Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ مدیر فرودگاه اربیل از تعلیق پروازهای بین‌المللی این فرودگاه از جمعه شب آینده خبر داد.

مدیریت فرودگاه «اربیل» اعلام کرد که کلیه پروازهای بین‌المللی این فرودگاه از جمعه‌شب آینده، به حالت تعلیق درخواهد آمد.

پایگاه خبری «الحدث» با انتشار این خبر نوشت که این اقدام پس از پایان ضرب‌الاجل سه‌روزه بغداد به اربیل مبنی بر تحویل آن به دولت مرکزی، صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیات دولت عراق، سه‌شنبه گذشته مصوب کرد که اگر فرودگاه‎ها و ورودی‎های هوایی کردستان عراق تا سه روز دیگر تحت کنترل دولت مرکزی عراق در نیاید، پروازهای بین‌المللی در کردستان را ممنوع اعلام خواهد کرد.

حیدر العبادی نخست وزیر عراق که همه‌پرسی کردستان عراق را بر خلاف قانون اساسی عراق می‌داند، اعلام کرد که هیأت دولت موافقت کرد که ورودهای کردستان عراق زیر نظر دولت مرکزی باشد.

اما وزیر حمل‌ونقل منطقه کردستان عراق روز گذشته، در واکنش به ضر‌ب‌الاجل بغداد برای تحویل فرودگاه‌های اربیل و سلیمانیه، این اقدام را غیرقانونی دانست و اعلام کرد که به این ضرب‌الاجل توجهی نخواهد کرد.

«تلار فائق» مدیر فرودگاه بین‌المللی اربیل نیز گفت: سازمان هواپیمایی عراق، آن‌گونه که باید، به وظایف و مسئولیت‌هایش عمل نمی‌کند و تصمیم بغداد برای تعلیق پروازها غیرقانونی است.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۸۵۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۷ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،    پرواز‌های ورودی و خروجی فرودگاه بین المللی ارومیه در ۷ اردیبهشت براساس این برنامه انجام می شود.

 

 

دیگر خبرها

  • انتشار تصاویر حمله پهپادی به میدان گازی در سلیمانیه عراق
  • تصاویر حمله پهپادی به یک میدان گازی در سلیمانیه عراق
  • لحظۀ حملۀ پهپاد ناشناس به میدان گازی کورمورِ کردستان عراق
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛شنبه هشتم اردیبهشت
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۷ اردیبهشت
  • برنامه پروازهای فرودگاه بین المللی ارومیه در ششم اردیبهشت
  • آمادگی هما برای انجام پرواز حج عمره از فرودگاه بندرعباس
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول