Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-04@23:23:26 GMT

فریب پرحرفی‌ها و وارونه نمایی‌ها دشمن را نخورید

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۸۸۶۵۶۹

نماینده مقام معظم رهبری در موسسه کیهان گفت: فریب پرحرفی‌ها و وارونه نمایی‌ها را نخورید، دشمن با پرچم مشخص خود نمی‌آیدو هر جا زاویه زیاد شد بدانید دیگر خطا نیست، خبط است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از قرچک آنلاین; حسین شریعتمداری نماینده مقام معظم رهبری در موسسه کیهان در جمع عزاداران هیئت انصارالحسین(ع( ضمن تسلیت شهادت اباعبدالله الحسین(ع) اظهار داشت: یکی از تفاوت‌های انقلاب اسلامی و سایر انقلاب‌ها در این است که نسخه این انقلاب از قبل در میان مردم بوده است اما عملی نمی‌شد، اما در سایر انقلاب‌ها همچون انقلاب مارکسیستی روسیه نسخه دست حاکمان بوده و مردم چیزی نمی‌دانستند اما در اسلام این‌چنین نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: ایدئولوژی انقلاب و مکتب اسلام ناب از قبل در میان مردم بود و وقتی حضرت امام(ره) ندای انقلاب را طنین انداز کردند مردم این ندا را با جان و دل پذیرفتند.

شریعتمداری تاکید کرد: 8 سال مردم ایران در مقابل دنیای ظلم و استکبار به نمایندگی از صدام ایستادگی کردند.

وی با تاکید بر اینکه هر چه داریم از فرهنگ شهادت است، بیان کرد: امام حسین(ع) از 6 ماهه تا حبیب ابن مظاهر را به میدان آورد و عاشقان اهل بیت(ع) نیز همین کار را در دفاع مقدس انجام دادند.

نماینده مقام معظم رهبری در موسسه کیهان تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی به لطف خدا و امام زمان(عج) چنان تنومند شده که کیلومترها بعد از مدیترانه از انقلاب اسلامی دفاع می کنیم.

وی با تاکید بر اینکه مردم و خانواده شهدا سایه جنگ را از سر مردم برداشتند، گفت: امروز گوشه ای از قدرت نیروهای مسلح به نمایش گذاشته می شود در حالی بخش عمده ای از این رزمایش در مرزها است و امروز امنیت پایدار نصیب مردم کشور شده است.

شریعتمداری گفت: تا زمانی که ما بر اسلام تکیه‌ داریم نظام سلطه در مقابل ما است، جنگ تحمیلی فقط یک مورد از این درگیری بود اما بعد از جنگ درگیری تمام نشده است،

وی با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس با ماه محرم بیان کرد: مردم این کشور در دفاع مقدس از محرم و عاشورا درس گرفتند و امروز باشهادت شهید سرافراز حججی که حجتی از سوی خداوند حکیم و حلیم برای ما و ملت‌های تحت ستم بود، باید الگوی مدیران و جوانان ما باشد، این شهیدبا اخلاص، بندگی و تقوا به وصال حضرت حق رسید و رمز موفقیت هر انسان مؤمنی همین‌ است و اگر مجاهدت امثال این شهید عزیز نبود معلوم نبود کشور ما امروز چه وضعی داشت.

نماینده مقام معظم رهبری در موسسه کیهان با اشاره به مفهوم آتش به اختیار ادامه داد: آتش به اختیار یک فراخوان است، یعنی پایتان را از روی ترمز بردارید، دائم ترمز نکنید، نقشه روشن است، فریب پرحرفی‌ها و وارونه نمایی‌ها را نخورید، دشمن با پرچم مشخص خود نمی‌آید، از مطالبات خود دست نکشید و مطرح کنید، حرکت‌ها را با نقشه راه بسنجید هر جا زاویه زیاد شد بدانید دیگر خطا نیست، خبط است.

وی تاکید کرد: قرار بود در برجام همه تحریم ها لغو شود و هدف هم این بود، مگر نمی‌گفتند آب خوردن مردم هم به تحریم‌ها بستگی دارد، حالا که رأی تان را گرفتید، مردم را از سایه جنگ می ترسانند، یک‌بار غرب در جنگ تحمیلی در مقابل ما به میدان آمد و در دفاع مقدس درحالی‌که آمریکا در اوج اقتدار و ما در ضعف بودیم با یک دنیا روبرو و پیروز شدیم.

