Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی اردستان، با بیان اینکه برای لیالی محرم محدودیت های ترافیکی در خیابانهای اردستان انجام می شود، تصریح کرد: شهروندان با پلیس راهور همکاری لازم در این خصوص را انجام دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح اردستان؛ سرهنگ رحمت اله مهرانفر، در گفت و گویی اظهار کرد: برقراری امنیت و آرامش محیطی شهروندان یکی از اساسی‌ترین دغدغه‌های نیروی انتظامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی اردستان گفت: برای امنیت پایدار و تعامل با دستگاه های اجرایی شهرستان و محقق شدن این مهم تمام توان انتظامی را بکار خواهیم گرفت.

وی افزود: توصیه می شود قبل از حضور در مراسم های مذهبی اقدام های لازم در خصوص پیشگیری از سرقت منزل٬ خودرو و موتورسیکلت را انجام دهید.

سرهنگ مهرانفر با بیان اینکه برای لیالی محرم محدودیت های ترافیکی در خیابانهای اردستان انجام می شود، تصریح کرد: شهروندان با پلیس راهور همکاری لازم در این خصوص را انجام دهند.

فرمانده انتظامی اردستان تاکید کرد: همکاری و هماهنگی با پلیس راهور موجب اجرای منظم عزاداری ها و رعایت حقوق شهروندی خواهد شد.

وی همچنین با توجه بکارگیری دو هزار پلیس یار محرم در انتظام بخشی مراسم های عزاداری در استان اصفهان این شهرستان هم تعداد 30 نفر را در قالب پلیس یار و پلیس های افتخاری بکار گرفته است.

سرهنگ مهرانفر با اشاره به اینکه برای هر چه بهتر برگزاری مراسم دستجات و هیئت های عزاداری و جلوگیری از وقوع حوادث امنیتی و ترافیکی خیابانها مسدود شده و مسیرهای جایگزین برای عبور وسائل نقلیه در نظر گرفته شده است.

فرمانده انتظامی اردستان خاطرنشان کرد: مسئولان هیئت‌های عزاداری و تکایا، از نصب هرگونه داربست در معابر عمومی که موجب مسدود شدن خیابان یا کندی عبور و مرور می‌شود، خودداری کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۸۵۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس هر لحظه در معرض شهادت است

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: همکاران من در سراسر کشور هر لحظه ممکن است در معرض حملات مختلف مجرمان قرار گرفته و جان خود را در راه حفاظت از جان و مال مردم از دست داده و به شهادت برسند.

به گزارش ایسنا، صبح امروز مراسم تشییع شهید گمنام در ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار و پیکر این شهید در محوطه مقر مرکزی پلیس پایتخت به خاک سپرده شد.

سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی تهران بزرگ در این مراسم گفت: شهدا شمع محفل بشریت هستند و رفتند تا چراغ راهی باشند برای همه ما. شهدا جان خود را تقدیم کردند تا سایه قرآن بر این کشور حاکم باشد. شهدا رفتند تا امروز ما بتوانیم در امنیت کامل باشیم و استقلال داشته باشیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: شهدا رفتند تا امروز بزرگترین مستکبران جهان نیز جرات تعرض به کشور ما را نداشته باشند.

محمدیان گفت:  انتظامی کشور هر لحظه در معرض شهادت است زیرا باب شهادت در این نیرو باز است و ممکن است ماموران ما در هر لحظه در انجام ماموریت‌های خود مورد حمله مجرمان و بزهکاران قرار گیرند و جان خود را از دست بدهند.

وی با اشاره به خاکسپاری پیکر این شهید در ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: حضور این شهید به روحیه ایثار همکاران ما کمک می‌کند و اعتقاد دارم برکت مجموعه ما خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یک فوتی در نزاع عمومی در روستای راسفند ایذه
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در روز مراسم یادواره شهدای بازی دراز
  • محدودیت ترافیکی روز برگزاری مراسم یادواره شهدای بازی‌دراز
  • کشف ۲۲۷ کیلوگرم تریاک در یزد
  • جان باختن جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در شهرستان رودسر
  • اعمال یک‌طرفه شدن کندوان از ساعت ۱۸ امروز
  • کشف محموله ۴ میلیاردی قاچاق دخانیات در قشم
  • اراذل و اوباش قمه به دست در تبریز زمین‌گیر شدند
  • پلیس هر لحظه در معرض شهادت است
  • کندوان از چالوس به تهران یک‌طرفه شد