Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در مراسم تجلیل از اعضاء ستاد اجرایی بیست و هشتمین جشنواره تئاتر در تالار حافظ گفت: بیشتر هنرمندانی که در این جمع حضور دارند در دوره‌های قبلی جشنواره نیز همکاری داشتهو این نشان از تلاش آنان است.


وی بیان کرد: تفاوت بیست و هشتمین جشنواره تئاتر امسال با دوره‌های قبل در موضوع سیاست گذاری و مدیریت بود که امسال بدون کوچکترین دخالتی از جانب مجموعه اداره کل، صفر تا صد جشنواره بوسیله هنرمندان تئاتر مدیریت و انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مریدی با اشاره به زتلاش‌های سایر هنرمندان و انجمن سابق در برگزاری جشنواره‌های تئاتر در ۳ سال گذشته از زحمات شورای سیاستگذاری جشنواره مهدی رنجبر معاون هنری و سینمایی، بهاره شفیعی رئیس گروه هنری و حمید وامق رئیس انجمن نمایش تقدیر کرد.
انتهای پیام/ت

تقدیر از اعضاء ستاد اجرایی جشنواره تئاتر فارس

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۸۵۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، دبیر ستاد اقامه نماز استان گفت: دوره تخصصی نماز ویژه دبیران ستاد اقامه نماز در دستگاه‌های اجرایی با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.
حجت الاسلام کریمی هدف از برگزاری این دوره را بیان شیوه‌های دعوت به نماز در دستگاه‌های اجرایی و آموزش ابتدایی معارف نماز در دستگاه‌های اجرایی دانست.
وی گفت: امسال این دوره یک روزه با همکاری اساتید مرکز تخصصی نماز کشور برگزار شد.

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی بیشترین تعداد دفاتر انجمن سینمای جوانان کشور را دارد
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره نوجوان سالم در کرمان
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • نوای موسیقی مقامی خراسان در سواحل خلیج فارس
  • دو انتصاب جدید در جشنواره اتقان
  • تونس حوزه هنری را نماینده تئاتر ایران می‌داند/مفاهیم مشترک تئاتری
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهر‌های استان گلستان
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهرهای استان گلستان
  • ساز هنرمندان جنوب کرمان بر سکوهای بین‌المللی کوک می‌شود
  • نهضت پلاتوسازی در دستور کار است/ برگزاری المپیاد هنر