Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-01@19:11:29 GMT

زمان اعزام نیروهای خدماتی شهرداری به کربلا

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۸۸۶۱۶۷

معاون خدمات شهری شهرداری تهران از اعزام ۱۵۰۰ نیروی خدماتی به مرزهای ایران و عراق برای ارائه خدمات به زائرین حسینی خبر داد و گفت: یک هفته پس از عاشورا نیروها اعزام خواهند شد.

خبرگزاری تسنیم:مجتبی یزدانی با اشاره به آخرین برنامه ریزی‌های شهرداری تهران برای برگزاری مراسم پرشکوه اربعین در کربلا، اظهار کرد: در این بخش دو معاونت فرهنگی و خدمات شهری شهرداری تهران با هم همکاری خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: خدمات شهری شهرداری تهران، فعالیت‌های را در بخش نگهداشت در مرزهای مهران،چزابه،شلمچه و خسروری خواهد داشت.

یزدانی ادامه داد: بازدیدهای طی هفته‌های گذشته از مرزهای اشاره شده صورت گرفته و جلساتی نیز با استانداران،شهرداران و همچنین اعضاء شورا در استان‌های اشاره شده برگزار شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران بیان کرد:بحث نظافت و پاکیزی در مرزها،تامین سرویس‌های بهداشتی و موضوعات سلامت از وظایف حوزه خدمات شهری شهرداری تهران خواهد بود.

وی اضافه کرد: از 10 میلیارد اعتبار اختصاص داده شده برای برگزاری مراسم اربعین، بخشی در اختیار معاونت فرهنگی شهرداری و بخشی نیز در اختیار معاونت خدمات شهری قرار خواهد گرفت.

یزدانی تصریح کرد: طی سال‌های گذشته زیر ساخت های مورد نیاز در مرزها فراهم شده است و امکانات خوبی دیده شده و پیش بینی می‌شود که خدمات امسال نسبت به سال‌های گذشته فراتر باشد.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران در ادامه در خصوص اعزام نیروهای داوطلب و همچنین پرسنل شهرداری تهران به کربلا،گفت: در این زمینه قرار است از پرسنل و نیروهای داوطلب ثبت نام صورت گیرد.

وی بیان کرد: نیروهای که کار خدماتی انجام خواهند داد از طریق مناطق اعزام خواهند شد به طوری که نیروهای مرز مهران از طریق منطقه 5 ،مرز چزابه منطقه 4 ،مرز شلمچه منطقه 6 ،مرز خسروی از طریق منطقه 14 تامین خواهد شد.

یزدانی بیان کرد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، امسال 1500 نفر از پرنسل خدمات شهری شهرداری تهران برای ارائه خدمات به زائرین حسینی به کربلا اعزام خواهند شد که البته در کنار این افراد تعدادی نیروی داوطلب به کربلاء اعزام خواهند شد.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران ادامه داد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته یک هفته پس اتمام مراسم عاشورا , نیروهای شهرداری تهران در مرزها مستقر و تا یک هفته پس از مراسم اربعین فعالیت خدماتی انجام خواهند داد.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۸۶۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد

سی‌ویکمین ویژه‌برنامه «به احترام مردم اصفهان» با محوریت آغاز بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه خدماتی، گردشگری و ورزشی در مجتمع گردشگری صفه با هزینه ۱۰۳ میلیارد تومان «به احترام مردم اصفهان» امروز (دوشنبه) با حضور مدیران شهری اصفهان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه خدماتی، گردشگری و ورزشی در مجتمع گردشگری صفه با هزینه ۱۰۳ میلیارد تومان امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ در قالب سی‌ویکمین ویژه‌برنامه «به احترام مردم اصفهان» با حضور مدیران شهری اصفهان آغاز شد.

بخشی از این پروژه‌ها شامل بازسازی و به‌روزرسانی بولینگ، راه‌اندازی مجموعه‌های غذایی جدید، توسعه پارکینگ‌ها و زیرساخت‌های خدماتی و احداث و نصب پنل‌های خورشیدی است.

شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان به‌دنبال پیگیری اقدامات ویژه حوزه سرمایه‌گذاری و مشارکت ارزنده با بخش خصوصی و معرفی پروژه‌های قابل توجه و نوین تفریحی و گردشگری به مدیریت شهری اقدامات ویژه‌ای را طی دو سال اخیر در این حوزه رقم زده است.

کد خبر 749151

دیگر خبرها

  • هدیه زاکانی به معلمان تهرانی: خدمات رایگان فرهنگی و ورزشی را از طریق اپلیکیشن شهرزاد دریافت کنید
  • ۱۷۰۰ نیروی شهرداری برای رفع آب‌گرفتگی معابر کرمانشاه پای کار هستند
  • موفقیت شورا و شهرداری یزد در کاهش آسیب‌های شهری
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین سال جاری
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال
  • برای ثبت شرکت خدماتی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟
  • شهرداری سنندج برابر قانون با تخلفات ساختمانی برخورد کند
  • منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • آماده‌باش کامل شهرداری شیراز برای بارندگی‌های پایان هفته جاری