Web Analytics Made Easy - Statcounter

شنیده ها حاکی از رفتن افضل پور از منصب مدیرکلی ورزش و جوانان دارد اما افضل پور رفتنش را انکار می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، در پی اخبار رسیده مبنی بر استعفای مدیرکل ورزش و جوانان، افضل پور، مدیرکل ورزش وجوانان خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار خاورستان، گفت: در پی اخباری که مبنی بر استعفای من از مدیریت ورزش و جوانان استان منتشر شد اعلام می کنم من از منصب مدیریت ورزش و جوانان استعفا نداده ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم چنین اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی طی اطلاعیه ای اعلام کرد: پیرو درج خبر شایعه استعفای محمد اسماعیل افضل پور مدیر کل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی به اطلاع می رساند که تاکنون از طرف وزارت ورزش و جوانان هیچ گونه اقدام یا خبر تایید شده ای مبنی بر تغییر مدیریت ورزش استان صادر نشده است و مدیریت ورزش و جوانان استان همچون گذشته و بدون هیچ وقفه ای؛ به فعالیت و خدمت رسانی به جامعه شریف ورزش و جوانان استان ادامه می دهد.

در پی این تکذبیه، اما یک منبع آگاه در گفتگو با خاورستان، اظهارکرد: مدیرکل ورزش و جوانان 14 روز پیش از مدیریت ورزش و جوانان استان، استعفا داده و مورد تایید وزارت ورزش و جوانان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه خبر استعفای مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی صحیح است، افزود: تغییر مدیریت ورزش و جوانان استان قطعی است.

این منبع آگاه تاکید کرد: حتی منتخب بعدی برای سکانداری اداره کل ورزش و جوانان استان هم مشخص شده است و طی امروز و فردا نهایی می شود.

وی ادامه داد: گویا وزیر ورزش و جوانان در سفر خود به خراسان جنوبی از عملکرد آقای افضل پور راضی نبوده است و برای حفظ احترام درخواست شده است که خودش استعفا دهد.

وی افزود: مدیر ورزش و جوانان استان از لحاظ علم ورزشی بسیار با تجربه ای بوده اما کار اجرایی زیادی درکارنامه کاری خود ندارد که ممکن است این دلیل استعفای وی باشد.

وی گفت: چالش اصلی مدیریت ورزش و جوانان تا زمانی که ورزش سیاسی است و حزب و گروه دارد و براین اساس انتصاب ها صورت می گیرد موفق نخواهیم بود؛ جامعه ورزشی باید جامعه ای باشد که فردی خدوم مدیر این مجموعه باشد.

این منبع آگاه بیان کرد: باید فردی مدیریت ورزش و جوانان را برعهده بگیرد که از لحاظ نگرش سیاسی معتدل بوده و هدف خدمت به جوانان و مردم باشد.

وی افزود: تنها وزارت خانه ای که 90 درصد با جوان و نوجوانان سروکار دارد ورزش و جوانان است و یک مدیر ورزشی باید قدرت، توانایی، تجربه کافی و مردم داری داشته باشد و بتواند ارتباط با همه هیات های ورزشی برقرار کند.

وی ادامه داد: در استانی چون خراسان جنوبی مردم داری و رابطه خیلی مهم است تا بتوان از خیران برای ورزش استان بودجه جذب کرد.

وی گفت: مدیریت ورزش و جوانان استان در زمان 8 سال مدیریت آقای قدیری و نه ماه مدیریت آقای عمیدیان توانست ورزش و جوانان به ثبات برسد؛ سایرمدیران ورزش و جوانان نتوانستند ورزش و جوانان را به سروسامانی برسانند و هر روز شاهد افول بیشتر ورزشی در استان هستیم.

این منبع آگاه بیان کرد: در ورزش استان تا می خواهد ارتباط قوی بین مدیرو هیات های ورزشی و کارمندان برقرار شود مدیر تغییر می کند و با تغییر مدیر زیر مجموعه متلاشی شده و بی ثباتی در کارمندان و هیات های ورزشی حاکم می شود؛ تودیع و معارفه ها چند ماه طول می کشد تا دوباره بتواند یک مجموعه روی ریل اصلی قرار بگیرد.

وی تاکید کرد: روسای هیات‌های ورزشی، افتخاری کار می کنند و بیشتر اقداماتشان بر سر ارتباط گیری با مدیر ورزش و جوانان چه در استان و چه شهرستان ها است که اگر این روند ثبات داشته باشد این ارتباط بهتر حفظ شده و هیات های ورزشی به تعالی و پیشرفت می رسند.

