Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ رمضان آفریدون روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: روز هشتم و یازدهم محرم از ساعت 10 صبح تا پایان مراسم دسته عزاداری حسینیه اعظم، برخی خیابان های اصلی و مسیرهای منتهی به آن مسدود است و از ساعت 8.30 صبح نیز محدودیت ترافیکی اعمال می شود.
وی اظهار کرد: میدان 15 خرداد تا بلوار آزادی و کوچه‌های منتهی به این مسیر ارتباطی، تقاطع دروازه ارک به چهار راه امیرکبیر، ابتدا خیابان طالقانی تا سبزه ‌میدان، خیابان سعدی وسط تا میدان انقلاب و تقاطع صدر جهان از سمت خیابان خیام به امامزاده سید ابراهیم(ع) محدودیت تردد وسایط نقلیه در نظر گرفته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آفریدون تصریح کرد: توقف خودروها و موتورسیکلت‌ ها در حدفاصل خیابان سعدی وسط تا سبزه‌میدان، امیرکبیر تا بلوار آزادی و خیابان توحید، نیز ممنوع است و رانندگان و موتورسواران وسیله نقلیه خود را در این مسیرها پارک نکنند که در صورت مشاهده وسایل نقلیه آنها به پارکینگ منتقل می‌شود.
6084/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۸۵۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت دلار به کانال ۵۹/دلار تلگرامی خریدار ندارد

گزارش تصویری تسنیم از بازار دلار سبزه میدان حاکی از کاهش قیمت دلار به کانال ۵۹ هزار تومان است.دلالان سبزه میدان با پیش بینی ادامه کاهش قیمت دلار، معتقدند نرخ‌های تلگرامی موثق نیست و دلار به قیمت تلگرامی در بازار خریدار ندارد. - اخبار اقتصادی -

گزارش تصویری تسنیم از بازار دلار سبزه میدان حاکی از کاهش قیمت دلار به کانال 59 هزار است.دلالان سبزه میدان با پیش بینی ادامه کاهش قیمت دلار، معتقدند نرخ‌های تلگرامی موثق نیست و دلار به قیمت تلگرامی در بازار خریدار ندارد.

 

.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت های ترافیکی در روز مراسم یادواره شهدای بازی دراز
  • بازگشت دلار به کانال ۵۹هزار
  • اعمال محدودیت ترافیکی در قائم‌شهر
  • بازگشت دلار به کانال ۵۹/دلار تلگرامی خریدار ندارد
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی حمایت از طرح «نور» در اهواز
  • اعمال یک‌طرفه شدن کندوان از ساعت ۱۸ امروز
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکیِ اجتماع طرح عفاف و حجاب
  • واشنگتن، جنگنده‌ها و پهپادهایش را به قطر منتقل کرد
  • هراز یکطرفه شد
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان