر نبود. اما در ديدار برابر سپاهان دو گلي دريافت کرد که روي هر دو مقصر بود و بيشتري سهم را هم در از دست دادن دو امتياز تيمش بايد به او اختصاص داد.

بيرانوند آخرين باري هم که در چارچوب دروازه تيم ملي ايران ايستاد، بازي پاياني تيم ملي کشورمان در مرحله مقدماتي جام جهاني روسيه 2018 بود که وي در آن بازي هم دوبار دروازه اش به روي مهاجمان سوري باز شد تا تيم ملي به مساوي 2-2 دست پيدا کند.
هر چند نمي توان گفت بيرانوند روي همه گل هاي خورده مقصر است اما عملکرد او قابل نقد و نگران کننده است. او در ديدار پرسپوليس برابر سپاهان روي هر دو گل مقصر بود و نتوانست کمک حال تيمش باشد. درحالي که دروازه باني در اين سطح حداقل بايد در طول بازي چند واکنش خوب و تاثيرگذار داشته باشد تا فرق دروازه بان شماره يک تيم ملي با دروازه بان هاي معمولي و غيرملي پوش مشخص شود.
به نظر مي رسد ادامه اين روند نه تنها به باشگاه پرسپوليس لطمه خواهد زد بلکه کارلوس کي روش را هم براي حضور در جام جهاني نگران خواهد کرد. تيم ملي فوتبال ايران رويداد بزرگي چون جام جهاني را پيش رو دارد و قطعا نقش دروازه بان مي تواند بسيار مهم و تاثيرگذار باشد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۸۴۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عجیب‌ترین گل فصل پرسپولیس به نام آل‌کثیر

به گزارش ورزش سه دقیقه 24 بازی آلومینیوم اراک – پرسپولیس سرخ‌ها با ضربه تمام کننده عیسی آل کثیر به گل دوم رسیدند که این گل به شکل عجیی به ثمر رسید.
در شرایطی که سروش رفیعی در میانه میدان توپگیری کرده بود توپ را به عیسی آل کثیر رساند و او هم با حرکتی تکنیکی از یک بازیکن ایرالکو عبور کرد تا فضای بسیار خوبی برای پیشروی به سمت دروازه میزبان داشته باشد.

عیسی در شرایطی که می‌توانست ترابی را راهی دروازه حریف کند خودش با توپ جلو رفت و در موقعیت ضربه زدن قرار گرفت اما در شرایطی که قصد شوتزنی داشت تعادلش بهم خورد و نتوانست ضربه مناسبی به توپ بزند اما با وجود این اتفاق توپ به شکل عجیبی از بالای سر احمد گوهری عبور کرد و تبدیل به گل شد.

ویدئو: 331072

به نظر می‌رسد در این صحنه بعد از سر خوردن عیسی توپ با ضربه عیسی به زمین خورده و به نوعی پله کرد تا از بالای سر گوهری وارد دروازه‌اش شود.

عیسی که با خوش شانسی محض موفق شده بود این توپ را وارد دروزاه کند خودش هم باور نمی‌کرد با وجود از دست دادن تعد موفق به گلزنی شده و به همین خاطر شادی گل جالبی هم داشت.

گوهری هم که با بدشانسی این گل را دریافت کرده بود سرش را به نشانه تاسف تکان می‌داد چرا که در آن صحنه کاری از دستش برنمی‌آمد.

دیگر خبرها

  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد؟
  • بیرانوند به سپاهان می‌رسد؟
  • ۸ سانتیمتری که نگذاشت رفیعی، بیرانوند باشد!
  • جانشین بیرانوند بالا و پایین فوتبال را دید/ ۴ بازی گل نخورد، یک بازی ۴ تا خورد!
  • رکورد امیررضا رفیعی روی ۴۴۵ دقیقه ماند
  • 8 سانتیمتری که نگذاشت رفیعی، بیرانوند باشد!
  • ناجی پرسپولیس در جام حذفی غایب بود
  • عجیب‌ترین گل فصل پرسپولیس به نام آل‌کثیر
  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • بازگشت بیرانوند به قلعه سرخ؛ رونمایی از شماره یک در دیدار با سپاهان!