Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@16:44:49 GMT

عاملان قتل چوپان در گنبدکاووس دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۸۸۸۵۶۷

عاملان قتل چوپان در گنبدکاووس دستگیر شدند

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گنبدکاووس گفت: افرادی که در قتل چوپان در گنبدکاووس دست داشتند, دستگیر شدند.

محمود علی فر در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در گنبدکاووس اظهار داشت: چند روز گذشته, به ماموران انتظامی اطلاع داده شد که قتلی در روستای آق آباد اتفاق افتاده که پس از این اطلاع‌رسانی, ماموران پلیس آگاهی و نیروی انتظامی در محل حادثه حضور یافتند و به تحقیق و بررسی قتل و چگونگی آن توسط حاضران پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی فر تصریح کرد: پس از تحقیقات و بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که فردی که شغلش چوپان بوده توسط ضاربین به قتل رسیده و تحقیقات در مورد علت قتل در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گنبدکاووس تاکید کرد: ماجرا از این قرار بود که یک چوپان از شهرستان کلاله, دام‌های خود را برای چرا به منطقه آق‌آباد می‌آورد که مورد اعتراض چوپان دیگری که در این منطقه زندگی می‌کند می‌شود و چوپان گنبدی با کمک دوستان خود با این چوپان کلاله‌ای نزاع می‌کنند.

علی‌فر اظهار کرد: براثر نزاع و درگیری و ضربات انجام شده متاسفانه چوپان ساکن کلاله جان خود را از دست می‌دهد و ضاربان و یا قاتلان از محل متواری و فرار می‌کنند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گنبدکاووس گفت: با تلاش و همکاری پلیس آگاهی و نیروهای انتظامی امروز 2 نفر از مظنونان به قتل دستگیر و برای سیر قانونی به مراجع قضایی تحویل شدند.

علی فر‌تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون چندین فقره قتل در شهرستان گنبدکاووس رخ داده که با اقدامات سریع و به موقع و هوشمندی پلیس آگاهی و نیروی انتظامی, در کم‌ترین زمان قاتل و یا قاتلان دستگیر شدند.

انتهای پیام/

R41471/P1336/S6,70/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۸۸۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رقابت های هفته چهارم مسابقات اسبدوانی فصل بهاره شهرستان گنبدکاووس

رقابت‌های هفته چهارم مسابقات کورس بهاره ۱۴۰۳ گنبدکاووس در روز اول، امروز پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه از ساعت: ۱۳:۱۰ آغاز می‌شود، همچنین روز دوم مسابقات جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه با شرکت ۸۸ راس اسب از ساعت: ۱۳:۱۰ در ۸ دور و در مسافت‌های ۱۰۰۰، ۱۲۰۰ و ۱۶۰۰ متر در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار خواهد شد.

 تعداد ۹۲ راس اسب از نژاد‌های ترکمن، تروبرد و دوخون در ۸ دور و در مسافت‌های ۱۰۰۰، ۱۲۰۰ و ۱۶۰۰ متر در روز پنج‌شنبه به رقابت خواهند پرداخت.

مبلغ ۱۰ میلیارد و ۶۲۹ میلیون  ریال جوایز نقدی درنظر گرفته شده برای مسابقات روز پنج‌شنبه و مبلغ ۱۴ میلیارد و ۴۳۲ میلیون ریال  جایزه نقدی در نظر گرفته شده برای مسابقات روز جمعه به مالکین، مربیان و چابکسواران اسب‌های برتر اهداء خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند
  • وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران
  • وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران | قدرت‌نمایی این مرد به زندان ختم شد
  • بازداشت شرور وحشت آفرین در غرب تهران
  • سارقان در کمتر از سه ساعت در خدابنده دستگیر شدند
  • برگزاری رقابت های هفته چهارم مسابقات اسبدوانی فصل بهاره شهرستان گنبدکاووس
  • دستگیری عاملان تیراندازی در نیمروز
  • دستگیری عاملان ایجاد رعب وحشت در باقرشهر
  • دستگیری سارقان طلا در مشگین شهر
  • دستگیری عاملان تیراندازی در زابل