Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز مطالعات راهبردی نیروی انتظامی، تأسی رزمندگان اسلام از نهضت عاشورایی و پیروی از خط امام حسین(ع) را یکی از مولفه‌های مهم در پیروزی هشت سال دفاع مقدس برشمرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به نقل از بلاغ، سردار احمدرضا رادان در همایش فرماندهان و یادگاران دفاع مقدس مازندران اظهار کرد: مردم کشور ما عاشق کربلا، ولایت فقیه و تابع فرامین ولی امر مسلمین هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: مردم ولایتمدار ایران اسلامی در مقابل دشمن بسیار آگاهانه و هوشیار عمل می‌کنند و با در نظر گرفتن خط سرخ عاشورایی و خط امام حسین(ع) دشمن را خوار و ذلیل و ضعیف می‌دانند.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی نیروی انتظامی گفت: ما زمانی که حسینی شدیم، توانستیم دلداداه روح‌الله موسوی خمینی و سید علی خامنه‌ای باشیم.

رادان با بیان اینکه در شرایطی جنگ نابرابر بر ما تحمیل شد که فاقد هرگونه امکانات بودیم، تصریح کرد: امروز به حول و قوه الهی کشور ما از لحاظ دفاعی خودکفاست و می‌تواند دشمنان اسلام به ویژه اسرائیل را مورد هدف قرار دهد.

وی خاطرنشان کرد: اگر امروز آمریکا با ورود به پشت دروازه‌های افغانستان یا ترکیه و یا کشور عراق جرأت ورود به ایران و حمله به کشور ما را ندارد به دلیل اراده رزمندگان است که تبلور پیدا کرده است.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی نیروی انتظامی، تأسی رزمندگان اسلام از نهضت عاشورایی و پیروی از خط امام حسین(ع) را یکی از مولفه‌های مهم در پیروزی هشت سال دفاع مقدس برشمرد و اضافه کرد: آمریکایی‌ها با علم به قدرت دفاعی کشور ما و موشک‌های دوربرد؛ کشتی‌ها و ناوهای خود را دورتر از برد موشک‌های ما مستقر کرده‌اند.

رادان در پایان با اشاره به نقش بصیرت در طول دوران انقلاب و تداوم نظام مقدس جمهوری اسلامی، گفت: بصیرت تنها راه نجات و پیروی از خط رهبری معنای واقعی بصیرت است.

در این همایش از دو کتاب «نقد و نقل» و «ثور» شامل مجموعه خاطرات پیشکسوتان و فرماندهان دفاع مقدس و زنان مازندران از دوران انقلاب و دفاع مقدس توسط فرماندهان رونمایی شد. انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۸۵۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی هویت شهید دفاع مقدس

سرهنگ رستمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرقان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، گفت: شهید سید علاءالدین اسدپور متولد سال ۱۳۴۹ بود که بیست و سوم خرداد سال ۱۳۶۷ در منطقه شلمچه و در عملیات بیت المقدس ۷ به شهادت رسید.
سرهنگ رستمی افزود: پیکر این شهید والامقام همراه با پلاک هم اکنون در معراج شهدای تهران است و شنبه ۱۵ اردیبهشت و هم زمان با شهادت امام جعفر صادق (ع)، بر روی دستان مردم شهرستان زرقان تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

دیگر خبرها

  • وزیر کشور: مولفه مشارکت در دور دوم انتخابات همچنان مهم است
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • شناسایی هویت شهید دفاع مقدس
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • اختتامیه‌ی جشنواره‌ی ملی «افتخار من» همزمان با سراسر کشور در گیلان
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد
  • مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است
  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان