Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@09:46:57 GMT

گزارش زنده؛ گسترش 1 - تراکتورسازی 2

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۸۸۶۸۹۰

گزارش زنده؛ گسترش 1 - تراکتورسازی 2

تراکتورسازی در روزی که 6 بازیکن کلیدی اش را در اختیار ندارد، با دو گل امیرنصرآزادانی و فاخر تهامی از گسترش فولاد پیش است.

به گزارش "ورزش‌سه"، دربی تبریز در شرایطی آغاز شده که گسترش فولاد و تراکتور در بازی های قبلی چندان موفق نبودند و امروز برای کسب 3 امتیاز تلاش خواهند کرد. از نظر تیمی گسترش شرایط بهتری نسبت به تراکتورسازی دارد ، چراکه 6 بازیکن یحیی گل محمدی به مسابقه امروز نرسیدند و او جوان ترین ترکیب ممکن را به زمین فرستاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرفی این بازی در زمین گسترش فولاد برگزار می شود. با این حال تراکتوری ها تلاش خود را به کار خواهند گرفت تا شکست هفته گذشته مقابل پدیده را جبران کنند. گسترش فولاد نیز امیدوار است روند خوب خود در یکی، دو هفته گذشته را ادامه دهد.

هفته هشتم لیگ برتر/ ساعت 14

ورزشگاه بنیان دیزل تبریز/ تماشاگر: حدود 2500 نفر

داور: اشکان خورشیدی کمک‌ها: هادی طوسی و عسگر محمدی

اخطار: فاخر تهامی (7) و مهدی شریفی (24) و محمد ایرانپوریان(85) و فرزاد حاتمی(85) از تراکتورسازی و احمدرضا زنده روح(14) و ادسون هنریکه (57) و محمد خرم الحسینی(72) و مهرداد قنبری(85) از گسترش فولاد

گسترش فولاد:
کوروش ملکی، مسیح زاهدی، دراگان، ادسون هنریکه، یوسف سیدی، آندرانیک تیموریان(70- میلاد فخرالدینی)، احمدرضا زنده روح(59- مهرداد قنبری)، سامان نریمان جهان، سید محمد خرم الحسینی، امید جهانبخش(70- علیرضا ارجمندیان) و رضا خالقی فر
سرمربی: لوکا بوناچیچ

تراکتورسازی:
فرزین گروسیان، محمد مسلمی پور، محمد ایرانپوریان، محمدرضا مهدی زاده، عارف آغاسی، علی اسدزاده، مهدی کیانی، امیر نصرآزادانی، سید فاخر تهامی، مهدی شریفی(57- محمدرضا آزادی) و فرزاد حاتمی(85- رضا عبدی)
سرمربی: یحیی گل محمدی

شرح گل ها:


یک بر صفر تراکتور (امیر نصرآزادانی): دقیقه 48: محمد ایرانپوریان در جناح راست صاحب توپ شد و به امیر نصرآزادانی پاس داد؛ او در حالی که فضای خالی دروازه گسترش فولاد را با اشتباه کوروش ملکی در جاگیری دید با ضربه ای خوب از پشت محوطه جریمه دروازه را باز کرد و گل زیبایی را به ثمر رساند.

دو برصفر تراکتورسازی(فاخر تهامی): در دقیقه 73 بازیکنان تراکتورسازی حرکت ترکیبی خوبی را انجام دادند و در نهایت کیانی با یک پاس زیبا فاخر تهامی را صاحب توپ کرد. این هافبک جوان نیز با ضربه ای دقیق برای بار دوم دروازه کوروش ملکی را فرو ریخت

دقایق حساس:

دقیقه 2: ضربه رضا خالقی فر از داخل محوطه جریمه از کنار دروازه گسترش فولاد به بیرون رفت.

دقیقه 10: ضربه مهدی کیانی از پشت محوطه جریمه گسترش فولاد از کنار دروازه این تیم با اختلاف اندک به بیرون رفت.
دقیقه 15: ضربه از راه دور مهدی شریفی با پای چپ راهی به دروازه پیدا نکرد.

دقیقه 25: مهدی شریفی مهاجم تراکتورسازی در محوطه جریمه گسترش فولاد سرنگون شد اما داور اعتقادی به خطا نداشت و حتی به خاطر تمارش به شریفی کارت زرد داد.

دقیقه 36: سامان نریمان جهان با فرزین گروسیان در موقعیت تک به تک قرار گرفت اما گروسیان ضربه این بازیکن را مهار کرد و مانع گل شدن توپ شد.
دقیقه 37: فشار تیم گسترش فولاد روی دروازه تراکتورسازی در نهایت با ضربه سامان نریمان جهان از گوشه محوطه جریمه همراه شد که توپش با بدشانسی او تیر عمودی دروازه گسترش فولاد را به لرزه در آورد.

دقیقه 41: امیر نصرآزادانی برای مهدی شریفی توپ را به خوبی ارسال کرد اما کوروش ملکی با دستان کشیده اش آن را گرفت و مانع از ایجاد خطر روی دروازه گسترش فولاد شد.

