Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقلیم کردستان عراق از لغو تمام پروازهای بین‌المللی فرودگاه اربیل خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، تالار فائق، رئیس فرودگاه اربیل در گفتگو با خبرگزاری فرانسه از لغو همه پروازهای بین‌المللی این فرودگاه از فردا جمعه خبر داد.

این در حالی است که دولت عراق روز گذشته به شرکت‌های هواپیمایی خارجی اطلاع داده بود که از روز جمعه تمام پروازها به دو فرودگاه اربیل و السلیمانیه لغو می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیئت دولت عراق سه شنبه گذشته تصمیم به توقف پروازهای بین‌المللی به مقصد دو فرودگاه اربیل و السلیمانیه از روز جمعه گرفت.

این در حالی است که دولت مرکزی تا ساعت 6 عصر جمعه به اقلیم کردستان مهلت داد تا دو فرودگاه اربیل و السلیمانیه را تحویل دهد، اما اقلیم کردستان صبح چهارشنبه اعلام کرد که حاضر به تحویل این دو فرودگاه نیست.

تاکنون چندین شرکت عربی و خارجی پروازهای خود به اقلیم کردستان را لغو کرده‌اند.

همه‌پرسی جدایی منطقه کردستان عراق روز دوشنبه در حالی برگزار شد که با فشارهای بغداد، تهدیدهای ترکیه و ایران و هشدارهای بین‌المللی مواجه شده بود.

نتیجه این همه‌پرسی الزام‌آور نیست، اما به مسعود بارزانی، رئیس اقلیم کردستان اجازه می‌دهد بر سر جدایی این منطقه، با بغداد و سایر کشورهای همسایه مذاکره کند.

انتهای پیام/

R36348/P36446/S8,90/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۸۷۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فناوری‌های وارسی پروازی در فرودگاه گرگان انجام شد

در ادامه برنامه عملیاتی وارسی پروازی سامانه های ناوبری و کمک ناوبری فرودگاه های شمال شرق و شمال کشور ، بررسی دوره‎ای سامانه کمک ناوبری ILS /DME  فرودگاه بین المللی گرگان  جهت ارزیابی معیارهای استاندارد ایمنی پرواز و  اطمینان از صحت عملکرد  این سامانه با موفقیت انجام شد.  
شایان ذکر است؛  این عملیات وارسی  پروازی با تلاش و همکاری گروه متخصصین وارسی پرواز  ( فلایت چک )، متخصصان الکترونیک هواپیمایی (ATSEP) و کارشناسان کنترل ترافیک هوایی و همچنین سایر مسئولین فرودگاه بین المللی گرگان به انجام رسید.

دیگر خبرها

  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • انتشار تصاویر حمله پهپادی به میدان گازی در سلیمانیه عراق
  • تصاویر حمله پهپادی به یک میدان گازی در سلیمانیه عراق
  • لحظۀ حملۀ پهپاد ناشناس به میدان گازی کورمورِ کردستان عراق
  • فناوری‌های وارسی پروازی در فرودگاه گرگان انجام شد
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛شنبه هشتم اردیبهشت
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • حمله پهپادی به میدان گازی کورمور در شمال عراق
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۷ اردیبهشت