Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا مراسم استقبال از مدال آوران خوزستانی حاضر در بازی های آسیایی روز پنج شنبه با حضور مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، روسای هیات های دوچرخه سواری و ورزش های رزمی استان و تعدادی از چهره های ورزشی استان در فرودگاه بین المللی اهواز برگزار شد و با اهدا دسته گل از این ورزشکاران تقدیر به عمل آمد.
احسان خادمی در رقابت های دوچرخه سواری تیم اسپرینت بازی های داخل سالن آسیا که طی روزهای 27 و 28 شهریورماه در شهر عشق آباد ترکمنستان برگزار شد عنوان قهرمانی این مسابقات را از آن خود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیم اسپرینت دوچرخه سواری ایران که با ترکیب احسان خادمی، محمد دانشور و علی عسگری در این رقابت ها حضور یافته بود برای کسب عنوان قهرمانی با قزاقستان به رقابت پرداخت که در نهایت با ثبت زمان 45 ثانیه و 20 صدم ثانیه به قهرمانی رسید تا اولین مدال دوچرخه سواری ایران در تاریخ بازی های داخل سالن آسیا به دست آید.
احسان خادمی که پیش از اعزام به این مسابقات قول کسب مدال طلا داده بود پس از تحقق این امر، در حرکتی ستودنی مدال طلای خود را به کودکان بی سرپرست اهدا کرد.
علی بنی اسد دیگر ورزشکار خوزستانی که به همراه تیم ملی در مسابقات کیک بوکسینگ واکو بازی های داخل سالن آسیا حضور پیدا کرده بود در عین شایستگی به مدال برنز این رقابت ها بسنده کرد.
علی بنی اسد کیک بوکسینگ کار وزن 71 - کیلوگرم تیم ملی در مرحله نیمه نهایی سبک لوکیک این مسابقات، به مصاف جامانی زایف ترکمنستانی رفت که پس از شکست در مقابل این حریف قدرتمند از راهیابی به مرحله فینال بازماند.
بنی اسد در بازی رده بندی حریف خود را با اقتدار از پیشرو برداشت و به نشان برنز این رقابت ها دست یافت.
در ادامه احسان خادمی دوچرخه سوار تیم ملی کشورمان به خبرنگار ایرنا گفت: پیش از اعزام به رقابت های داخل سالن آسیا زحمات بسیاری کشیدم و روزهای بسیاری دور از خانواده مشغول تمرین کردن بودم و تیم سه نفره ما فقط به مدال طلا فکر می کردیم هر چند حریف قزاق ما بسیار سرسخت بود.
وی افزود: برگزاری اردوهای متنوع تیم ملی در کسب این نتیجه بسیار موثر بود هر چند که نباید حمایت های مسئولان ورزش استان به ویژه اداره کل ورزش و جوانان را فراموش کرد.
دارنده مدال طلای بازی های آسیایی ترکمنستان با بیان این که بسیار خوشحالم که به همراه 2 تن دیگر از ورزشکاران کشور اولین مدال دوچرخه سواری ایران در تاریخ بازی های آسیایی را کسب کنیم افزود: قطعا دعای خیر مردم بدرقه راهمان بود و من از همین جا از آن ها صمیمانه تشکر می کنم.
وی در خصوص اهدا کردن مدالش به کودکان بی سرپرست گفت: پیش از این که به مسابقات بروم بنا داشتم در صورت قرار گرفتن بر روی سکو، مدال خود را به کودکان بی سرپرست اهدا کنم تا از این طریق در فصل شروع مدارس کمک ناچیزی به آن ها کرده باشم.
در ادامه علی بنی اسد با بیاناین که برای کسب نشان طلا به این مسابقات رفته بودم که شرمنده مردم شدم افزود: اما بسیار خوشحالم که توانستم پرچم کشورم را در خارج از وطن به اهتزاز درآورم.
وی عنوان کرد: رقابت های آسیایی همیشه از سطح بسیار بالایی برخوردار است و همه ورزشکاران عنوان دار هستند که این موضوع کار را برای رسیدن به کسب مدال سخت تر می کند. در بازی رده بندی اگر قدری دقت بیشتر می کردم می توانستم راهی فینال شوم.
دارنده مدال برنز بازی های آسیایی کیک بوکسینگ بیان کرد: قطعا در آینده فرصت های بیشتری در اختیارم قرار می گیرد و تمام تلاش خود را انجام می دهم که مدال خوش رنگ تری کسب کنم.
وی افزود: ورزشکاران رزمی استان همیشه در کشور صاحب عنوان هستند و قطعا اگر امکانات ورزشی بیشتری در اختیارشان قرار گیرد می توانند به راحتی پله های ترقی را طی کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان که از حاضرین در مراسم استقبال بود گفت: با افتخارآفرینی احسان خادمی و علی بنی اسد 2 ورزشکار خوزستانی در بازی های داخل سالن آسیا برگ زرین دیگری بر افتخارات ورزش خوزستان اضافه شد و باعث شد که بار دیگر پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در یک رویداد بین المللی به اهتزار درآید.
افشین حیدری در خصوص احسان خادمی دوچرخه سوار ملی پوش خوزستانی گفت: پیش از اعزام تیم ایران به این رقابت ها به اردوی آن ها در مشهد رفتم و شخصا کار احسان خادمی را از نزدیک دیدم و در همان جا به من قول قهرمانی داد که امروز شاهد افتخارآفرینی این ورزشکار خوزستانی هستیم.
وی ضمن تبریک این موفقیت بزرگ به مردم ایران و به ویژه خوزستان افزود: ورزشکاران خوزستان در یک سال اخیر با افتخارآفرینی در میادین بین المللی مختلف نشان دادند ورزش این استان در کشور حرف اول را می زند لذا تمام تلاش خود را برای مرتفع ساختن مشکلات ورزشکاران قهرمان استان انجام خواهیم داد.
6064
خبرنگار: محمد شاکری** انتشار: محسن بهاروند

