Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ این مراسم به میزبانی سپاه شهرستان و با حضور فرماندار،امام جمعه ،فرمانده سپاه ،فرمانده انتظامی و جمعی از مسئولین ادارات در گلزار شهدای شهرستان دورود برگزار شد.

در پایان مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان، مزار شهدای 8 سال جنگ تحمیلی شهرستان دورود با حضور جمعی از مسئولین شهرستان و نیروهای نظامی و انتظامی غبارروبی و عطر افشانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاضرین با قرائت فاتحه و غبارروبی بر مزار شهدا یاد و خاطر شهدای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

در ادامه این مراسم قرائت زیارت عاشورا با حضور مسئولان وبسیجیان،نیروهای سپاه پاسداران و نیروی انتظامی شهرستان دورود بخشی دیگر از برنامه‌های هفتمین روز از هفته دفاع مقدس بود.

انتهای پیام /د

برگزاری مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی دورود در گلزار شهدا

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۸۸۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از برگزیدگان فرهنگی سپاه انصارالحسین همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ جانشین سپاه انصارالحسین استان همدان در این مراسم گفت: پاسخ ایران به تجاوز صهیونیست‌ها در قالب عملیات وعده صادق، ابهت پوشالی گنبد آهنین رژیم صهیونیستی را در هم شکسته و پوچ بودن آن را برای جهانیان ثابت کرد.

سردار ولی الله بهاریان افزود: ایران اسلامی همواره مقتدرانه به دفاع همه سویه از امنیت خود پرداخته و علاوه بر این پایبند قوانین بین المللی است.

او همچنین پاسخ موشکی و پهبادی ایران به رژیم صهیونیستی و دفاع مشروع را گامی بلند در راستای حفظ حرمت خون شهدای بزرگی، چون سردار شهید سلیمانی و شهدای کنسولگری دانست.

 در این مراسم از ۸۰ نفر از منتخبین و فعالین جبهه فرهنگی هنری بسیج استان همدان قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • عطرافشانی گلزار شهدای سنندج در آستانه روز ارتش
  • ادای احترام نیروهای مسلح به شهیدان گلزار شهدای وادی رحمت تبریز
  • برگزاری مراسم شهدای امنیت در یزد
  • بزرگداشت شهید حسین انتظاریان اردکانی در عقدا
  • تجلیل از برگزیدگان فرهنگی سپاه انصارالحسین همدان
  • ششمین جلسه شواری سیاست‌گذاری کنگره ۲۵۰۰ شهید امدادگر برگزار شد
  • راهپیمایی خودرویی در حمایت از حمله به اسراییل در قم برگزار شد
  • نگاه ویژه مدیران به طرح جامع گلزار شهدا
  • اعلام حمایت مردمی از اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یزد
  • تجمع ضد صهیونیستی در گلزار شهدای کرمان