Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-02@14:50:05 GMT

خدا را شاکرم که چنین فرزندی به من عطا کرد

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۸۸۵۵۵۵

خدا را شاکرم که چنین فرزندی به من عطا کرد

پدر شهید محسن حججی دقایقی قبل از آغاز مراسم تدفین فرزندش گفت: خدا را شکر می‌کنم که خداوند چنین فرزندی به من عطا کرده است. به گزارش جهان نيوز، محمدرضا حججی با اشاره به مراسم باشکوه فرزندش در شهر نجف‌آباد و استقبال بی نظیر مردم ایران اظهار داشت: من به پسرم افتخار می‌کنم و خدا را شکر می‌کنم که خدا چنین فرزندی به من عطا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: فرزندم را هدیه‌ کردم به روح ابا عبدالله حسین (ع) و خدا را شاکرم.
پدر شهید حججی بیان کرد: رهبر عزیز انقلاب این روزها با قدوم خودشان پیکر فرزند عزیز ما را تبرک کردند و چه افتخاری برای ما بالاتر از این می‌تواند باشد.

منبع:تسنیم

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۸۵۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان یزد میزبان لاله گمنام

سرهنگ زارع مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد گفت: مراسم استقبال مردمی از شهید گمنام در فرودگاه شهید صدوقی یزد، پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ساعت ۷:۳۰ برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شب پنجشنبه هم مراسم گرامیداشت شهدای امنیت استان با حضور پیکر مطهر شهید گمنام و قرائت دعای ندبه در امامزاده سید جعفر محمد (ع) یزد واقع دربلوار جمهوری برگزار می‌شود، ادامه داد: در روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه هم مراسم وداع با این شهید گرانقدر ساعت ۲۰ در گلزارشهدای فیروز آباد اشکذربرگزار می‌شود. 

مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد، خاطرنشان کرد: این شهید گرانقدر در سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع) شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه در پارک بزرگ اشکذر پس از تشییع به خاک سپرده می‌شود.

سرهنگ زارع از عموم مردم ولایتمدار دارالعباده برای شرکت در مراسم تشییع و خاکسپاری این لاله‌ی بی نام نامدار وطن دعوت کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • مراسم استقبال از شهید گمنام در یزد
  • پیکر شهید گمنام وارد یزد شد
  • اعلام جزئیات مراسم تشییع و تدفین پیکر شهید عشیری لیوسی
  • مراسم سالگرد استاد شهید مطهری در مسجد نارمک برگزار می شود
  • حتی با تولد فرزندش هم جبهه را ترک نکرد
  • لیونل مسی و فرزندش متئو و تماشای دیدار میامی هیت - بوستون سلتیکس / فیلم
  • تشییع و خاکسپاری پدر شهید والامقام عباس چاه کبوتری در گرگان
  • روایتی از طلبه جهادگر و مادر ۵ فرزند/ بچه ها برکت آوردند
  • استان یزد میزبان لاله گمنام
  • یک شهید گمنام میهمان شهر یزد می‌شود