این منبع آگاه تصریح کرد: مدیرکل ورزش و جوانان باید خاک خرده و از جنس ورزش باشد؛ ارتباط قوی با ورزشکاران و هیات ورزشی داشته و فرهنگی باشد.

وی ضمن بیان اینکه ورزش روی ریل اصلی خودش نیست، خاطرنشان کرد: تا بخواهد ورزش بر ریل اصلی خود قرار بگیرد دوباره مدیریت ها تغییر می کند.

وی ضمن تاکید بر اینکه اکنون دچار یک بهم ریختگی در مدیریت ورزش و جوانان استان هستیم، خاطرنشان کرد: افراد بنام ورزشی در استان از گذشته با آنها کار شده است و حائز افتخار بوده اند؛ ورزش و جوانان استان در دوران مدیریتی خود طی سال های اخیر نتوانست در جهت شناسایی استعدادهای نخبگان اقدامی انجام دهد.

این منبع آگاه تاکید کرد: در مدیریت ورزش استان طی سال های اخیر مربی ها بخاطر عدم مدیریت صحیح ورزشی بهم ریخته اند؛ متاسفانه مدیریت ها در ورزش و جوانان به صورت رابطه ای غیر منطقه ای و ضابطه ای انجام می شود.

وی گفت: رابطه و ضابطه باید در کنار هم باشد اما متاسفانه مدیر از ابتدای کار به صورتی که انگارامامزاده پاک هست وارد کار شده اما ممکن است از لحاظ مدیریتی نتواند از عهده کارها برآید.

وی تصریح کرد: مدیرکل ورزش و جوانان کنونی استان علی رغم اینکه دکترای تربیت بدنی دارد اما از لحاظ مدیریتی لنگ می زند.

وضع کنونی حاکم بر ورزش و جوانان استان وضعیتی نیست که بتواند ورزش استان را به تعالی برساند؛ وجود مدیرهای متعدد و تغییر این مدیران در فاصله های چند ماهه سبب شده است تا به ثباتی و برنامه ریزی دقیقی در حوزه ورزشی نرسیم.

آنچه امروز نیاز اصلی ورزش و جوانان استان است وجود مدیریتی قوی و پای کار در عرصه های ورزشی است؛ مسئولان وزارت ورزش و جوانان باید نسبت به استان محروم خراسان جنوبی که ورزشکراران به نامی دارد؛ توجه بیشتری داشته باشند تا دیگر تراژدی غم انگیز تغییر و استعفای مدیران در این استان تکرار نشود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۸۶۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای برگزاری انتخابات منتظر تایید وزارت ورزش هستیم

سرپرست فدراسیون انجمن‌های ورزشی از برگزاری انتخابات این فدراسیون در خرداد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، نصرالله پریچهره در مورد آخرین وضعیت انتخابات این فدراسیون اظهار کرد: هیئت رئیسه جلسه داشت و طبق اساسنامه اواخر خرداد را برای تشکیل مجمع تعیین کرد.

وی افزود: این زمان را به وزارت اعلام کردیم، وزارت‌خانه باید نظر و تایید نهایی را اعلام کند.

پریچهره خاطرنشان کرد: بعد از تایید زمان توسط وزارت ورزش، دعوتنامه حضور در مجمع را به اعضای مجمع ارسال می‌کنیم، به کاندیداها هم اعلام می‌کنیم تا اقدامات خود را انجام دهند. در این حال باید فهرست کاندیداها را هم در اختیار اعضای مجمع قرار دهیم.

سرپرست فدراسیون انجمن‌های ورزشی تاکید کرد: در زمان نام نویسی از کاندیداها، ١٠ نفر برای ریاست نام نویسی کردند، ملاک همان ثبت نام‌ها است.

منبع: مهر

کد خبر 751346

دیگر خبرها

  • برای برگزاری انتخابات منتظر تایید وزارت ورزش هستیم
  • گزارش وزیر ورزش از اقدامات و افتخارآفرینی ورزش کشور به رئیس جمهور
  • رئیسی: وعده مدیریت ورزشی با مدیر ورزشی را عملی کردیم
  • تبریز میزبان نشست ملی هم اندیشی رؤسای گروه‌های توسعه ورزش همگانی
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی
  • تدوین 4 آیین‌نامه جدید برای ارتقای فرهنگ هواداری در دستور کار وزارت ورزش
  • اسبقیان: چهار آئین نامه برای ارتقا فرهنگ هواداری تدوین می‌شود
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • جابجایی ۳۰ میلیون تن کالا در محور‌های مواصلاتی هرمزگان
  • ورزش خوزستان با طرح ملی آمایش سرزمینی به نقطه مطلوب می‌رسد