Web Analytics Made Easy - Statcounter

چند رسانه‌ای > عکس - 10 اردیبهشت ماه سال 1361 عملیات بیت المقدس با هدف آزاد سازی شهر خرمشهر آغاز شد و رزمندگان اسلام با دشمن بعثی عراق نبرد کردند.

عکس‌ها: ایرنا

61282

کلید واژه‌ها : دفاع مقدس (جنگ تحمیلی) -.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۸۵۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اجرایی ساخت یک‌هزار و ۷۹۲ واحد مسکونی سایت طایقان قم آغاز شد

شهرام رضوان‌پور ، با بیان اینکه واحد‌های سایت طایقان در مرحله سفت‌کاری امکان واگذاری به متقاضیان را خواهد داشت،گفت: زیربنای این واحد‌ها ۹۰ مترمربع است.

معاون مسکن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قم  عنوان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در فاز نخست این سایت، یک‌هزار و ۷۹۲ واحد ویلایی در متراژ ۱۸۰ و ۲۰۰ متری تحویل متقاضیان می‌شود.

معاون مسکن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قم ادامه داد: عملیات آماده‌سازی این سایت پس از کلنگ‌زنی آن آغاز شده که هم اینک در بیش از ۵۰ درصد از اراضی آن آماده‌سازی نقشه‌های مربوط به معماری و طراحی واحد‌های مسکونی، معابر و سرانه‌های عمومی نهایی شده‌است.

رضوان‌پور با بیان اینکه در سایت ۴۵۰ هکتاری طایقان چهار هزار واحد یک‌طبقه حیاط‌دار احداث خواهد شد، گفت: سایت نهضت ملی مسکن بر اساس همسازی با طبیعت و فضای زنده و تعاملی با همسایگان در حال اجرا بوده و هم اینک از زمان‌بندی انجام شده، عقب‌تر نیست.

 علاوه بر سایت‌های ۵۶۰ هکتاری، ۲۲.۲۷ و ۱۷ هکتاری در پردیسان قم که به‌صورت آپارتمانی در طرح نهضت ملی مسکن در حال احداث است، خانه‌های مسکونی در سایت‌های طایقان و پرنیان، قنوات و برخی از شهر‌های اقماری به‌صورت یک‌طبقه درحال آماده سازی است.

سامانه نهضت ملی مسکن در استان قم بیش از ۱۴۷ هزار نفر در سامانه مربوطه ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد حدود ۸۵ هزار نفر حائز شرایط شناخته شدند.

شهرک پرنیان به مساحت ۹۵۰ هکتار در فاصله ۲۱ کیلومتری پردیسان قم در محدوده روستای قلعه چم قرار دارد و به‌عنوان سایت جدید نهضت ملی مسکن ساخت خانه‌های ویلایی در آن آغاز شده‌است.

در این سایت، ساخت خانه‌های یک‌طبقه حیاط‌دار ۳۰۰ مترمربعی در طرح نهضت ملی و ۲۰۰ مترمربعی برای طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت پیش‌بینی شده‌است. در فاز نخست این شهرک هفت هزار و ۵۰۰ واحد ویلایی احداث می‌شود.

شهرک پرنیان ظرفیت ۴۰ هزار واحد مسکونی را در خود دارد که در گام نخست در سه‌فاز ۱۷۰.۳۶۰ و ۴۱۵ هکتاری اجرایی خواهد شد که در فاز اول آن به مساحت حدود ۱۷۰ هکتار طراحی و اجرا می‌شود.

همچنین براساس آخرین گزارش گیری از سامانه نهضت ملی مسکن، در شهر سلفچگان حدود سه هزار و ۸۰۰ متقاضی اقدام به نام‌نویسی کرده‌اند که از این تعداد، بالغ بر یک‌هزار و ۸۰۰ متقاضی حائز شرایط شناخته شده‌اند. متراژ واحد‌های مسکونی ۲۰۰ متر که ۸۰ تا ۱۰۰ متر آن را بنای ساختمان تشکیل می‌دهد.

سایت نهضت ملی مسکن اسلام‌آباد قنوات نیز واقع در هفت‌کیلومتری شهر قم، بین مبارک آباد و شهر قنوات قرار دارد و مساحت آن ۵۴۵ هکتار است.

در این سایت بالغ بر هفت هزار و ۲۰۰ قطعه زمین مسکونی برای ساخت مسکن طراحی شده است و واحد‌های مسکونی به‌مرور به‌صورت ساخت اسکلت و سفت‌کاری و یا واگذاری زمین انفرادی به متقاضیان اختصاص می‌یابد. قطعات زمین‌های سایت اسلام‌آباد قنوات به‌صورت یک‌طبقه حیاط‌دار ۲۰۰ متری طراحی شده‌است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • عملیات ساخت پنج باب مدرسه در شهر اردبیل آغاز شد
  • آغاز مرمت و ساماندهی میدان سید اسماعیل در بازار
  • عملیات مبارزه با سن در ۲۹ هزار هکتار از مزارع قم آغاز شد
  • آژیر خطر در شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمد
  • تقاضای سرمایه‌گذاری ۹۵ هزار میلیارد تومانی در ارس/ عملیات احداث ۴۱ طرح سرمایه‌گذاری آغاز شد
  • دیار دلاورمردان ایران‌زمین میزبانی شایسته برای مهمانان نوروزی
  • عملیات اجرایی ساخت یک‌هزار و ۷۹۲ واحد مسکونی سایت طایقان قم آغاز شد
  • آغاز عملیات لوله‌گذاری آب شرب مناطق غربی شهر کامیاران
  • ورود تجهیزات و قطعات سامانه شش هزار متر مکعبی آب شیرین کن
  • عملیات اجرایی ساخت بیش از یک‌هزار واحد مسکونی در جعفرآباد آغاز شد