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۸۷۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار امیدهای بوکس با کسب 3 مدال برنز

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، در ادامه رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا، سه نماینده تیم امید کشورمان امروز (شنبه - 15 اردیبهشت ماه) در مرحله نیمه نهایی با شکست مقابل رقبای خود به مدال برنز رسیدند تا پرونده اولین حضور تیم امید در این مسابقات با سه مدال برنز بسته شود.

در مرحله نیمه نهایی وزن 75 کیلوگرم، محمد محشری مقابل جواهیر‌ اوماتالیف‌ از ازبکستان شکست خورد و به مدال برنز رسید. سیدعلی سیدصدری نیز در وزن 86 کیلوگرم حریف تمیرلان‌ موکاتیف‌ از قزاقستان نشد و از صعود به دیدار نهایی بازماند.

همچنین در وزن 92+ کیلوگرم رضا خلیل‌زاده با شکست مقابل جهانگیر زوکروف‌ از ازبکستان به مدال برنز رسید.

تیم بوکس امید کشورمان با 9 بوکسور در مسابقات آسیایی حضور داشت و هدایت این تیم برعهده علیرضا استکی بود.

پیش از این و در بخش جوانان، امیر اسماعیلی به فینال سنگین وزن رسیده بود که دوشنبه برای کسب مدال طلا با شهزود‌ پولوونوف‌ از ازبکستان روبه‌رو می‌شود و امیررضا سلطانی و امیررضا ملک‌خطابی‌ صاحب مدال برنز شدند.

دیگر خبرها

  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب 3 مدال برنز
  • ۳ برنز امیدهای بوکس ایران در قهرمانی آسیا
  • پایان کار تیم ایران در بوکس امید‌های آسیا با کسب ۳ نشان برنز
  • کسب برنز تور جهانی امارات توسط حمیده اسماعیل‌نژاد
  • کسب ۶ مدال ورزشکاران قم در رقابت‌های شنای جانبازان و توان یابان کشور
  • درخشش بوکسور‌های جوان کردستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور
  • گفت‌وگوی ویژه با احسان اصولی و پاسخ به مهم‌ترین سوالات
  • خوشبین: امیدوار به ارتقای مدال‌های آسیایی هستیم
  • کسب ۵ مدال نقره و برنز بوکسورهای کردستانی در رقابت‌های کشوری
  • کشتی‌گیر شیروانی مدال برنز قهرمانی کشور را کسب کرد