دقیقه 63: ضربه آندرانیک تیموریان از پشت محوطه جریمه با اختلاف اندک از کنار دروازه تراکتورسازی به بیرون رفت.

دقیقه 70: رضا خالقی حرکت تکنیکی زیبایی را شروع کرد و با عبور از چند بازیکن تراکتورسازی ضربه اش را به سمت دروازه زد که توپ با اختلاف اندک از کنار دروازه به اوت رفت.

حاشیه ها:


*برخلاف سایر دیدارهای برگزار شده در لیگ برتر، سکوهای ورزشگاه بنیان دیزل بین هواداران 2 تیم تقسیم نشده است. تراکتوری‌ها در کنار هواداران گسترش فولاد حضور دارند.
*قبل از شروع مسابقه لوکا بوناچیچ و یحیی گل محمدی برخورد گرمی باهم داشتند.
*محمدرضا آزادی مهاجم جوان تراکتورسازی در این مسابقه روی نیمکت نشسته است.
*بازیکنان سابق تراکتور که اکنون در گسترش فولاد توپ می زنند قبل از بازی به سمت نیمکت سرخپوشان تبریزی رفتند.
*چمن ورزشگاه بنیان دیزل پیش از آغاز دیدار تیم‌های گسترش فولاد و تراکتورسازی آبیاری شد.
*هواداران تیم فوتبال تراکتورسازی در زمان ورود فرزین گروسیان به زمین بازی، وی را مورد تشویق قرار دادند.

*میلاد فخرالدینی و سیدمحسن حسینی دو بازیکن باتجربه گسترش فولاد روی نیمکت با شوخی و خنده هایشان فضای شادی را ایجاد کرده بودند.
*با وجود اینکه این مسابقه دربی تبریز محسوب می شد اما استقبال زیادی از سوی هواداران انجام نشد.

گسترش فولاد تبریز تراکتورسازی تبریز

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۸۶۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته ۲۴ لیگ برتر فوتبال؛ برتری مس رفسنجان در زمین فولاد خوزستان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دو تیم فولاد خوزستان و مس رفسنجان در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال ایران در اهواز برابر هم به میدان رفتند که این بازی با برتری شاگردان محرم نویدکیا در مس به پایان رسید.    دو تیم نمایشی پایاپای را به اجرا گذاشتند و عملکردی برابر داشتند، اما با این حال اشتباهات فردی باعث شد تیم مس رفسنجان در نیمه دوم با تک گل سعید واسعی بتواند به میزبان خود غلبه کند.    مس رفسنجان با این پیروزی ۲۷ امتیازی شد و در رده دهم جدول ایستاد و فولاد خوزستان هم با ۲۱ امتیاز در رده سیزدهم جای گرفت.    ورزشگاه: شهدای فولاد اهواز   تیم داوری: امیر ایار/ کمک‌ها: علی اکبر نوری و اسماعیل احمدی؛ داور چهارم: یعقوب آشوری   ترکیب فولاد خوزستان: شهاب گردان، مجتبی نجاریان، موسی کولیبالی، جفرسون باهیا، علی شجاعی، حمید بوحمدان، سینا مریدی (۷۳-احسان پهلوان)، محمدرضا غبیشاوی (۵۹-لوسیانو پریرا)، محمد علی‌نژاد، محمد عسکری (۸۰-لوکاس کاندیدو)، ابراهیم حصار (۸۰- ساسان انصاری) سرمربی: عبدالله ویسی   ترکیب مس رفسنجان:  حامد لک، محمد نژاد مهدی، رامتین سلیمان زاده، میثم تیموری، حسن جعفری، جلال الدین علی محمدی، فرشید باقری، مهدی ترکمان (۶۸-محمدرضا مهدی زاده)، سعید واسعی (۸۱-محمد اکبری)، محمد مهدی محبی (۹۰+۴ محمدحسین کریم زاده) و سجاد شهباززاده (۸۱-حسین مهربان) سرمربی: محرم نویدکیا   شرح گل:   گل مس رفسنجان (سعید واسعی دقیقه ۵۶):توپ ارسال شده توسط باقری از پشت محوطه جریمه با دخالت شهباززاده به محبی رسید و واسعی در لحظه از راه رسید تا گل اول بازی را به ثمر برساند. ­

دیگر خبرها

  • صدر جدول دوباره به استقلال رسید
  • هفته ۲۴ لیگ برتر فوتبال؛ برتری مس رفسنجان در زمین فولاد خوزستان
  • شکست فولاد مقابل شاگردان نویدکیا
  • فولاد با ویسی باز هم نبرد/ مس با نویدکیا همچنان در مسیر موفقیت
  • لیگ برتر فوتبال ایران؛ نساجی در خانه از سد تراکتور گذشت
  • تساوی فولاد و مس در نیمه اول
  • لیگ برتر فوتبال / نساجی با عبور از تراکتور امیدوار شد
  • گزارش زنده: فولاد ۰-۰ مس رفسنجان
  • گزارش زنده: نساجی صفر - تراکتور صفر
  • نساجی - تراکتور؛ گزارش زنده