Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و مرادان گفت: پروژه ملی استادیوم ۵۰۰۰ نفری گرمسار در هفته تربیت‌بدنی افتتاح می‌شود.

غلامرضا کاتب در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرمسار ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری شهادت امام حسین (ع) اظهار داشت: پروژه‌های عمرانی اداره ورزش و جوانان شهرستان گرمسار در هفته تربیت‌بدنی با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش افتتاح می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پروژه استادیوم ورزشی 5 هزارنفری گرمسار از سال 88 آغاز به کارکرده که پس از 8 سال اکنون فاز اول آن در هفته تربیت‌بدنی بهره‌برداری می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و مرادان با بیان اینکه مساحت این پروژه بالغ‌بر 13 هکتار است خاطرنشان کرد: زیربنای فاز اول استادیوم 5 هزارنفری گرمسار بالغ‌بر 15 هزار مترمربع است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون بالغ‌بر 4 میلیارد تومان اعتبار برای ساخت فاز اول آن هزینه شده است تصریح کرد: چمن مصنوعی، پیست دوومیدانی، سرویس بهداشتی، سیستم روشنایی، رختکن لباس ازجمله بخش‌های مهمی است که در فاز اول به بهره‌برداری می‌رسد.

کاتب با اشاره به اینکه سکوی تماشاچی برای 1000 نفر در فاز اول نیز افتتاح می‌شود تأکید کرد: در هفته تربیت‌بدنی بیش از 10 خانه ورزش روستایی در شهرستان‌های گرمسار، مرادان و بخش ایوانکی افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه افتتاح سالن زورخانه از دیگر پروژه‌های شاخصی است که در این هفته به بهره‌برداری می‌رسد یادآور شد: با افتتاح این پروژه‌ها بخش عمده‌ای از مشکلات کمبود فضای مناسب ورزشی در گرمسار مرتفع می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان گفت: در هفته تربیت‌بدنی با حضور وزیر ورزش پروژه ساخت سالن تیراندازی نیز در گرمسار کلنگ زنی می‌شود.

انتهای پیام/

R41366/P1336/S6,64/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۸۸۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه در دانشگاه یاسوج 

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد با حضور وزیر علوم و تحقیقات و فناوری در شهر یاسوج، امروز (شنبه ۸ اردیبهشت) چند پروژه زیرساختی حوزه دانشگاه یاسوج افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

«محمدعلی زلفی گل»، وزیر علوم تحقیقات فناوری در مراسم افتتاح سردر دانشگاه یاسوج گفت: آموزش عالی توجه ویژه به علم و فناوری را در خود جای داده است. این مهم از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با تقدیر از دست اندرکاران احداث سردر دانشگاه یاسوج اظهار کرد: امید است این سردر نمادی برای دانشگاه یاسوج بوده و همچون خورشیدی بدرخشد.

بهادر کرمی، رئیس دانشگاه یاسوج نیز در این مراسم گفت: دانشگاه یاسوج بدلیل مشکلات قبلی از بحث سردر غافل مانده بود و سعی کردیم در همین راستا محوطه سازی در شأن داشته باشیم. با ساخت این سردر ورودی دانشگاه از وضعیت مناسبی برخوردار شد.

وی با اشاره به اجرای چند پروژه عمرانی دیگر در دانشگاه افزود: با انجام محوطه سازی در کنار این سردر، بهره‌برداری از آن را شاهد بودیم.

به گزارش ایسنا، کرمی افتتاح سردر دانشگاه یاسوج، کلنگ زنی خوابگاه متاهلی و بازدید از چند پروژه را از برنامه‌های عمرانی این سفر عنوان کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افتتاح تعاونی شکوفایی خلاقیت در شیروان
  • افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه در دانشگاه یاسوج 
  • جشن گلریزان کمک به زندانیان جرایم غیر عمد در گرمسار
  • ادای احترام بایرن به قیصر: مجسمه برنزی بکن‌باوئر
  • زنجیره افتتاح پروژه‌ها در شهر اصفهان آغاز می‌شود/ تشکیل شوراها موجب جهش در مدیریت شهری شد
  • فیلم | گذر از ریل های دیرینه بُن کوه گرمسار
  • افتتاح فاز اول آزادراه شوشتری تا پایان سال
  • بخش MRI بیمارستان شهدای یافت آباد افتتاح شد
  • تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی
  • ۵۰۰۰ میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی تزریق شد