شریعتمداری با اشاره به اینکه تهدیدهای کنونی واقعاً آبکی و پوچ هستند، افزود: ما در شرایط خطیری هستیم نه خطرناک، ما در حال عبور از یک عقبه هستیم که شیبی تند دارد اما در فرای آن راه فراخ است.

وی در پایان با تأکید به نقض برجام از سوی آمریکا اشاره کرد و گفت: کشور باید رو به سمت جلو حرکت کند و عده‌ای برجام همه‌چیزشان است، توافق بکنید ولی با اقتدار، کسی با توافق مقتدارنه مخالف نیست.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۸۶۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلیمی نمین: همه حواسشان باشد فریب تندروها را نخورند / هدف تندروها بالاکشیدن خودشان است /نیاز به مجلس عقلانی داریم نه شعاری

فعال سیاسی اصولگرا، با تاکید بر اینکه همه افراد باید حواسشان باشد که فریب تندروها را نخورند، گفت: پشت پرده عملکرد این طیف‌های تندرو برنامه‌هایی خاص وجود دارد. به هیچ‌وجه نباید فریب برخی تبلیغات هدفمند آنها را خورد. تندروها سعی می‌کنند با رفتارهایی رادیکال برای خود جذب نیرو کنند.    عباس سلیمی‌نمین، فعال سیاسی اصولگرا، در گفتگویی با مثلث آنلاین، درباره این موضوع که «یکی از مهم‌ترین نگرانی‌ها در حوزه سیاسی آن است که مبادا نیروهای تندرو وارد مجلس شوند اما برای جلوگیری از گسترش رادیکالیسم در فضای سیاسی کشور و البته در مجلس آینده چه باید کرد؟» گفت: در ابتدا بگویم که حتی یک نماینده هم می‌تواند تعیین‌کننده باشد و حالا به ویژه در تهران به میزان قابل توجهی از کرسی‌های مجلس در دور دوم تعیین‌تکلیف می‌شوند.   وی گفت: مردم در دور دوم باید با دقت نظر و هوشمندی بالایی دست به انتخاب بزنند و اگر به شناخت کافی نرسیدند به افرادی رأی دهند که سابقه درخشانی دارند؛ به این معنی که افرادی خوش‌نام باشند. برخی جریان‌ها انتقاد می‌کنند که لیست دادن یعنی قیم‌مأبی و مدعی می‌شوند که با لیست‌گرایی افراد خوشنام کنار گذاشته می‌شوند اما همین‌ها که خودشان سابقه‌ای ندارند بعد از ایجاد چنین فضاسازی‌هایی دست به ارائه لیست می‌زنند و افرادی را در لیست خودشان می‌گذارند که نه سابقه‌ای دارند و نه افراد خوشنامی هستند. هدف آنها منکوب‌کردن دیگران و بالاکشیدن خودشان است.   او ادامه داد: همه باید حواسشان باشد که فریب این طیف‌ها را نخورند زیرا پشت پرده عملکرد این طیف‌های تندرو برنامه‌هایی خاص وجود دارد. به هیچ‌وجه نباید فریب برخی تبلیغات هدفمند آنها را خورد. تندروها سعی می‌کنند با رفتارهایی رادیکال برای خود جذب نیرو کنند.   این تحلیلگر مسائل سیاسی همچنین بیان کرد: «اکنون نیاز کشور مجلسی عقلانی است. ما مجلسی می‌خواهیم که در آن عقلانیت حاکم باشد نه شعارهای احساسی که همه برای جذب نیرو است. باید از تاریخ درس بگیریم. همه کسانی که تندروی کردند یا خواستند عدم صلاحیتشان را پشت تندروی‌هایشان پنهان کنند یا با فریب‌کاری دنبال جذب نیرو بودند».   کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آب چاه بخورید ولی آب معدنی نخورید! (فیلم)
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • (ویدئو) آب چاه بخورید، ولی آب معدنی نخورید!
  • دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است
  • حمایت قاطع مردم پشتوانه فرماندهی انتظامی کشور برای ادامه طرح نور
  • دشمن دوباره خباثت کند، با اقدامی بزرگتر پاسخ داده می‌شود
  • فدوی: دشمن خباثت کند اقدامی بزرگتر انجام می‌دهیم
  • PSG چقدر بد بود، بردن بارسلونا فریب‌مان داد
  • سلیمی نمین: همه حواسشان باشد فریب تندروها را نخورند / هدف تندروها بالاکشیدن خودشان است /نیاز به مجلس عقلانی داریم نه شعاری
  • به این دلیل چیپس نخورید!